10 cylindrów w układzie V, 5,2-litra pojemności, wersja z dachem lub bez. 70 KM pomiędzy „zwykłym” R8 a R8 plus daje 0,3 s różnicy w przyspieszeniu do 100 km/h.
Długość/szerokość/wysokość: 443/194/124 cm
Rozstaw osi: 265 cm
Średnica zawracania: 11,2 m
Pojemność bagażnika: 112-226 l
Pojemność zbiornika paliwa: 73-83 l
Masa: 1655-1720 kg
Ładowność: 225-340 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5.2 FSI V10 S tronic Coupe | B, V10, 40V | 5204 cm³ | 540 KM | 540 Nm | A7/4x4 | 3,5 s | 320 km/h | 11,4 l/100 km | ||||
5.2 FSI V10 plus S tronic Coupe | B, V10, 40V | 5204 cm³ | 610 KM | 560 Nm | A7/4x4 | 3,2 s | 330 km/h | 12,3 l/100 km | ||||
5.2 FSI V10 S tronic Spyder | B, V10, 40V | 5204 cm³ | 540 KM | 540 Nm | A7/4x4 | 3,6 s | 318 km/h | 11,7 l/100 km | ||||
5.2 FSI V10 plus S tronic Spyder | B, V10, 40V | 5204 cm³ | 610 KM | 560 Nm | A7/4x4 | 3,3 s | 328 km/h | 13,6 l/100 km |