Peugeot 508 (2020)

Peugeot 508 na tle rywali wyróżnia się atrakcyjną, sportową sylwetką. Ceny tego modelu startują od 131 200 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Peugeot 508 drugiej generacji został zaprezentowany w 2018 roku i w porównaniu z poprzednikiem jest znacznie odważniej stylizowany. Uwagę zwraca smukła linia nadwozia w stylu coupe (wersja SW to niemal shooting brake), a po otwarciu bezramkowych drzwi zobaczymy nowoczesną, multimedialną deskę rozdzielczą Peugeot i-Cockpit. Wnętrze auta nie należy do najbardziej przestronnych w klasie, jednak na pochwałę zasługują świetna jakość wykończenia oraz bardzo dobre wyciszenie.

Peugeot 508 SW (2020)

Peugeot 508 (2020) – wymiary

Peugeot 508 mierzy 475,0 cm długości, 207,9 cm szerokości (z lusterkami) i 140,3 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 279,3 cm. Pojemność bagażnika wynosi 487 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1537 l.

Peugeot 508 (2020)
Peugeot 508 (2020)

Peugeot 508 SW mierzy 477,8 cm długości, 207,9 cm szerokości (z lusterkami) i 142,0 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 279,3 cm. Pojemność bagażnika wynosi 530 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1780 l.

Peugeot 508 SW (2020)
Peugeot 508 SW (2020)

Peugeot 508 (2020) – dane techniczne, silniki, moc, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 2 jednostki benzynowe i 3 wysokoprężne oraz hybrydę plug-in. Wszystkie wersje mają przedni napęd. Poniżej prezentujemy dane techniczne Peugeota 508 z nadwoziem liftback, w nawiasach podane parametry wariantu SW (o ile się różnią).

Silniki benzynowe:

  • 1.6 PureTech (180 KM, 250 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 (8,0) s, prędkość maksymalna: 225 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,8-7,2 (6,9-7,3) l/100 km
  • 1.6 PureTech (225 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,3 (7,4) s, prędkość maksymalna: 248 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,1-7,4 (7,3-7,5) l/100 km
Peugeot 508 (2020)
Silnik 1.6 PureTech

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 (10,1) s, prędkość maksymalna: 210 (208) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,1 (4,9-5,2) l/100 km
  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,0 (9,9) s, prędkość maksymalna: 210 (208) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,9-5,2 (5,0-5,3) l/100 km
  • 2.0 BlueHDi (160 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 (8,5) s, prędkość maksymalna: 230 (226) km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-5,9 (5,6-6,1) l/100 km
  • 2.0 BlueHDi (180 KM, 400 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 (8,4) s, prędkość maksymalna: 235 (231) km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-5,9 (5,6-6,1) l/100 km
Peugeot 508 (2020)
Silnik 2.0 BlueHDi

Napęd hybrydowy:

  • 1.6 PureTech Hybrid (225 KM, 360 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 (8,2) s, prędkość maksymalna: 240 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,5 (1,3-1,6) l/100 km, zasięg elektryczny: do 54 (52) km
Peugeot 508 SW (2020)
W hybrydowym Peugeocie 508 gniazdo do ładowania umieszczono na lewym tylnym błotniku.

Nowy Peugeot 508 (2020) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.5 BlueHDi/130 KM (Active, Allure i GT Line) oraz 1.6 PureTech/225 KM (GT i First Edition). Najtańszy Peugeot 508 z benzynową jednostką pod maską kosztuje 140 600 zł (1.6 PureTech/180 KM, Active). Dopłata do 8-biegowego automatu (tylko 1.5 BlueHDi/130 KM) wynosi 8500 zł. Wariant 1.6 PureTech Hybrid/225 KM kosztuje odpowiednio: 175 700 zł (Allure), 188 000 zł (GT Line) i 203 700 zł (GT). Odmiana SW jest droższa od liftbacka o 4500 zł (o 13 000 zł w przypadku First Edition).

Peugeot 508 (2020)

Active – od 131 200 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe felgi aluminiowe CYPRESS (dla silnika 1.5 BlueHDi/130 KM)
  • 16-calowe felgi aluminiowe BANDON (dla silnika 1.6 PureTech/180 KM)
  • 17-calowe felgi aluminiowe MERION (dla silnika 2.0 BlueHDi/160 KM)
  • Zestaw naprawczy koła
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa – sterowanie poprzez Multimedialny Ekran Dotykowy, funkcje SOFT AUTO, AUTO, FAST AUTO, filtr przeciwpyłkowy z węglem aktywnym, klimatyzowany schowek przed pasażerem, nawiewy dla drugiego rzędu siedzeń
  • ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR + TSM
  • 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami napięcia na bocznych tylnych siedzeniach
  • Przednie i tylne zagłówki z możliwością regulacji
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
  • Pośrednie czujniki ciśnienia w oponach
  • Mocowania fotelika dziecięcego Isofix (x2) na skrajnych miejscach w drugim rzędzie siedzeń
  • System Active Bonnet – system wykorzystujący aktywną maskę w celu ochrony pieszych
  • Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
  • Centralny zamek
  • Reflektory przednie halogenowe
  • Światła przednie halogenowe
  • Światła tylne LED
  • Zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control z możliwością wyboru trybu pracy Normal/Comfort/Sport/ECO (dla silnika 1.6 PureTech/180 KM)
  • Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego z regulacją kierownicy w dwóch płaszczyznach
  • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • Pakiet Widoczność – automatyczny włącznik reflektorów, wycieraczki z czujnikiem deszczu, lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne, funkcja Follow Me Home
  • Pakiet Safety – system Driver Attention Alert, system Active Safety Brake, system ostrzegania przed kolizją Distance Alert, system monitorowania ograniczeń prędkości, system utrzymywania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Wlot powietrza do chłodnicy z poziomym żebrowaniem
  • Atrapy wydechu po obu stronach nadwozia (dla silnika 1.5 BlueHDi/130 KM)
  • Podwójna chromowana końcówka wydechu po lewej stronie nadwozia (dla silników 2.0 BlueHDi)
  • Chromowana końcówka wydechu po obu stronach nadwozia (dla silników 1.6 PureTech)
  • Chromowane listwy wokół szyb bocznych
  • Nowy Peugeot i-Cockpit – 12,3-calowy panel wirtualnych zegarów, multimedialny ekran dotykowy, kompaktowa wielofunkcyjna kierownica
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
  • Kierownica pokryta skórą licową
  • Chromowane przełączniki typu Toggle Switch do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego
  • Podniesiona konsola centralna dla skrzyni automatycznej
  • Flokowany i podświetlany schowek przed pasażerem
  • Podsufitka w kolorze beżowym Salin
  • Przednia szyba barwiona, akustyczna
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem Magic Wash (spryskiwacze w ramionach wycieraczek)
  • Szyby przednie i tylne boczne barwione
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
  • Elektrycznie składane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Konsola centralna z podłokietnikiem i dwoma uchwytami na kubki
  • Kieszenie w oparciach przednich foteli
  • Oświetlenie LED w przedniej części kabiny: podsufitki, schowka przed pasażerem, strefy USB, bagażnika + 2 lampki do czytania dla pasażerów z tyłu
  • System bezkluczykowego uruchomienia auta DML
  • Półka bagażnika Full Access
  • Manualna regulacja foteli przednich na wysokość
  • Tylna kanapa składana w stosunku 1/3 – 2/3 typu Magic Flat
  • 8-calowy Multimedialny Ekran Dotykowy SD – radio z MP3, 8 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), sterowanie radiem na kierownicy, gniazdo USB w przedniej części kabiny

Allure – od 140 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe MERION
  • Czujniki parkowania z przodu
  • Przednie i tylne dywaniki z przeszyciami w kolorze Gris Beton
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne Frameless (dotyczy wersji Hybrid)
  • Pakiet oświetlenia Ambient – oświetlenie osłon przeciwsłonecznych, podłokietnika centralnego, uchwytów na kubki, miejsca na nogi dla pasażerów z przodu
  • Elektryczna 4-kierunkowa regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Podłokietnik centralny dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń + otwór do przewożenia długich przedmiotów
  • 10-calowy Multimedialny Ekran Dotykowy HD – radio z MP3, 8 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), sterowanie radiem na kierownicy, 2 gniazda USB w przedniej części kabiny
  • 2 gniazda USB w tylnej części kabiny
  • Mirror Screen – kompatybilny z Apple Carplay / Android Auto / MirrorLink
  • Tuner cyfrowy DAB
  • System Peugeot Connect SOS & Assistance
  • Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV – nawigacja 3D online, funkcja rozpoznawania głosu, darmowa aktualizacja map 4 razy w roku na zawsze, 3 lata subskrypcji dla usług TOMTOM Traffic, paliwa, parkingi, pogoda
  • Ładowarka pokładowa jednofazowa 3,7 kW (dotyczy wersji Hybrid)
  • Kabel do ładowania Typ 2 E/F (dotyczy wersji Hybrid)
  • Gniazdo do ładowania Typ 2 (dotyczy wersji Hybrid)

