Fiat

FIAT

FIAT – włoska marka motoryzacyjna z siedzibą w Turynie. Firma została założona w 1899 roku przez Giovanniego Agnelliego. FIAT jest skrótem utworzonym od Fabbrica Italiana Automobili Torino, co można przetłumaczyć jako „Włoska Fabryka Samochodów w Turynie”. Marka należy do koncernu Stellantis, która posiada 100% udziałów. Fiat ma w Polsce swoją fabrykę, obecnie powstają w niej modele 500 oraz Lancia Ypsilon.

NOWOŚCI

Fiat E-Doblo Van - przód

„Magiczne” rozwiązania w nowym Fiacie Doblo

Nowy Fiat Doblo został wyposażony w wiele pomysłowych rozwiązań, które wyraźnie ułatwiają eksploatację. Przybliżamy trzy najciekawsze udogodnienia.
Fiat 500X - przód

Fiat 500X (2023). Opis wersji i cennik

Fiat 500X to kompaktowy crossover, który stylistycznie nawiązuje do kultowej „Pięćsetki”. Ceny tego modelu zaczynają się od 98 500 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.
Fiat E-Doblo Van - przód

Nowy Fiat Doblo z atrakcyjnym wyposażeniem w korzystnej cenie

Wybierając pakiety wyposażenia zamiast pojedynczych opcji, można sporo zaoszczędzić. Przedstawiamy szczegóły oferty nowego Fiata Doblo Van.

TESTY I PORÓWNANIA

Fiat 500 vs Honda e test porównanie 2023

Fiat 500, Honda e – PORÓWNANIE

Na podbój miejskiej dżungli w wielkim stylu – dwa elektryczne maluchy, czyli Fiat 500 oraz Honda e, w teście porównawczym.
Abarth 695 Tributo 131 Rally - przód

Abarth 695 Tributo 131 Rally – opinia, zalety i wady

Abarth 695 Tributo 131 Rally powstał dla upamiętnienia legendarnego Fiata 131 Abarth Rally. Oto nasze wrażenia z jazdy tym wyjątkowym hot hatchem.
Fiat 500 3+1 elektryczny Renault Zoe 2023 test

Elektryczny Fiat 500 3+1 kontra Renault Zoe – PORÓWNANIE

Miejskie samochody nowej ery. Fiat 500 nie schodzi z list przebojów. Teraz jest też dostępny jako „elektryk” – i w naszym porównaniu mierzy się z Renault Zoe.
FIAT Tipo II FL SW Cross 1.6MultiJet 130KM 6MT SB790EP 09-2022

Fiat Tipo SW Cross 1.6 MultiJet – opinia, zalety i wady

W ofercie Fiata Tipo wciąż pozostaje diesel. Czy pozwala wypracować duży zasięg na jednym zbiorniku? Oto nasz test Fiata Tipo SW Cross 1.6 MultiJet.
Fiat Tipo Hybrid

Fiat Tipo Hybrid – opinia, zalety i wady

Dzięki wprowadzeniu hybrydy, Fiat Tipo jest jednym z niewielu kompaktów dostępnym z trzema rodzajami napędu. Oto nasze wrażenia z jazd Fiatem Tipo Hybrid.
Fiat E-Ulysse

Fiat E-Ulysse – pierwsza jazda

Świat elektrycznej motoryzacji nabiera rozpędu. Nowe propozycje pojawiają się w segmencie nawet większych aut. W nowej odsłony Fiata Ulysse silnik elektryczny to jedyne dostępne źródło mocy.

UŻYWANE I OPINIE

Najlepsze diesle i benzynowe silniki Fiata

Najlepsze diesle i benzynowe silniki Fiata. Solidne motory na lata

Inżynierowie Fiata stworzyli wiele "pancernych" silników benzynowych i diesli. Prezentujmy najlepsze z nich. Bez trudu można je znaleźć pod maskami używanych aut.
Fiat Sedici - przód

Używany Fiat Sedici (2006-2014) – opinie, dane techniczne, typowe usterki

Fiat stworzył małe auto terenowe zanim to było modne? Tak można powiedzieć o Fiacie Sedici, który powstał we współpracy z Suzuki. Jakie są opinie o Fiacie Sedici i czy warto rozważyć jego zakup?
Fiat Freemont

Używany Fiat Freemont (2011-2016) – który silnik wybrać?

Fiat z amerykańskim rodowodem cieszy się w Polsce niemałym zainteresowaniem. Który silnik wybrać w używanym Fiacie Freemont? Wielkiego wyboru nie ma.
FIAT 500 II 1.3MultiJet 75KM 5MT SB2351A 12-2007

Używany Fiat 500 (od 2007 r.) – który silnik wybrać?

Przebój Fiata skończył 15 lat i wciąż nie ma zamiaru zejść z motoryzacyjnej sceny. Podpowiadamy, jaką wersję silnikową wybrać, by nic nie przyćmiło uroku „Pięćsetki”.
FIAT Croma II 1.9MultiJet 16V 150KM 6MT SB88482 03-2007

Używany Fiat Croma II (2005-2010) – opinie, dane techniczne, typowe usterki

Croma to kolejny eksperymentalny model, który przepadł w licznie obsadzonej konkurencji. Poznajmy opinie o używanym Fiacie Croma II. Czy warto kupić ten nietypowy samochód?
Fiat Seicento

Używany Fiat Seicento (1998-2010) – opinie, dane techniczne, typowe usterki

Wysokie ceny paliw sprzyjają wzrostowi zainteresowania autami, które jeżdżą „za grosze” - jak Seicento z LPG. Pamiętajmy jednak, że to samochód awaryjny i mało bezpieczny. Oto opinie o używanych Fiatach Seicento.

DANE TECHNICZNE