NowościCennikiPeugeot 3008 (2023). Opis wersji i cennik

Peugeot 3008 (2023). Opis wersji i cennik

Peugeot 3008 drugiej generacji został odświeżony w 2020 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 146 600 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Peugeot 3008 drugiej generacji zadebiutował w salonach sprzedaży w 2016 roku i został wyróżniony tytułem Europejskiego Samochodu Roku 2017. O tym, że to bardzo udany model świadczy także jego popularność na rynku – do końca 2021 roku wyprodukowano już ponad 1 000 000 egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Przy okazji modernizacji w 2020 roku przeprojektowano przód auta (zyskał LED-owe „kły” znane już m.in. z 208 i 508), a także wprowadzono najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz zaktualizowany Peugeot i-Cockpit. Więcej o tym aucie: Peugeot 3008 po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

Peugeot 3008 (2021)

Peugeot 3008 (2023) – wymiary, pojemność bagażnika

Peugeot 3008 mierzy 444,7 cm długości, 184,1 cm szerokości (209,8 cm z lusterkami) i 162,4 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 267,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 520 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1482 l. Wersje hybrydowe oferują nieco mniejszy kufer, odpowiednio: 395-1357 l.

Peugeot 3008 (2023) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 2 jednostki benzynowe i 1 wysokoprężną oraz 3 hybrydy plug-in. W ofercie znajdziemy zarówno wersje przednionapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-6,3 l/100 km
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,4-6,6 l/100 km
Peugeot 3008 - silnik 1.2 PureTech
Silnik 1.2 PureTech

Silniki benzynowe z układem mild hybrid 48V:

  • 1.2 PureTech Hybrid 48V (136 KM, 230 Nm) z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,0 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6-5,7 l/100 km

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s, prędkość maksymalna: 189 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,4-5,6 l/100 km
Peugeot 3008 - silnik 1.5 BlueHDi
Silnik 1.5 BlueHDi

Napęd hybrydowy:

  • 1.6 PureTech Hybrid (180 KM, 360 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 s, prędkość maksymalna: 215 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,5-1,6 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 59 km
  • 1.6 PureTech Hybrid (225 KM, 360 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s, prędkość maksymalna: 225 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,2-1,3 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 65 km
  • 1.6 PureTech Hybrid4 (300 KM, 520 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,2 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 63 km
Peugeot 3008 - silnik 1.6 PureTech Hybrid4
Silnik 1.6 PureTech Hybrid4

Nowy Peugeot 3008 (2023) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 1.2 PureTech/130 KM i manualną skrzynią biegów. Dopłata do 8-biegowego automatu dla 1.2 PureTech/130 KM wynosi 11 500 zł (Active Pack, Allure Pack i GT). Odmiana 1.2 PureTech Hybrid 48V/136 KM kosztuje odpowiednio: 165 400 zł (Active Pack), 176 000 zł (Allure Pack) oraz 186 850 zł (GT). Wysokoprężny wariant 1.5 BlueHDi/130 KM został wyceniony na: 170 100 zł (Active Pack), 180 700 zł (Allure Pack) oraz 191 550 zł (GT). Hybrydowa odmiana 1.6 PureTech Hybrid/180 KM kosztuje odpowiednio: 195 550 zł (Active Pack) oraz 203 950 zł (Allure Pack), a wariant 1.6 PureTech Hybrid/225 KM – 210 850 zł (Allure Pack). Najmocniejsza odmiana 1.6 PureTech Hybrid4/300 KM została wyceniona na 246 650 zł (GT). Peugeot 3008 jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Peugeot 3008 (2021)

Active Pack – od 146 600 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey, z oponami 225/55 R18 (napęd hybrydowy)
  • 17-calowe felgi aluminiowe Chicago, z oponami 215/65 R17 (pozostałe wersje silnikowe)
  • Zestaw naprawczy koła
  • Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja z nawiewami na tylny rząd siedzeń
  • 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z regulacją wysokości, napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami napięcia na bocznych tylnych siedzeniach
  • 3 mocowania ISOFIX na fotelu pasażera i bocznych fotelach w drugim rzędzie
  • ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR
  • Active Safety Brake V-AEB (przednia kamera, system automatycznego awaryjnego hamowania)
  • System ostrzegania przed kolizją – Front Collision Warning (FCW)
  • System aktywnego monitorowanie pasa ruchu (LKA-road edge)
  • System rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR)
  • Tempomat i ogranicznik prędkości
  • Wskaźnik zmiany biegów
  • Pośrednie czujniki ciśnienia w oponach
  • Elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
  • Tylne czujniki parkowania + kamera cofania 180 stopni
  • System bezkluczykowego uruchamiania pojazdu
  • Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
  • Wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem „Magic Wash”
  • Wycieraczka tylna uruchamiana automatycznie podczas cofania
  • Automatyczny włącznik reflektorów (czujnik zmierzchu)
  • Funkcja Follow Me Home
  • Reflektory przednie EcoLED Technology
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Światła tylne LED
  • Lusterka w kolorze Nera Black
  • Osłona chłodnicy z chromowanym wzorem szachownicy
  • Chromowane wstawki na przednim zderzaku
  • Czarne nadkola
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej wzdłuż linii dachu
  • Podgrzewana tylna szyba z wbudowaną anteną radiową
  • Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
  • Kompaktowa wielofunkcyjna kierownica
  • Skórzana kierownica
  • Chromowane przełączniki typu „Toggle Switch” do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
  • Wykończenie elementów wnętrza chromem
  • Tapicerka z tkaniny Pneuma
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3 – 2/3
  • Centralny podłokietnik z podświetlanym i chłodzonym schowkiem
  • Podświetlenie w podsufitce z lampkami do czytania z przodu (x2) oraz z tyłu (x2)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • Gniazda 12V (przednia część kabiny, tylna część konsoli centralnej i bagażnik)
  • Gniazdo USB na konsoli centralnej
  • Peugeot i-Cockpit – panel 12,3-calowych wirtualnych zegarów
  • System multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), radio DAB (Digital Audio Broadcasting) z MP3, 6 głośników
  • Mirror Screen – kompatybilny z Apple Carplay / Android Auto
  • Przewód ładowania tryb 2 do standardowego gniazdka naściennego typu E/F (napęd hybrydowy)
  • Ładowarka pokładowa OBC 3,7 kW + kabel ładowania tryb 2 do gniazdka naściennego 230V, wtyk typu E/F (napęd hybrydowy)

