Ford Mustang Mach-E to pierwszy elektryczny SUV w historii marki. Zachęcamy do obejrzenia szczegółowego testu tego auta.

Ford Mustang Mach-E został oficjalnie pokazany jesienią 2019 roku, ale ze względu na opóźnienia wywołane pandemią COVID-19 dopiero na początku obecnego roku trafił do sprzedaży w Polsce. Mimo, że za najtańszą wersję trzeba zapłacić ponad 200 000 zł, to chętnych na ten model nie brakuje – już w maju wyprzedano wszystkie 220 aut przeznaczonych na nasz rynek. Tak duże zainteresowanie sprawiło, że Ford Polska pozyskał dodatkową pulę samochodów, dzięki czemu Mustang Mach-E jest już dostępny w ciągłej sprzedaży.

Ford Mustang Mach-E występuje w 4 wersjach silnikowych – z jednym (napęd na tył) lub dwoma silnikami elektrycznymi (napęd na cztery koła) oraz baterią o użytecznej pojemności 66 kWh albo 88 kWh. Pod koniec tego roku na rynku powinien zadebiutować topowy wariant GT o mocy 487 KM, który przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s od startu i zapewnia 490 km zasięgu.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego elektrycznego SUV-a, to zachęcamy do obejrzenia recenzji opublikowanej na kanale CaroSeria:

Sprawdź aktualny cennik Forda Mustanga Mach-E:

Ford Mustang Mach-E (2021) – opis wersji i cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here