Peugeot 2021

PEUGEOT

Peugeot – francuska marka motoryzacyjna, która należy do koncernu Stellantis. Siedziba firmy znajduje się w Sochaux. Nazwa pochodzi od nazwiska Jean Pierre’a Peugeot, który założył firmę w 1810 roku. Jednak dopiero jego wnukowie zajęli się produkcją pierwszych modeli samochodów. W latach 70. Peugeot przejął 90% akcji Citroena. W wyniku połączenia powstał koncern PSA.

NOWOŚCI

Nowy Peugeot 3008 (2024). Opis wersji i cennik

Peugeot 3008 trzeciej generacji ujrzał światło dzienne w zeszłym roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 169 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Najważniejsze premiery 2024 roku. Na te modele jeszcze czekamy

W tym roku czeka nas wiele obiecujących premier i rynkowych debiutów. Prezentujemy najważniejsze nowości 2024 roku.

Nowy Peugeot 5008 – kiedy premiera? Co o nim wiemy?

W związku ze zbliżającą się premierą nowego Peugeota 5008 francuski producent zdradził nieco szczegółów. Przekonaj się, co już wiadomo o tym aucie.

TESTY I PORÓWNANIA

Peugeot 2008 PureTech 130 GT – opinia, zalety i wady

Niedawny lifting Peugeota 2008 dodał mu jeszcze więcej „drapieżności”. Oto nasz test odświeżonego crossovera Peugeota w topowej wersji benzynowej z „automatem”.

Peugeot 308 1.2 PureTech GT – opinia, zalety i wady

Peugeot 308 to jeden z najlepiej wyglądających kompaktów na rynku. W naszym teście egzemplarz w wersji GT ze 130-konnym silnikiem benzynowym.

Peugeot 3008 PureTech 130 EAT8 – TEST

Jak jeździ Peugeot 3008 z bazowym silnikiem? Czy 3 cylindry i 1,2 l pojemności to nie za mało dla 4,5-metrowego SUV-a z automatem? Sprawdziliśmy to w praktyce.

Peugeot 308 SW Hybrid 225 GT Pack – opinia, zalety i wady

225-konna hybryda w kompaktowym kombi brzmi jak przepis na dynamiczne i oszczędne auto rodzinne. Oto nasz test Peugeota 308 SW Hybrid 225.

Peugeot 208 1.2 PureTech 130 EAT8 GT – opinia, zalety i wady

Przebojowy Peugeot 208 udowadnia, że małe auta stały się nad wyraz dojrzałe i dają wiele przyjemności z jazdy. Czy nie trzeba za niego zbyt dużo zapłacić? Oto test miejskiego Peugeota w bogatej specyfikacji GT z najmocniejszym silnikiem (130 KM).

Peugeot 308 (2022) – pierwsza jazda

Peugeot 308 trzeciej generacji zyskał zdecydowanie bardziej drapieżny wygląd w porównaniu z poprzednikiem. Podczas pierwszych jazd testowych mogliśmy sprawdzić, czym jeszcze wyróżnia się nowy francuski kompakt.

UŻYWANE I OPINIE

Używany Peugeot 2008 II (od 2019 r.) – który silnik wybrać?

Design Peugeota 2008 świetnie się broni po kilku latach od debiutu. Z jakim silnikiem warto kupić to auto z drugiej ręki?

Używane auto za 3-4 tys. zł. Najlepsze tanie modele

Mimo że ceny używanych aut w ostatnich latach wzrosły, wciąż można kupić samochód za 3-4 tysiące złotych. Będzie marnie wyposażony i nie zapewni wybitnego komfortu, ale może posłużyć przez kilka lat. Prezentujemy najtańsze używane auta na rynku.

Diesel 1.6 HDi: opinie, awarie, usterki, rozrząd i spalanie

Jednym z najpopularniejszych diesli na rynku jest opracowany przez koncern PSA silnik 1.6 HDi. W opinii kierowców to oszczędny, bardzo trwały, a do tego świetnie zaopatrzony w części zamienne motor. Jakie ma wady i usterki?

Używany Peugeot 3008 II (2016-2024) – który silnik wybrać?

Nowoczesny francuski SUV miał w ofercie sporo wersji benzynowych, hybrydowych i wysokoprężnych. Który silnik wybrać w używanym Peugeocie 3008 II?

Silnik 1.2 PureTech (Stellantis): opinie, wady i zalety, typowe usterki, dane techniczne

Oferowane od 2012 r. silniki 1.2 PureTech z rodziny EB2 - najpierw przez koncern PSA, a później całą grupę Stellantis - dały się poznać, jako oszczędne, całkiem kulturalne, ale również problematyczne z powodu paska rozrządu. Czy warto kupić auto z silnikiem 1.2 PureTech?

10 najlepszych używanych aut do 100 tys. zł

Zainteresowani zakupem używanego auta nie zawsze dysponują skromnym budżetem. Z myślą o nich stworzyliśmy zestawienie 10 najlepszych używanych aut do 100 tys. zł.

DANE TECHNICZNE