Allure Pack – od 157 200 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey, z oponami 225/55 R18
  • System wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3)
  • AVAS – dźwiękowy system ostrzegania pieszych podczas jazdy w trybie elektrycznym (napęd hybrydowy)
  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia pojazdu ADML
  • System High Beam (HBA)
  • Lusterka z oświetleniem powitalnym
  • Chromowana listwa na tylnym zderzaku
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej na osłonach drzwiowych
  • Przyciemniane szyby boczne tylne i szyba w klapie bagażnika
  • Tapicerka półskórzana Colyn Mistral
  • Manualne składanie fotela pasażera do pozycji stolika
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3 – 2/3, podłokietnik z dwoma uchwytami na napoje, otwór do przewozu nart, możliwość złożenia tylnej kanapy z bagażnika
  • Pakiet oświetlenia Ambient – oświetlenie dyskretne LED w przedniej części kabiny: podsufitki, miejsca na nogi oraz kieszeni w drzwiach
Peugeot 3008 (2021)
Fotel pasażera składany do pozycji stolika to standard w wersji Allure Pack oraz GT.

GT – od 168 050 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Onyx Black, z oponami 225/55 R18
  • System monitorowania martwego pola (BSD)
  • Adaptacyjny tempomat z funkcją 30 – ACC 30 (dla wersji ze skrzynią manualną)
  • Adaptacyjny tempomat z funkcją STOP & GO (dla wersji ze skrzynią automatyczną)
  • System utrzymywania środka pasa ruchu – LPA (dla wersji ze skrzynią automatyczną)
  • Pakiet Sport – wzmocnienie sportowego brzmienia silnika, zwiększenie reaktywności pedału przyspieszenia, zwiększenie reaktywności wspomagania kierownicy
  • Przednie i tylne czujniki parkowania + kamera cofania 180 stopni
  • Automatyczna regulacja położenia świateł
  • Tryb przeciwmgielny „Foggy mode”
  • Reflektory przednie Peugeot Full LED Technology
  • Światła do jazdy dziennej, pozycyjne, mijania i drogowe w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Osłona chłodnicy „GT” z gradalnym chromowanym wzorem
  • Dach Black Diamond
  • Aluminiowe relingi dachowe
  • Chromowane końcówki wydechu
  • Wykończenie bocznych okien ze stali nierdzewnej
  • Kierownica pokryta skórą licową, z metalowymi wstawkami oraz logiem „GT”
  • Chromowane przyciski unoszenia szyb
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone Alcantarą
  • Dekoracyjne przeszycia na desce rozdzielczej
  • Czarna podsufitka
  • Tapicerka półskórzana Belomka Mistral
  • Manualna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Aluminiowe pedały
  • Dodatkowe oświetlenie konsoli środkowej i uchwytów na napoje
  • Bezramkowe, elektrochromatyczne lusterko wsteczne
  • Gniazdo USB dla pasażerów tylnej kanapy

Więcej na temat Peugeota 3008:

Używany Peugeot 3008 II – opinie, typowe usterki

Peugeot 3008 FL 1.2 PureTech EAT8 Allure Pack – nasz test

Peugeot 3008 kontra Citroen C5 Aircross i Opel Grandland X

5 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

9 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

12 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na GOOGLE NEWS

1 KOMENTARZ

  1. Coś biedny ten GT przedlift ma 2,0 HDi 180 KM i bogatsze wyposażenie. Jedyne czego mogę pozazdrościć to opcja kamery na podczerwień i tempomat,który podjeżdża w korkach. A to który ma ładniejszy przód to tylko kwestia gustu ale o tym się podobno nie dyskutuje A

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji