Audi

AUDI

Audi AG – Niemiecka marka samochodów, która rozpoczęła swoją działalność na początku XX wieku. Popularne cztery pierścienie symbolizują producentów, którzy połączyli się w 1932 roku, byli nimi Audi, DKW, Wanderer i Horch. Dzięki tej fuzji zbudowano jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Aktualna siedziba firmy mieści się w niemieckim Ingolstadt. Gama Audi obejmuje zarówno luksusowe limuzyny, jak i samochody sportowe czy SUV-y.

NOWOŚCI

Ranking Interbrand 2023. Najcenniejsze marki motoryzacyjne

Interbrand przedstawił ranking Best Global Brands 2023. W najnowszym zestawieniu znalazło się 13 producentów samochodów. Sprawdź szczegóły.

Najczęściej wyszukiwane marki samochodów w 2023 roku

Przedstawiamy listę najczęściej wyszukiwanych producentów aut w 2023 roku. Przekonaj się, która marka okazała się najpopularniejsza w Polsce.

Najlepsze auta rajdowe w historii. Mocne, szybkie i piękne

Rajdy to niezwykle spektakularna dyscyplina motorsportu. Na zamkniętych dla ruchu odcinków dróg publicznych rywalizują zmodyfikowane pochodne ogólnodostępnych samochodów. Nic dziwnego, że wiele rajdówek stało się ikonami.

TESTY I PORÓWNANIA

Audi R8 Coupe V10 performance RWD – TEST

Jak się jeździ Audi R8 V10 RWD zimą? Czy supersportowy samochód nadaje się do użytkowania „poza sezonem”? Co oznacza połączenie 570 KM mocy z tylnym napędem na śniegu? Chwilowa zmiana pogody pozwoliła nam to sprawdzić.

Audi A8 L 60 TFSI quattro – TEST

Najbardziej niemiecka z niemieckich limuzyn – w przeciwieństwie do rywali spod znaku BMW i Mercedesa odnowione Audi A8 stawia na dyskretną elegancję. „Dyskrecja” to zresztą słowo-klucz, jeśli chodzi o charakter tego luksusowego samochodu.

Audi Q4 e-tron, Ford Mustang Mach-E, Kia EV6, Volvo XC40 Recharge – PORÓWNANIE

Większy prześwit i napęd elektryczny w jednym – SUV-y i crossovery na prąd to prawdziwa kumulacja trendów. Wśród nich: Audi Q4 e-tron, Ford Mustang Mach-E, Kia EV6 oraz Volvo XC40 Recharge. Test porównawczy tańszych wersji.

Audi Q4 e-tron, BMW iX3, Ford Mustang Mach-E – PORÓWNANIE

Test porównawczy – trzy elektryczne SUV-y: Audi Q4 e-tron 40, BMW iX3 oraz Ford Mustang Mach-E RWD. Który z tych modeli najlepiej wywiązuje się z rodzinnych obowiązków? Który daje najwięcej przyjemności z jazdy? I który oferuje największy zasięg?

Audi Q7, Ford Explorer – PORÓWNANIE

Dwa hybrydowe SUV-y plug-in wszechstronne do potęgi – z jednej strony Audi Q7 i Ford Explorer to wymarzone pojazdy rodzinne. Z drugiej potrafią być bardzo szybkie, a nawet… ekologiczne.

Audi RS 7 Sportback – TEST

Najbardziej „potulne” 600 koni na świecie – nowe Audi RS 7 Sportback przyspiesza niczym szybki motocykl, ale najlepiej sprawdza się jako komfortowe gran turismo.

UŻYWANE I OPINIE

10 najlepszych używanych aut do 100 tys. zł

Zainteresowani zakupem używanego auta nie zawsze dysponują skromnym budżetem. Z myślą o nich stworzyliśmy zestawienie 10 najlepszych używanych aut do 100 tys. zł.

Silnik 1.5 TSI (Volkswagen): opinie, awarie, usterki, spalanie i rozrząd

Silnik 1.5 TSI z rodziny EA211 jest jedną z najpopularniejszych jednostek w nowych modelach grupy Volkswagena. Po kilku latach od jego debiutu wiemy, że silnik benzynowy 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja, która ma jednak swoje przypadłości.

Najlepsze używane auta. Niemieckie modele zdemolowały rywali!

Duże zainteresowanie danym modelem zwykle oznacza, że jest on dość łatwy w serwisowaniu, dobrze zaopatrzony w części, a do tego niezbyt szybko traci na wartości. Jakie auta Polacy najczęściej oglądali w serwisie Otomoto.pl w 2023 roku?

Najgorsze trzycylindrowe diesle. Awaryjne i drogie w naprawach

W wielu miejskich autach oferowane były trzycylindrowe turbodiesle. Niestety kultura pracy, dynamika czy trwałość pozostawiają sporo do życzenia. Które trzycylindrowe diesle są najgorsze?

Ocynkowane auto za 10 tys. zł. Kupisz i masz spokój z korozją!

Korozja nadwozia to największy problem zwłaszcza w tanim aucie. Warto więc poszukać modelu, którego nadwozie jest ocynkowane, a przez to odporne na rdzę.

Najlepsze benzynowe, wolnossące silniki 2.0. Proste i bezawaryjne

Wolnossące silniki 2.0 zapewniają dobrą dynamikę i niezłą elastyczność przy bardzo wysokiej trwałości i nierzadko wzorowej współpracy z instalacjami LPG. Prezentujemy najlepsze motory 2.0 bez turbo.

DANE TECHNICZNE