NowościCennikiFord Mustang Mach-E (2024). Opis wersji i cennik

Ford Mustang Mach-E (2024). Opis wersji i cennik

Ford Mustang Mach-E pojawił się w salonach sprzedaży w 2021 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 269 550 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Ford Mustang Mach-E został oficjalnie przedstawiony w listopadzie 2019 roku i jest pierwszym w pełni elektrycznym autem w gamie producenta z Detroit. Na polskim rynku model ten zadebiutował na początku 2021 roku. Oferta obejmuje pięć wersji silnikowych, a na jej szczycie znajduje się wersja GT, której dwa silniki elektryczne wytwarzają maksymalnie 487 KM oraz 860 Nm i pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 4,4 s.

Ford Mustang Mach-E - tył

Ford Mustang Mach-E (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Ford Mustang Mach-E mierzy 471,3 cm długości (474,3 cm w wersji GT), 188,1 cm szerokości (209,7 cm z lusterkami) i 162,4 cm wysokości (161,3 cm w wersji GT). Jego rozstaw osi to 298,7 cm. Bazowa pojemność tylnego bagażnika wynosi 402 litry, a maksymalnie można ją powiększyć do 1420 l. Przedni bagażnik ma 100 l pojemności.

Ford Mustang Mach-E (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Ford Mustang Mach-E jest aktualnie dostępny w pięciu wersjach silnikowych. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Napęd elektryczny:

  • RWD Standard Range (269 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 70 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 17,2 kWh/100 km, zasięg: do 440 km
  • RWD Extended Range (294 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 17,3 kWh/100 km, zasięg: do 600 km
  • AWD Standard Range (269 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 70 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 19,5 kWh/100 km, zasięg: do 400 km
  • AWD Extended Range (351 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 18,8 kWh/100 km, zasięg: do 550 km
  • GT (487 KM, 860 Nm) z akumulatorem o pojemności 91 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie energii: 21,2 kWh/100 km, zasięg: do 490 km
Ford Mustang Mach-E - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajdziemy na lewym przednim błotniku.

Nowy Ford Mustang Mach-E (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą odmian RWD Standard Range/269 KM (Mach-E), AWD Standard Range/269 KM (Premium) oraz GT/487 KM (GT). Wariant RWD Extended Range/294 KM został wyceniony na 313 850 zł (Premium), a AWD Extended Range/351 KM – na 345 850 zł (Premium). Ford Mustang Mach-E jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

Ford Mustang Mach-E - deska rozdzielcza

Mach-E – od 269 550 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5-ramienny, z oponami 225/60 R18
  • Zestaw naprawczy ogumienia
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
  • System filtracji powietrza w kabinie
  • Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Poduszka kolanowa kierowcy
  • Poduszki powietrzne boczne w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • Boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • ISOFIX – system mocowania fotelików dziecięcych na skrajnych siedzeniach w 2. rzędzie
  • System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
  • Światła awaryjnego hamowania – pulsujące światła stop, włączające się automatycznie podczas gwałtownego hamowania
  • Hamulec pokolizyjny
  • Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem kontroli trakcji (ETC)
  • Pre-Collision Assist – działający w oparciu o informacje z kamery przedniej i radaru system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami do prędkości maksymalnej pojazdu 180 km/h
  • Lane Keeping Alert z Lane Keeping Aid – system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  • Blind Spot Information – system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
  • Cross Traffic Alert (CTA) – funkcja ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
  • Inteligentny ogranicznik prędkości
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop & Go i Lane Centring – tempomat adaptacyjny z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego rozpoczęcia jazdy oraz funkcja utrzymania pośrodku pasa ruchu
  • One Pedal Driving – system sterowania pedałem przyśpieszenia
  • Funkcja trenera hamowania
  • System wyboru trybu jazdy
  • eShifter – pokrętło do wyboru trybu jazdy
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
  • e-Call – system automatycznego wzywania służb ratowniczych w razie wystąpienia kolizji skutkującej uruchomieniem poduszek powietrznych
  • Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS)
  • Elektryczny hamulec postojowy
  • Czujniki parkowania z tyłu i z przodu
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • System kamer 360 stopni
  • Immobilizer (EPATS)
  • Autoalarm obwodowy
  • Centralny zamek
  • Ford KeyFree – system centralnego zamka z kluczem elektronicznym, umożliwia otwarcie drzwi i uruchomienie pojazdu bez tradycyjnego kluczyka
  • Ford MyKey – funkcja programowania i przypisania do kluczyka ograniczenia: prędkości maksymalnej, maksymalnej głośności systemu audio oraz możliwość zablokowania dezaktywacji systemów wspomagających bezpieczeństwo
  • Blokada zamków tylnych drzwi uniemożliwiająca otwarcie ich od środka przez dzieci
  • Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu
  • Światła automatyczne – włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Reflektory w technologii LED
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Tylne światła w technologii LED
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Dolna część przedniego i tylnego zderzaka w kolorze tworzywa
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych w kolorze tworzywa
  • Tylny spojler
  • Antena dachowa w kształcie płetwy rekina
  • Obramowanie szyb bocznych w kolorze czarnym
  • Przednia szyba podgrzewana (Quickclear)
  • Przednia szyba z dodatkową warstwą akustyczną
  • Dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
  • Kolumna kierownicy z regulacją pochylenia i odległości
  • Kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico
  • Podgrzewana kierownica
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Fotele przednie – styl sportowy
  • Przednie fotele z ręczną regulacją położenia w 6 kierunkach
  • Przednie fotele podgrzewane
  • Tylna kanapa składana, dzielona w proporcji 60:40
  • Tylna kanapa ze składanym podłokietnikiem na środku, z uchwytami na kubki
  • Dywaniki podłogowe, welurowe z przodu i z tyłu
  • Nakładki na progi przednich drzwi
  • Konsola centralna z podłokietnikiem, schowkiem, dwoma uchwytami na kubki, złączami USB-A oraz USB-C w przedniej oraz tylnej części konsoli
  • Osłona przestrzeni bagażowej mocowana do drzwi bagażnika
  • Lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
  • Lusterka boczne sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie, z wbudowanymi kierunkowskazami i lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo Mustang
  • Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi – opuszczanie i podnoszenie jednym naciśnięciem przycisku
  • Gniazdko 12V w bagażniku
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfona
  • 10,2-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • System nawigacji satelitarnej SYNC 4A z 15-calowym kolorowym ekranem dotykowym i radiem cyfrowym DAB+ oraz zestawem głośnomówiącym z Bluetooth z funkcją sterowania głosem w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy, 6 głośnikami, zdalnym sterowaniem na kierownicy, mapą Europy z widokiem 3D, menu tekstowym w języku polskim, komunikatami głosowymi i menu tekstowym nawigacji w języku polskim
  • Bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto
  • FordPass Connect z modemem GSM (zdalne zamykanie/otwieranie zamków drzwi, funkcja lokalizacji pojazdu, status systemów pokładowych, informację o ruchu drogowym Live Traffic, Wi-Fi hotspot, aktualizację map nawigacji przez Wi-Fi, zdalne uruchamianie pojazdu)

Premium – od 307 850 zł, obejmuje wyposażenie wersji Mach-E oraz dodatkowo:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 225/55 R19
  • Zaciski hamulcowe lakierowane w kolorze czerwonym
  • Autoalarm rozbudowany, z modułem CSM
  • Drzwi bagażnika zamykane /otwierane elektrycznie i bezdotykowo (dla wersji AWD)
  • Auto High Beam z Glare Free – system automatycznego sterowania światłami drogowymi z funkcją zapobiegającą oślepianiu
  • Reflektory projekcyjne LED
  • Dolna część przedniego i tylnego zderzaka lakierowana w kolorze czarnym
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Szyby boczne w przednich drzwiach z dodatkową warstwą akustyczną
  • Kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico z czerwonymi przeszyciami
  • Podsufitka w ciemnej tonacji
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico perforowana z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele z elektryczną regulacją położenia w 8 kierunkach
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Nakładki na progi przednich drzwi ze wstawkami ze stali nierdzewnej
  • Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia oraz możliwością wybrania koloru podświetlenia
  • System nagłośnienia B&O – 9 głośników + subwoofer (dla wersji AWD)
Ford Mustang Mach-E - bezprzewodowa ładowarka
Indukcyjna ładowarka do smartfonów należy do wyposażenia seryjnego wszystkich wersji.

GT – od 390 850 zł, obejmuje wyposażenie wersji Premium oraz dodatkowo:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 245/45 R20
  • Sportowy układ hamulcowy Brembo (tarcze o zwiększonej średnicy) z zaciskami lakierowanymi w kolorze czerwonym
  • Aktywne zawieszenie MagneRide
  • Drzwi bagażnika zamykane /otwierane elektrycznie i bezdotykowo
  • Pakiet stylizacyjny GT (zderzaki oraz przedni grill w stylizacji GT)
  • Emblemat GT na drzwiach bagażnika
  • Przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym IR
  • Dach panoramiczny
  • Tapicerka Miko Suede połączona ze skórą ekologiczną Sensico
  • Fotele kubełkowe Ford Performance
  • Nakładki na progi przednich drzwi w stylizacji GT
  • System nagłośnienia B&O – 9 głośników + subwoofer

Więcej na temat Forda Mustanga Mach-E:

Ford Mustang Mach-E z bliska – pierwsze wrażenia

Ford Mustang Mach-E AWD Extended Range – nasz test

Ford Mustang Mach-E GT kontra Kia EV6 GT – porównanie

Ford Mustang Mach-E kontra Audi Q4 e-tron i BMW iX3 – porównanie

Ford Mustang Mach-E kontra Audi Q4 e-tron, Kia EV6 i Volvo XC40 – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

4 KOMENTARZE

  1. Za te pieniądze można mieć Mercedesa EQC, samochód premium, a nie pseudo wychudzoną klacz, która idzie w odgrzewany kotlet o nazwie MUSTANG.

  2. Mój elektyyczny Mustang stoi już 2 miesiąc na serwisie w Poznaniu jak go tam sholowano bo odmówił dalszej jazdy i brak informacji kiedy zostanie zakończona naprawa a zapłaciłem za niego 308 tysięcy w Pazdzierniku 2021r brak słów
    NIE POLECAM TEGO AUTA !!!

  3. Szymon nie poleca auta bo mu się zepsuło… Ale Szymon by też majaczył gdyby auto nowe miała trzaśniete 1000 kilometrów na test… Szymon wogole to jesteś niespełna rozumu żeś poszedł do salonu i za hulajnoge elektryczna, 4-kołowa dałeś 300 koła.
    A twraz co… Poproś Forda niech od ciebie odkupi za 150… Brawo

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji