Audi A4 Allroad - przód

Audi A4 B9 zadebiutowało na polskim rynku w 2015 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 142 500 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Audi A4 w aktualnym wydaniu (oznaczenie producenta: B9) pojawiło się w sprzedaży w 2015 roku, a cztery lata później przeszło lifting. Klienci mają do wyboru dwie wersje nadwoziowe – sedan (Limousine) oraz kombi (Avant). Szeroki wachlarz jednostek napędowych obejmuje silniki benzynowe (150-450 KM) oraz wysokoprężne (136-341 KM). W gamie modelu szczególnie wyróżniają się sportowe odmiany S4 i RS 4 oraz uterenowiony wariant Allroad ze zwiększonym prześwitem.

Audi A4 Limousine - tył
Audi A4 Limousine

Audi A4 (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Audi A4 Limousine mierzy 476,2 cm długości, 184,7 cm szerokości (202,2 cm z lusterkami) i 142,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 282,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 460 litrów.

Audi A4 Limousine - bagażnik
Audi A4 Limousine

Audi A4 Avant mierzy 476,2 cm długości, 184,7 cm szerokości (202,2 cm z lusterkami) i 143,5 cm wysokości (149,3 cm w wersji Allroad). Jego rozstaw osi to 282,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 495 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1495 l.

Audi A4 (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 4 jednostki benzynowe i 4 wysokoprężne. Napęd na wszystkie koła Quattro występuje z silnikami 45 TFSI, RS 4 TFSI i S4 TDI (standard) oraz 40 TFSI i 40 TDI (opcja), a pozostałe odmiany są przednionapędowe. Poniżej prezentujemy dane techniczne Audi A4 Limousine, w nawiasach podane parametry modelu A4 Avant (o ile się różnią; wersja RS 4 TFSI jest dostępna wyłącznie z nadwoziem kombi).

Silniki benzynowe:

  • 35 TFSI (2.0 R4; 150 KM, 270 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,6 (8,9) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,9-6,9 (6,2-7,1) l/100 km
  • 35 TFSI (2.0 R4; 150 KM, 270 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 (9,2) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,0-7,1 (6,3-7,3) l/100 km
  • 40 TFSI (2.0 R4; 204 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,1 (7,3) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,0-7,1 (6,3-7,3) l/100 km
  • 40 TFSI quattro (2.0 R4; 204 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7 (6,9) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,2-7,1 (6,4-7,3) l/100 km
  • 45 TFSI quattro (2.0 R4; 265 KM, 370 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5 (5,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,2-7,9 (7,4-8,2) l/100 km
  • RS 4 TFSI quattro (2.9 V6; 450 KM, 600 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną Tiptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 9,7-10,1 l/100 km
Audi A4 - silnik TFSI
Silnik 45 TFSI

Silniki wysokoprężne:

  • 30 TDI (2.0 R4; 136 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 (9,8) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,6-5,4 (4,8-5,6) l/100 km
  • 35 TDI (2.0 R4; 163 KM, 370 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 (8,5) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,6-5,5 (4,8-5,7) l/100 km
  • 40 TDI (2.0 R4; 204 KM, 400 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,4 (7,6) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,0-5,8 (5,2-6,0) l/100 km
  • 40 TDI quattro (2.0 R4; 204 KM, 400 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową S tronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 (7,1) s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,0-5,8 (5,2-6,0) l/100 km
  • S4 TDI quattro (3.0 V6; 341 KM, 700 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną Tiptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 (4,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,0-7,2 (7,2-7,5) l/100 km
Audi A4 - silnik TDI
Silnik 40 TDI

Nowe Audi A4 (2022) – wyposażenie i ceny

Na liście wyposażenia standardowego Audi A4 znajdziemy m.in.:

