Peugeot 3008 - przód

Peugeot 3008 drugiej generacji został odświeżony w 2020 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 136 500 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Peugeot 3008 drugiej generacji zadebiutował w salonach sprzedaży w 2016 roku i został wyróżniony tytułem Europejskiego Samochodu Roku 2017. O tym, że to bardzo udany model świadczy także jego popularność na rynku – do końca zeszłego roku wyprodukowano już ponad 1 000 000 egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Przy okazji modernizacji w 2020 roku przeprojektowano przód auta (zyskał LED-owe „kły” znane już m.in. z 208 i 508), a także wprowadzono najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz zaktualizowany Peugeot i-Cockpit. Więcej na ten temat: Peugeot 3008 po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

Peugeot 3008 (2021)

Peugeot 3008 (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Peugeot 3008 mierzy 444,7 cm długości, 184,1 cm szerokości (209,8 cm z lusterkami) i 162,4 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 267,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 520 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1482 l. Wersje hybrydowe oferują nieco mniejszy kufer, odpowiednio: 395-1357 l.

Peugeot 3008 (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 1 jednostkę benzynową i 1 wysokoprężną oraz 2 hybrydy plug-in. Jedynie najmocniejszy wariant 1.6 PureTech Hybrid4/300 KM ma napęd na wszystkie koła, a pozostałe wersje są przednionapędowe.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,6 l/100 km
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,9 l/100 km
Peugeot 3008 - silnik 1.2 PureTech
Silnik 1.2 PureTech

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,9 s, prędkość maksymalna: 192 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5 l/100 km
  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s, prędkość maksymalna: 189 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,7 l/100 km
Peugeot 3008 - silnik 1.5 BlueHDi
Silnik 1.5 BlueHDi

Napęd hybrydowy:

  • 1.6 PureTech Hybrid (225 KM, 360 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 225 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,4 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 53 km
  • 1.6 PureTech Hybrid4 (300 KM, 520 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,4 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 59 km
Peugeot 3008 - silnik 1.6 PureTech Hybrid4
Silnik 1.6 PureTech Hybrid4

Nowy Peugeot 3008 (2022) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 1.2 PureTech/130 KM i manualną skrzynią biegów (Active Pack, Allure, Allure Pack, Road Trip i GT) oraz z tym samym silnikiem i przekładnią automatyczną (GT Pack). W pozostałych wersjach wyposażenia dopłata do 8-biegowego automatu wynosi 11 500 zł. Wysokoprężny wariant 1.5 BlueHDi/130 KM z manualną skrzynią biegów kosztuje odpowiednio: 147 900 zł (Active Pack), 157 800 zł (Allure), 160 300 zł (Allure Pack) oraz 163 000 zł (Road Trip), a z przekładnią automatyczną – 159 400 zł (Active Pack), 169 300 zł (Allure), 171 800 zł (Allure Pack), 174 500 zł (Road Trip), 181 200 zł (GT) oraz 192 000 zł (GT Pack). Hybrydowa odmiana 1.6 PureTech Hybrid/225 KM została wyceniona na: 195 300 zł (Allure), 197 800 zł (Allure Pack) oraz 200 500 zł (Road Trip), a mocniejszy wariant 1.6 PureTech Hybrid4/300 KM – na: 233 200 zł (GT) oraz 244 000 zł (GT Pack). Peugeot 3008 jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Peugeot 3008 (2021)