GT Line – od 152 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe diamentowane HIRONE
  • Reflektory przednie Peugeot Full LED Technology
  • Światła do jazdy dziennej, pozycyjne, mijania i drogowe w technologii LED
  • Światła przednie z funkcją statycznego doświetlania zakrętów
  • Automatyczna regulacja położenia świateł
  • Światła tylne Full LED 3D z funkcją zmiennej intensywności świecenia (ARS)
  • Pakiet Safety Plus – system rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych, system aktywnego monitorowania martwego pola, system wykrywania zmęczenia kierowcy, system High Beam Assist
  • Wlot powietrza do chłodnicy z motywem szachownicy
  • Czarne listwy wokół szyb bocznych
  • Deska rozdzielcza z przeszyciami w kolorze Aiknite
  • Kierownica pokryta perforowaną skórą licową z chromowanym wykończeniem i emblematem GT Line
  • Flokowane kieszenie w drzwiach przednich
  • Aluminiowe listwy progowe Peugeot, pedały i podnóżek
  • Przednie i tylne dywaniki z przeszyciami w kolorze Aiknite
  • Podsufitka w kolorze czarnym Mistral
  • Air Quality System – czujnik zanieczyszczenia, wysokiej jakości filtr węglowy
  • Szyby tylne boczne i tylna przyciemniane
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne Frameless (wersje spalinowe)
  • Pakiet oświetlenia i-Cockpit Amplify – dodatkowe oświetlenie deski rozdzielczej, konsoli środkowej oraz drzwi przednich
  • Peugeot i-Cockpit Amplify (tylko dla skrzyni automatycznej): Pakiet Sport – zmiana mapowania pedału przyspieszenia, zmiana siły wspomagania kierownicy, podbicie dźwięku silnika z głośników, funkcja Air Quality System (filtr cząstek PM 2.5)
  • Pakiet manualny AGR dla foteli przednich – elektryczna regulacja nachylenia siedzisk foteli, elektryczna 4-kierunkowa regulacja podparcia lędźwiowego, wysuwane poduszki siedzisk foteli
Peugeot 508 (2020)
Podgrzewane fotele przednie to standard w GT i First Edition, w pozostałych wersjach wymagają 800 zł dopłaty.

GT – od 187 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji GT Line oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe diamentowane SPERONE
  • Zawieszenie adaptacyjne Active Suspension Control z możliwością wyboru trybu pracy Normal/Comfort/Sport/ECO
  • VisioPark1 – kamera cofania HD 180 stopni z obrazem wyświetlanym na ekranie dotykowym i funkcją Top Rear Vision
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone drewnem w kolorze Zebrano
  • Kierownica pokryta perforowaną skórą licową z chromowanym wykończeniem i emblematem GT
  • Elektrycznie składane lusterka boczne elektrochromatyczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta ADML
  • Podgrzewane przednie fotele
  • System Hi-Fi FOCAL Premium (The French Acoustic Signature) – zestaw ekskluzywnego nagłośnienia FOCAL z 10 głośnikami, wysokiej jakości głośniki niskotonowe wykonane w technologii Polyglass, wysokotonowe głośniki TNF, wykonane w technologii odwróconej kopułki wykonanej z aluminium, subwoofer trójdrożny w technologii Power Flower 200mm, 515W aktywny wzmacniacz 12 kanałowy klasy D (wzmacniacz hybrydowy klasy A/B)
Peugeot 508 (2020)
System audio Focal z 10 głośnikami należy do wyposażenia seryjnego w GT i First Edition, w wersjach Allure i GT Line kosztuje 3600 zł.

First Edition – od 206 200 zł, obejmuje wyposażenie wersji GT oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe diamentowane AUGUSTA GREY DUST
  • Koło zapasowe dojazdowe
  • Alarm
  • Superzamek centralny
  • 2 piloty zdalnego sterowania
  • Pakiet Drive Assist Plus (tylko dla skrzyni automatycznej) – system utrzymywania środka pasa ruchu, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go
  • System Night Vision
  • Pakiet City 3 (tylko dla skrzyni automatycznej) – czujniki parkowania z tyłu i z przodu z funkcją Flankguard, VisioPark 2 (przednia i tylna kamera z obrazami wyświetlanymi na ekranie dotykowym i widokiem z góry 360 stopni), system Full Park Assist – w pełni autonomiczne parkowanie samochodu prostopadle i równolegle
  • Podgrzewana przednia szyba
  • Bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika + system bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta ADML
  • Otwierany panoramiczny szklany dach z elektryczną roletą
  • Pakiet elektryczny + funkcja masażu w fotelach przednich
  • Fotele przednie z certyfikatem AGR z elektryczną regulacją w 8 płaszczyznach
  • Wielopunktowy masaż w przednich fotelach (8 pneumatycznych poduszek, 5 programów),
  • Podgrzewane przednie fotele
  • Elektryczna 4-kierunkowa regulacja podparcia lędźwiowego
  • Bezprzewodowe ładowanie smartfona w standardzie Qi

Więcej na temat Peugeota 508:

Nowy Peugeot 508 – pierwsze wrażenia

Nowy Peugeot 508 SW – pierwsze wrażenia

Peugeot 508 1.6 PureTech 225 – nasz test

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 – nasz test

Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 – nasz test

Peugeot 508 Hybrid kontra Skoda Superb iV – porównanie

Peugeot 508 kontra 6 rywali – porównanie

Peugeot 508 kontra 4 rywali – porównanie

Peugeot 508 kontra 3 rywali – porównanie

Zachęcamy także do zapoznania się z pozostałą ofertą Peugeota:

Nowy Peugeot 208 (2020) – opis wersji i cennik

Nowy Peugeot 2008 (2020) – opis wersji i cennik

Peugeot 308 po liftingu (2020) – opis wersji i cennik

Peugeot 3008 po liftingu (2020) – opis wersji i cennik

Peugeot 5008 po liftingu (2020) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here