  • 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 5-ramienne, kute, z oponami 205/60 R16 (dla wersji 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI oraz 40 TDI)
  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 10-ramienne, kute, z oponami 225/50 R17 (dla wersji 45 TFSI)
  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 15-ramienne, z oponami 225/55 R17 (dla wersji Allroad)
  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 5-ramienne (stylistyka S), z oponami 245/40 R18 (dla wersji S4 TDI)
  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich,10-ramienne, z oponami 265/35 R19 (dla wersji RS 4 TFSI)
  • Śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Zestaw narzędzi samochodowych
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach przednich foteli wraz z kurtynami powietrznymi
  • Przycisk dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera
  • Sygnalizacja zapięcia pasów
  • Audi pre sense city
  • Tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości
  • Wskaźnik ciśnienia w oponach
  • Elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
  • Elektromechaniczny hamulec postojowy
  • Kluczyk z pilotem, z Safelock
  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Pokrywa bagażnika, otwierana automatycznie
  • Zabezpieczenie przed otwarciem drzwi przez dzieci
  • Reflektory LED
  • Światła tylne LED
  • Klamki w drzwiach w kolorze nadwozia
  • Obudowy lusterek w kolorze nadwozia
  • Relingi dachowe czarne (dotyczy A4 Avant)
  • Listwy wokół szyb w kolorze czarnym (gumowe)
  • Przednia szyba z izolacją akustyczną
  • Szyby termoizolacyjne
  • Kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna, obszyta skórą
  • Elementy dekoracyjne czarne matowe
  • Aplikacje dekoracyjne lakier diamentowy srebrnoszary
  • Podsufitka tkaninowa
  • Tapicerka materiałowa Index
  • Standardowe fotele przednie z manualną regulacją
  • Podłokietnik środkowy z przodu
  • Składane oparcie tylnych siedzeń
  • Uchwyty ISOFIX i top tether do fotelika dziecięcego dla skrajnych siedzeń z tyłu
  • Dywaniki przednie
  • Wykończenie podłogi bagażnika wykładziną
  • Osłony przeciwsłoneczne po stronie kierowcy i pasażera
  • Lusterko wsteczne manualnie przyciemniane
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane
  • Lusterko zewnętrzne lewe, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po prawej stronie (z większym polem obserwacji), konvex
  • Komputer pokładowy z ekranem monochromatycznym
  • Złącze Bluetooth
  • Radio cyfrowe
  • 8 głośników

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • Audi A4 Limousine 35 TFSI – od 142 500 zł
  • Audi A4 Limousine 35 TFSI S tronic – od 152 000 zł
  • Audi A4 Limousine 40 TFSI S tronic – od 170 000 zł
  • Audi A4 Limousine 40 TFSI quattro S tronic – od 180 000 zł
  • Audi A4 Limousine 45 TFSI quattro S tronic – od 198 400 zł
  • Audi A4 Limousine 30 TDI S tronic – od 166 400 zł
  • Audi A4 Limousine 35 TDI S tronic – od 172 700 zł
  • Audi A4 Limousine 40 TDI S tronic – od 180 900 zł
  • Audi A4 Limousine 40 TDI quattro S tronic – od 190 900 zł
  • Audi A4 Avant 35 TFSI – od 150 100 zł
  • Audi A4 Avant 35 TFSI S tronic – od 159 600 zł
  • Audi A4 Avant 40 TFSI S tronic – od 177 600 zł
  • Audi A4 Avant 40 TFSI quattro S tronic – od 187 600 zł
  • Audi A4 Avant 45 TFSI quattro S tronic – od 206 000 zł
  • Audi A4 Avant 30 TDI S tronic – od 174 000 zł
  • Audi A4 Avant 35 TDI S tronic – od 180 300 zł
  • Audi A4 Avant 40 TDI S tronic – od 188 500 zł
  • Audi A4 Avant 40 TDI quattro S tronic – od 198 500 zł
  • Audi A4 Allroad 45 TFSI quattro S tronic – od 213 800 zł
  • Audi A4 Allroad 40 TDI quattro S tronic – od 206 300 zł
  • Audi S4 Limousine TDI quattro tiptronic – od 341 100 zł
  • Audi S4 Avant TDI quattro tiptronic – od 348 700 zł
  • Audi RS 4 Avant TFSI quattro tiptronic – od 434 700 zł

Wszystkie wersje są objęte 3-letnią gwarancją (pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów, trzeci rok z maksymalnym całkowitym przebiegiem 90 000 km).

Więcej na temat Audi A4:

Audi A4 Allroad 45 TFSI quattro – nasz test

Audi RS 4 Avant – nasz test

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj