Ford Mustang Mach-E - przód

Ford Mustang Mach-E to efektowny SUV z napędem elektrycznym. Ceny tego modelu zaczynają się od 216 120 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Ford Mustang Mach-E został oficjalnie zaprezentowany w listopadzie 2019 roku i jest pierwszym w pełni elektrycznym autem w gamie producenta z Detroit. Wybuch pandemii koronawirusa opóźnił wprowadzenie tego modelu na europejskie rynki, dlatego dopiero w tym roku poznaliśmy polski cennik tego atrakcyjnie stylizowanego SUV-a. Pod koniec roku do oferty dołączy najmocniejsza wersja GT, której dwa silniki elektryczne generują maksymalnie 487 KM oraz 860 Nm i pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 s.

Ford Mustang Mach-E - tył

Ford Mustang Mach-E (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Ford Mustang Mach-E mierzy 471,3 cm długości, 209,7 cm szerokości (z lusterkami) i 162,4 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 298,7 cm. Pojemność głównego bagażnika wynosi 402 litry, a po złożeniu tylnej kanapy rośnie maksymalnie do 1420 l. Pod przednią maską znajdziemy dodatkowy schowek, który zmieści 81 l bagażu.

Ford Mustang Mach-E (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Klienci mają do wyboru 4 wersje silnikowe – z jednym (napęd na tył) lub dwoma silnikami elektrycznymi (napęd na cztery koła) oraz baterią o użytecznej pojemności 66 kWh albo 88 kWh.

Napęd elektryczny:

  • RWD Standard Range (269 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 66 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, zasięg: do 440 km
  • RWD Extended Range (294 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 88 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, zasięg: do 610 km
  • AWD Standard Range (269 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 66 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, zasięg: do 400 km
  • AWD Extended Range (351 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 88 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, zasięg: do 540 km
Ford Mustang Mach-E - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajdziemy na lewym przednim błotniku.

Nowy Ford Mustang Mach-E (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą Forda Mustanga Mach-E ze standardowym zasięgiem (Standard Range). Dopłata do auta ze zwiększonym zasięgiem (Extended Range) wynosi 31 450 zł (RWD) lub 36 750 zł (AWD). Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

Ford Mustang Mach-E - deska rozdzielcza

RWD – od 216 120 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich
  • Napęd na tylne koła (RWD)
  • Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
  • Reflektory w technologii LED z funkcją Auto High-Beam
  • Tylne światła w technologii LED
  • Otwieranie, zamykanie oraz uruchamianie samochodu za pomocą smartfona
  • 15,5-calowy ekran dotykowym z systemem nawigacji satelitarnej Ford SYNC 4A i zestawem głośnomówiącym Bluetooth
  • Bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto
  • 10,2-calowy wyświetlacz deski rozdzielczej
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Podgrzewane przednie fotele oraz kierownica
  • Podgrzewana przednia szyba Quickclear
  • Ładowarka indukcyjna
  • Pre-Collision Assist – system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami
  • Lane Keeping Alert – system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  • Blind Spot Information – system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop & Go i Lane Centring – tempomat adaptacyjny z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego rozpoczęcia jazdy oraz funkcja utrzymania pośrodku pasa ruchu

AWD – od 249 560 zł, obejmuje wyposażenie wersji RWD oraz dodatkowo:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich
  • Napęd na wszystkie koła (AWD)
  • Zaciski hamulców lakierowane w kolorze czerwonym
  • Projekcyjne reflektory w technologii LED z Glare-Free Auto High Beam
  • Osłony nadkoli, listwy wzdłuż progów oraz dolna część zderzaków lakierowane w kolorze czarnym
  • Wykończenie przedniego grilla lakierowane w kolorze czarnym
  • Składane elektrycznie lusterka boczne lakierowane w kolorze czarnym
  • Emblemat AWD na drzwiach bagażnika
  • Tapicerka perforowana ze skóry ekologicznej Sensico z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele regulowane elektrycznie w 8. kierunkach z funkcją pamięci
  • Kierownica z czerwonymi przeszyciami
  • Deska rozdzielcza ze wstawkami imitującymi karbon oraz z czerwonymi przeszyciami
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Podsufitka w ciemnej tonacji
  • Nastrojowe oświetlenie wnętrza LED z możliwością wyboru koloru
  • Aluminiowe nakładki na pedały

Więcej na temat Forda Mustanga Mach-E:

Ford Mustang Mach-E z bliska – pierwsze wrażenia

2 KOMENTARZE

  1. Za te pieniądze można mieć Mercedesa EQC, samochód premium, a nie pseudo wychudzoną klacz, która idzie w odgrzewany kotlet o nazwie MUSTANG.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here