Peugeot 3008 (2021)

W zeszłym roku Peugeot 3008 przeszedł lifting. Ceny tego modelu zaczynają się od 114 300 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Peugeot 3008 drugiej generacji zadebiutował w salonach sprzedaży w 2016 r. i został wyróżniony tytułem Europejskiego Samochodu Roku 2017. O tym, że to bardzo udany model świadczy także jego popularność na rynku – wyprodukowano już ponad 800 000 egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Przy okazji ubiegłorocznej modernizacji przeprojektowano przód auta (zyskał LED-owe „kły” znane już m.in. z 208 i 508), a także wprowadzono najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz zaktualizowany PEUGEOT i-Cockpit. Więcej na ten temat: Peugeot 3008 po liftingu (2020) – oficjalne zdjęcia i informacje

Peugeot 3008 (2021)

Peugeot 3008 (2021) – wymiary

Peugeot 3008 mierzy 444,7 cm długości, 209,8 cm szerokości (z lusterkami) i 162,4 cm wysokości (z relingami). Jego rozstaw osi to 267,5 cm. Pojemność bagażnika wynosi 520 litrów, a po złożeniu oparcia tylnej kanapy rośnie do 1482 l. Wersja hybrydowa oferuje nieco mniejszą przestrzeń ładunkową: 395-1357 l.

Peugeot 3008 (2021)

Peugeot 3008 (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 2 jednostki benzynowe i 1 wysokoprężną oraz 2 hybrydy plug-in. Tylko 300-konna wersja posiada napęd na wszystkie koła, słabsze odmiany są przednionapędowe.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,6 l/100 km
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 s, prędkość maksymalna: 188 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,9 l/100 km
  • 1.6 PureTech (180 KM, 250 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s, prędkość maksymalna: 222 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,6 l/100 km
Peugeot 3008 (2021)
Silnik 1.2 PureTech

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,9 s, prędkość maksymalna: 192 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5 l/100 km
  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s, prędkość maksymalna: 189 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,7 l/100 km

Napęd hybrydowy:

  • 1.6 PureTech Hybrid (225 KM, 360 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 225 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,4 l/100 km, zasięg elektryczny: do 53 km
  • 1.6 PureTech Hybrid4 (300 KM, 520 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 235 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,4 l/100 km, zasięg elektryczny: do 59 km

Nowy Peugeot 3008 (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.2 PureTech/130 KM i manualną skrzynią biegów (Active, Active Pack, Allure, Allure Pack, Road Trip i GT) oraz 1.2 PureTech/130 KM i przekładną automatyczną (GT Pack). Najtańszy Peugeot 3008 z turbodieslem pod maską kosztuje 126 300 zł (1.5 BlueHDi/130 KM, Active). Dopłata do 8-biegowego automatu (dla 1.2 PureTech/130 KM oraz 1.5 BlueHDi/130 KM) wynosi 8500 zł. Wersja 1.6 PureTech Hybrid/225 KM kosztuje odpowiednio: 174 500 zł (Allure), 177 400 zł (Allure Pack), 179 600 zł (Road Trip), 186 400 zł (GT) i 199 400 zł (GT Pack). Odmiana 1.6 PureTech Hybrid4/300 KM jest o 23 000 zł droższa od słabszego wariantu.

Peugeot 3008 (2021)

Active – od 114 300 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe felgi aluminiowe Chicago
  • Zestaw naprawczy koła
  • Automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja z nawiewami na tylny rząd siedzeń
  • ABS + EBFD + EBA + ESP + ASR
  • 6x poduszki powietrzne (czołowe, boczne i kurtynowe)
  • Przednie i tylne zagłówki z możliwością regulacji
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z regulacją wysokości, napinaczami i ogranicznikami siły napięcia
  • Pasy bezpieczeństwa trzypunktowe, z napinaczami i ogranicznikami napięcia na bocznych tylnych siedzeniach
  • Pośrednie czujniki ciśnienia w oponach
  • 3 mocowania ISOFIX na fotelu pasażera i bocznych fotelach w drugim rzędzie
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist
  • Wskaźnik zmiany biegów
  • Reflektory przednie EcoLED Technology
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Światła tylne LED
  • Automatyczne ryglowanie drzwi przy ruszaniu
  • System monitorowania pasa ruchu (LDW)
  • Safety Pack – Active Safety Brake (system automatycznego awaryjnego hamowania) z kontrolą dystansu (ostrzeżenie o kolizji)
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Tempomat i ogranicznik prędkości
  • Tylne czujniki cofania
  • Osłona chłodnicy z chromowanym wzorem szachownicy
  • Lusterka w kolorze nadwozia
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej wzdłuż linii dachu
  • Chromowane wstawki na przednim zderzaku
  • Czarne nadkola
  • Wykończenie elementów wnętrza chromem
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon
  • Chromowane przełączniki typu Toggle Switch do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego
  • Skórzana kierownica
  • System bezkluczykowego uruchamiania auta
  • Centralny podłokietnik z podświetlanym i chłodzonym schowkiem
  • Elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
  • Wycieraczki przedniej szyby z systemem Magic Wash
  • Wycieraczka tylna uruchamiana automatycznie podczas cofania
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • Podgrzewana tylna szyba z wbudowaną anteną radiową
  • Peugeot i-Cockpit – 12,3-calowy panel wirtualnych zegarów, kompaktowa wielofunkcyjna kierownica
  • Pakiet Widoczność – automatyczny włącznik reflektorów (czujnik zmierzchu), wycieraczki z czujnikiem deszczu, lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne, funkcja Follow Me Home
  • Podświetlenie w podsufitce z lampkami do czytania z przodu (x2) oraz z tyłu (x2)
  • Dwupoziomowa podłoga bagażnika (niedostępne z napędem hybrydowym)
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
  • Tapicerka z tkaniny Meco
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3-2/3
  • Gniazdo USB z na konsoli centralnej
  • Gniazda 12V (przednia część kabiny, tylna część konsoli centralnej i bagażnik)
  • Radio DAB (Digital Audio Broadcasting) z MP3, 6 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), z przyciskami na kierownicy, 8-calowy ekran dotykowy

Active Pack – od 117 700 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe Chicago
  • Czujniki parkowania z przodu
  • Kamera cofania 180 stopni
  • Elektrycznie składane lusterka z oświetleniem powitalnym
  • Mirror Screen – kompatybilny z Apple Carplay / Android Auto
Peugeot 3008 (2021)
Funkcja Mirror Screen z Apple CarPlay i Android Auto jest dostępna od wersji Active Pack.

Allure – od 128 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji Active Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey
  • AVAS – dźwiękowy system ostrzegania pieszych podczas jazdy w trybie elektrycznym (napęd hybrydowy)
  • Safety Plus Pack – Active Safety Brake (system automatycznego awaryjnego hamowania) z kontrolą dystansu (ostrzeżenie o kolizji), system aktywnego monitorowanie pasa ruchu, system aktywnego monitorowania martwego pola, system wykrywania zmęczenia kierowcy, system high beam
  • Emblematy ‚HYBRID’ / ‚HYBRID4’ na błotniku i klapie bagażnika (napęd hybrydowy)
  • Chromowana listwa na tylnym zderzaku
  • Wykończenie ze stali nierdzewnej na osłonach drzwiowych
  • Kierownica pokryta skórą licową
  • Lusterka z oświetleniem powitalnym
  • Schowek na kable do ładowania pod podłogą bagażnika (napęd hybrydowy)
  • Bezramkowe, elektrochromatyczne lusterko wsteczne z niebieskim oświetleniem LED dla trybu elektrycznego (napęd hybrydowy)
  • Akustyczne przednie szyby (napęd hybrydowy)
  • Przyciemniane szyby boczne tylne i szyba w klapie bagażnika
  • Tapicerka półskórzana Colyn Mistral
  • Tylna kanapa składana i dzielona w proporcjach 1/3-2/3, podłokietnik z dwoma uchwytami na napoje, otwór do przewozu nart, możliwość złożenia tylnej kanapy z bagażnika
  • Manualna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Radio DAB (Digital Audio Broadcasting) z MP3, 6 głośników, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący), z przyciskami na kierownicy, 10-calowy ekran dotykowy
  • Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV – nawigacja 3D online z funkcja rozpoznawania głosu, darmowa aktualizacja map 4 razy w roku na zawsze, 3 lata subskrypcji dla usług TOMTOM Traffic, ceny paliw, parkingi, pogoda
  • System Peugeot Connect SOS & Assistance
  • Ładowarka pokładowa OBC 3,7 kW + kabel do gniazdka T2 (napęd hybrydowy)
Peugeot 3008 (2021)
Tryby jazdy można zmieniać za pomocą przełącznika na tunelu środkowym.

Allure Pack – od 130 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Storm Grey
  • System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia auta ADML
  • Pakiet oświetlenia Ambient – oświetlenie dyskretne LED w przedniej części kabiny: podsufitki, miejsca na nogi oraz kieszeni w drzwiach, konsoli środkowej, uchwytów na napoje
  • Manualne składanie fotela pasażera do pozycji stolika
Peugeot 3008 (2021)
Fotel pasażera składany do pozycji stolika to standard od wersji Allure Pack.

Road Trip – od 133 100 zł, obejmuje wyposażenie wersji Allure Pack oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe Chicago
  • Drive Assist Pack – Active Safety Brake (system automatycznego awaryjnego hamowania) z kontrolą dystansu (ostrzeżenie o kolizji), Adaptacyjny tempomat z funkcją 30 (ACC 30 dla skrzyń manualnych)
  • Wykończenie bocznych okien ze stali nierdzewnej
  • Dach Black Diamond
  • Chromowane przyciski unoszenia szyb
  • Skórzana kierownica
  • Pakiet Sport – wzmocnienie sportowego brzmienia silnika, zwiększenie reaktywności pedału przyspieszenia, zwiększenie reaktywności wspomagania kierownicy
Peugeot 3008 (2021)
Bezprzewodowe ładowanie smartfona w standardzie Qi wymaga 400 zł dopłaty (niedostępne w wersjach Active i Active Park).

GT – od 139 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Road Trip oraz dodatkowo:

  • 18-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe Detroit w kolorze Onyx Black
  • Reflektory przednie Peugeot Full LED Technology
  • Światła do jazdy dziennej, pozycyjne, mijania i drogowe w technologii LED
  • Kierunkowskazy zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej
  • Automatyczna regulacja położenia świateł
  • Tryb przeciwmgielny „Foggy mode”
  • Drive Assist Plus Pack – Adaptacyjny tempomat z funkcją STOP & GO (dla skrzyń automatycznych) z systemem utrzymania pozycji na pasie ruchu
  • Osłona chłodnicy „GT” z gradalnym chromowanym wzorem
  • Chromowane końcówki wydechu
  • Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone Alcantarą
  • Czarna podsufitka
  • Dekoracyjne przeszycia na desce rozdzielczej
  • Aluminiowe pedały
  • Kierownica pokryta skórą licową, z metalowymi wstawkami oraz logiem „GT”
  • Bezramkowe, elektrochromatyczne, wewnętrzne lusterko wsteczne
  • Tapicerka półskórzana Mistral + Alcantara (silniki benzynowe i wysokoprężne)
  • Tapicerka półskórzana Greval + Alcantara (napęd hybrydowy)
  • Gniazdo USB dla pasażerów tylnej kanapy
Peugeot 3008 (2021)
Kamera cofania 180 stopni to standard od wersji Active Pack, a system kamer 360 stopni należy do wyposażenia seryjnego topowej odmiany GT Pack.

GT Pack – od 161 400 zł, obejmuje wyposażenie wersji GT oraz dodatkowo:

  • 19-calowe felgi aluminiowe dwukolorowe San Francisco
  • Pakiet City 2 – System Park Assist (system automatycznego parkowania samochodu równolegle i prostopadle), Pakiet VisioPark 2 (przednia i tylna kamera z obrazami wyświetlanymi na ekranie dotykowym i widokiem z góry 360 stopni)
  • Bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika
  • Pakiet Elektrycznie sterowanych foteli z masażem – fotel kierowcy z certyfikatem AGR z elektryczną regulacją w 8 płaszczyznach, elektryczna regulacja wysokości i pamięć 2 ustawień, fotel pasażera z elektryczną regulacją nachylenia siedziska, podgrzewane przednie fotele, 4-kierunkowa elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego, wysuwane poduszki siedzisk foteli przednich, wielopunktowy masaż w przednich fotelach (8 pneumatycznych poduszek, 5 programów)
  • System Hi-Fi FOCAL Premium (The French Acoustic Signature) – ekskluzywne nagłośnienie z 10 głośnikami

Więcej na temat Peugeota 3008:

Peugeot 3008 kontra Citroen C5 Aircross i Opel Grandland X

5 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

9 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

12 kompaktowych SUV-ów, w tym Peugeot 3008 – porównanie

Zachęcamy także do zapoznania się z pozostałą ofertą Peugeota:

Nowy Peugeot 208 (2021) – opis wersji i cennik

Peugeot 308 (2021) – opis wersji i cennik

Peugeot 508 (2020) – opis wersji i cennik

Nowy Peugeot 2008 (2021) – opis wersji i cennik

Peugeot 5008 po liftingu (2020) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here