Active Pack – od 136 500 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe felgi aluminiowe Chicago
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja z nawiewami na tylny rząd siedzeń
  • 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z regulacją wysokości, napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami napięcia na bocznych tylnych siedzeniach
  • 3 mocowania ISOFIX na fotelu pasażera i bocznych fotelach w drugim rzędzie
  • Przednie i tylne zagłówki z możliwością regulacji
  • ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR
  • Pakiet Safety – Active Safety Brake V-AEB (system automatycznego awaryjnego hamowania), system ostrzegania przed kolizją Distance Alert (FCW), system aktywnego monitorowanie pasa ruchu (LKA-road edge), system rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR)
  • Tempomat i ogranicznik prędkości
  • Pośrednie czujniki ciśnienia w oponach
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
  • Elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Tylne czujniki parkowania
  • City Pack 1 – czujniki parkowania z przodu + Pakiet VisioPark 1
  • System bezkluczykowego uruchamiania pojazdu
  • Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
  • Wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem Magic Wash
  • Wycieraczka tylna uruchamiana automatycznie podczas cofania
  • Automatyczny włącznik reflektorów (czujnik zmierzchu)
  • Funkcja Follow Me Home
  • Reflektory przednie EcoLED Technology
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Światła tylne LED
  • Osłona chłodnicy z chromowanym wzorem szachownicy
  • Chromowane wstawki na przednim zderzaku
  • Lusterka w kolorze Nera Black
  • Czarne nadkola
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej wzdłuż linii dachu
  • Wykończenie elementów wnętrza chromem
  • Skórzana kierownica
  • Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
  • Chromowane przełączniki typu Toggle Switch do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego
  • Tapicerka z tkaniny Meco
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3 – 2/3
  • Centralny podłokietnik z podświetlanym i chłodzonym schowkiem
  • Dwupoziomowa podłoga bagażnika (nie dotyczy wersji Hybrid oraz Hybrid4)
  • Podświetlenie w podsufitce z lampkami do czytania z przodu (x2) oraz z tyłu (x2)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • Elektrycznie składane lusterka z oświetleniem powitalnym
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • Podgrzewana tylna szyba z wbudowaną anteną radiową
  • Gniazda 12V (przednia część kabiny, tylna część konsoli centralnej i bagażnik)
  • Gniazdo USB z na konsoli centralnej
  • Peugeot i-Cockpit – panel 12,3-calowych wirtualnych zegarów, 8-calowy ekran dotykowy, kompaktowa wielofunkcyjna kierownica
  • Radio DAB (Digital Audio Broadcasting) z MP3, 6 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), z przyciskami na kierownicy, 8-calowy ekran dotykowy
  • Mirror Screen – kompatybilny z Apple Carplay / Android Auto

Allure – od 146 400 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey
  • Pakiet Safety Plus – Pakiet Safety + system monitorowania martwego pola (BSD), system wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3), system high beam (HBA)
  • AVAS – dźwiękowy system ostrzegania pieszych podczas jazdy w trybie elektrycznym (dla wersji Hybrid oraz Hybrid4)
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej na osłonach drzwiowych
  • Chromowana listwa na tylnym zderzaku
  • Przyciemniane szyby boczne tylne i szyba w klapie bagażnika
  • Kierownica pokryta skórą licową
  • Tapicerka półskórzana Colyn Mistral
  • Manualna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3 – 2/3, podłokietnik z dwoma uchwytami na napoje, otwór do przewozu nart, możliwość złożenia tylnej kanapy z bagażnika
  • Radio DAB (Digital Audio Broadcasting) z MP3, 6 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), z przyciskami na kierownicy, 10-calowy ekran dotykowy
  • Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV – nawigacja 3D online z funkcja rozpoznawania głosu, darmowa aktualizacja map 4 razy w roku na zawsze, 3 lata subskrypcji dla usług TOMTOM Traffic, ceny paliw, parkingi, pogoda
  • Peugeot Connect SOS i Assistance System
  • Bezramkowe, elektrochromatyczne lusterko wsteczne z niebieskim oświetleniem LED dla trybu elektrycznego (dla wersji Hybrid oraz Hybrid4)
  • Ładowarka pokładowa OBC 3,7kW + kabel ładowania tryb 2 do gniazdka naściennego 230V (dla wersji Hybrid oraz Hybrid4)
  • Schowek na kable do ładowania pod podłogą bagażnika (dla wersji Hybrid oraz Hybrid4)
Peugeot 3008 (2021)
Tryby jazdy można zmieniać za pomocą przełącznika na tunelu środkowym.

Allure Pack – od 148 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey
  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia pojazdu ADML
  • Manualne składanie fotela pasażera do pozycji stolika
  • Pakiet oświetlenia Ambient – oświetlenie dyskretne LED w przedniej części kabiny: podsufitki, miejsca na nogi oraz kieszeni w drzwiach
Peugeot 3008 (2021)
Fotel pasażera składany do pozycji stolika to standard od wersji Allure Pack.

Road Trip – od 151 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey
  • Dach Black Diamond
  • Wykończenie bocznych okien ze stali nierdzewnej
  • Chromowane przyciski unoszenia szyb
  • Tapicerka półskórzana Casual+ Alcantara Mistral
  • Aluminiowe pedały
Peugeot 3008 (2021)
Funkcja Mirror Screen z Apple CarPlay i Android Auto jest dostępna od wersji Active Pack.

GT – od 158 300 zł, obejmuje wyposażenie wersji Road Trip oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Onyx Black
  • Pakiet Drive Assist (dla skrzyni manualnej) – Active Safety Brake (AEBS3), adaptacyjny tempomat z funkcją 30 (ACC 30)
  • Pakiet Drive Assist (dla skrzyni automatycznej) – Active Safety Brake (AEBS3), system utrzymywania środka pasa ruchu (LPA), adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go (ACC Stop&Go)
  • Pakiet Sport – wzmocnienie sportowego brzmienia silnika, zwiększenie reaktywności pedału przyspieszenia, zwiększenie reaktywności wspomagania kierownicy
  • Automatyczna regulacja położenia świateł
  • Reflektory przednie Peugeot Full LED Technology
  • Światła do jazdy dziennej, pozycyjne, mijania i drogowe w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Tryb przeciwmgielny „Foggy mode”
  • Osłona chłodnicy GT z gradalnym chromowanym wzorem
  • Chromowane końcówki wydechu
  • Kierownica pokryta skórą licową, z metalowymi wstawkami oraz logiem GT
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone Alcantarą
  • Dekoracyjne przeszycia na desce rozdzielczej
  • Czarna podsufitka
  • Tapicerka półskórzana Belomka Mistral
  • Aluminiowe pedały
  • Dodatkowe oświetlenie konsoli środkowej i uchwytów na napoje
  • Bezramkowe, elektrochromatyczne, wewnętrzne lusterko wsteczne
  • Gniazdo USB dla pasażerów tylnej kanapy
Peugeot 3008 (2021)
Kamera cofania 180 stopni to standard od wersji Active Pack, a system kamer 360 stopni należy do wyposażenia seryjnego topowej odmiany GT Pack.

GT Pack – od 180 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji GT oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe Boston z oponami Michelin e-Primacy (dla wersji Hybrid oraz Hybrid4)
  • 19-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe San Francisco z oponami Michelin Slimline (dla pozostałych wersji silnikowych)
  • Pakiet City 2 – System Park Assist (system automatycznego parkowania samochodu równolegle i prostopadle), Pakiet VisioPark 2 (przednia i tylna kamera z obrazami wyświetlanymi na ekranie dotykowym i widokiem z góry 360 stopni)
  • Bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika
  • Tapicerka półskórzana Mistral + Alcantara
  • Podgrzewane przednie fotele
  • System Hi-Fi FOCAL Premium (The French Acoustic Signature) – ekskluzywne nagłośnienie z 10 głośnikami

Więcej na temat Peugeota 3008:

Peugeot 3008 kontra Citroen C5 Aircross i Opel Grandland X

5 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

9 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

12 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

1 KOMENTARZ

  1. Coś biedny ten GT przedlift ma 2,0 HDi 180 KM i bogatsze wyposażenie. Jedyne czego mogę pozazdrościć to opcja kamery na podczerwień i tempomat,który podjeżdża w korkach. A to który ma ładniejszy przód to tylko kwestia gustu ale o tym się podobno nie dyskutuje A

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj