Ford Mustang Mach-E - przód

Ford Mustang Mach-E pojawił się w salonach sprzedaży w zeszłym roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 276 500 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Ford Mustang Mach-E został oficjalnie przedstawiony w listopadzie 2019 roku i jest pierwszym w pełni elektrycznym autem w gamie producenta z Detroit. Na polskim rynku ten model zadebiutował na początku ubiegłego roku. Oferta obejmuje pięć wersji silnikowych, a na jej szczycie znajduje się wersja GT, której dwa silniki elektryczne wytwarzają maksymalnie 487 KM oraz 860 Nm i pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 4,4 s.

Ford Mustang Mach-E - tył

Ford Mustang Mach-E (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Ford Mustang Mach-E mierzy 471,3 cm długości (474,3 cm w wersji GT), 193,0 cm szerokości (209,7 cm z lusterkami) i 162,4 cm wysokości (161,3 cm w wersji GT). Jego rozstaw osi to 298,7 cm. Bazowa pojemność tylnego bagażnika wynosi 402 litry (maksymalnie: 1420 l), a przedniego – 81 l.

Ford Mustang Mach-E (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Ford Mustang Mach-E jest dostępny w pięciu wersjach silnikowych. W ofercie znajdziemy zarówno wersje tylnonapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Napęd elektryczny:

  • RWD Standard Range (269 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 68 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 16,5 kWh/100 km, zasięg: do 440 km
  • RWD Extended Range (294 KM, 430 Nm) z akumulatorem o pojemności 88 kWh netto i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 17,2 kWh/100 km, zasięg: do 610 km
  • AWD Standard Range (269 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 68 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 18,7 kWh/100 km, zasięg: do 400 km
  • AWD Extended Range (351 KM, 580 Nm) z akumulatorem o pojemności 88 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,8 s, prędkość maksymalna: 180 km/h, średnie zużycie energii: 19,5 kWh/100 km, zasięg: do 540 km
  • GT (487 KM, 860 Nm) z akumulatorem o pojemności 88 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie energii: 20,0 kWh/100 km, zasięg: do 490 km
Ford Mustang Mach-E - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajdziemy na lewym przednim błotniku.

Nowy Ford Mustang Mach-E (2022) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z akumulatorem o pojemności 68 kWh netto (RWD i AWD) oraz akumulatorem 88 kWh netto (GT). W wersji RWD dopłata do większej baterii (88 kWh netto) wynosi 29 500 zł, a w odmianie AWD – 46 000 zł. Klienci mają do wyboru 8 kolorów nadwozia: czarny Absolute Black (lakier specjalny, bez dopłaty), biały Space White (lakier metalizowany, 3400 zł), srebrny Iced Blue Silver (lakier metalizowany, 3400 zł), szary Dark Matter Grey (lakier metalizowany, 5000 zł), czerwony Lucid Red (lakier metalizowany specjalny, 5000 zł), pomarańczowy Cyber Orange (lakier metalizowany specjalny, 5000 zł), biały Star White (lakier metalizowany specjalny, 5000 zł) oraz niebieski Grabber Blue (lakier metalizowany, 5000 zł). Ford Mustang Mach-E jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

Ford Mustang Mach-E - deska rozdzielcza

RWD – od 276 500 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5-ramienny, z oponami 225/60 R18
  • Zestaw naprawczy ogumienia
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury (DEATC)
  • System filtracji powietrza w kabinie
  • Nawiewy na drugi rząd siedzeń
  • Poduszki powietrzne – poduszki czołowe dla kierowcy i pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne – poduszka kolanowa kierowcy
  • Poduszki powietrzne – poduszki boczne w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • Poduszki powietrzne – boczne kurtyny powietrzne chroniące osoby w 1. i 2. rzędzie siedzeń
  • Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • System ABS z elektronicznym układem podziału siły hamowania (EBD)
  • Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) z układem kontroli trakcji (ETC)
  • Światła awaryjnego hamowania – pulsujące światła stop, włączające się automatycznie podczas gwałtownego hamowania
  • Hamulec pokolizyjny
  • Elektryczny hamulec postojowy
  • Pre-Collision Assist – działający w oparciu o informacje z kamery przedniej i radaru system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami do prędkości maksymalnej pojazdu 180 km/h, zawiera: Forward Collision Warning, Dynamic Brake Support, Autonomous Emergency Braking, Distance Alert, Distance Indicator, Evasive Steering Assist
  • Lane Keeping Alert – system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, z funkcją wykrywania krawędzi jezdni, zawiera: Lane Keeping Aid
  • Blind Spot Information – system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach, zawiera: Cross Traffic Alert (CTA) – funkcję ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego
  • Driver Alert – system monitorowania koncentracji kierowcy
  • System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości
  • Adaptive Cruise Control z funkcją Stop & Go i Lane Centring – tempomat adaptacyjny z funkcją automatycznego zatrzymania i ponownego rozpoczęcia jazdy oraz funkcją utrzymania pośrodku pasa ruchu
  • Inteligentny ogranicznik prędkości
  • One Pedal Driving – system sterowania pedałem przyśpieszenia
  • Funkcja trenera hamowania
  • System wyboru trybu jazdy
  • eShifter – pokrętło do wyboru trybu jazdy
  • System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)
  • Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym (EPAS)
  • Czujniki parkowania – z przodu i z tyłu
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Ford MyKey – funkcja programowania i przypisania do kluczyka ograniczenia: prędkości maksymalnej, maksymalnej głośności systemu audio oraz możliwość zablokowania dezaktywacji systemów wspomagających bezpieczeństwo
  • Ford KeyFree – system centralnego zamka z kluczem elektronicznym, umożliwia otwarcie drzwi i uruchomienie pojazdu bez tradycyjnego kluczyka
  • Telefon jako klucz – funkcja otwierania, zamykania oraz uruchamiania pojazdu za pomocą telefonu
  • Blokada zamków tylnych drzwi uniemożliwiająca otwarcie ich od środka przez dzieci
  • Zamek centralny
  • Immobiliser (EPATS)
  • Autoalarm obwodowy
  • Wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie, z czujnikiem deszczu
  • Wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Reflektory automatyczne – włączające się automatycznie w zależności od poziomu natężenia światła
  • Reflektory w technologii LED
  • Tylne światła w technologii LED
  • Przedni i tylny zderzak – dolna część w kolorze tworzywa
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych w kolorze tworzywa
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze nadwozia
  • Antena dachowa w kształcie płetwy rekina
  • Tylny spojler
  • Obramowanie szyb bocznych w kolorze czarnym
  • Dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia
  • Przednia szyba z dodatkową warstwą akustyczną
  • Podgrzewana przednia szyba (Quickclear)
  • Podgrzewana kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico
  • Kolumna kierownicy z regulacją pochylenia i odległości
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  • Fotele – styl sportowy
  • Przednie fotele z ręczną regulacją położenia w 6 kierunkach
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Kieszenie na mapy z tyłu oparć przednich foteli
  • Tylna kanapa składana, dzielona w proporcji 60:40
  • Tylna kanapa – składany podłokietnik na środku, z uchwytami na kubki
  • Nakładki na progi przednich drzwi
  • Dywaniki podłogowe, welurowe – z przodu i z tyłu
  • Konsola centralna z podłokietnikiem, schowkiem, dwoma uchwytami na kubki, złączami USB-A oraz USB-C w przedniej oraz tylnej części konsoli
  • Osłona przestrzeni bagażowej mocowana do drzwi bagażnika
  • Mata ochronna podłogi bagażnika
  • Gniazdko 12V w bagażniku
  • Lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
  • Lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie, z wbudowanymi kierunkowskazami i lampkami oświetlającymi podłoże
  • Elektrycznie sterowane szyby przednich i tylnych drzwi, opuszczanie i podnoszenie jednym naciśnięciem przycisku
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfonów
  • Komputer pokładowy
  • 10,2-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • System nawigacji satelitarnej SYNC 4A z radiem cyfrowym DAB+, zawiera: 15,5-calowy kolorowy ekran dotykowy, zestaw głośnomówiący z Bluetooth z funkcją sterowania głosem w języku polskim oraz funkcją wzywania pomocy, 6 głośników, zdalne sterowanie na kierownicy, mapy Europy z widokiem 3D, menu tekstowe w języku polskim, komunikaty głosowe i menu tekstowe nawigacji w języku polskim
  • FordPass Connect z modemem GSM, zawiera: zdalne zamykanie /otwieranie zamków drzwi, funkcję lokalizacji pojazdu, status systemów pokładowych, informację o ruchu drogowym przez kanał GSM (live Traffic), Wi-Fi hotspot, aktualizację map nawigacji przez Wi-Fi, zdalne uruchamianie pojazdu
  • Bezprzewodowa obsługa Apple CarPlay i Android Auto

AWD – od 300 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji RWD oraz dodatkowo:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 225/55 R19
  • Zaciski hamulcowe lakierowane w kolorze czerwonym
  • Autoalarm rozbudowany, z modułem CSM
  • Auto High Beam z Glare Free – system automatycznego sterowania światłami drogowymi z funkcją zapobiegającą oślepianiu
  • Reflektory projekcyjne LED
  • Przedni i tylny zderzak – dolna część lakierowana w kolorze czarnym
  • Osłony nadkoli oraz listwy wzdłuż dolnej linii drzwi bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze czarnym
  • Emblemat AWD na drzwiach bagażnika
  • Szyby boczne w przednich drzwiach z dodatkową warstwą akustyczną
  • Podsufitka w ciemnej tonacji
  • Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico perforowana z czerwonymi przeszyciami
  • Przednie fotele z elektryczną regulacją położenia w 8 kierunkach
  • Aluminiowe nakładki na pedały
  • Nakładki na progi przednich drzwi ze wstawkami ze stali nierdzewnej
  • Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia oraz możliwością wybrania koloru podświetlenia
  • Lusterka boczne składane elektrycznie
Ford Mustang Mach-E - bezprzewodowa ładowarka
Indukcyjna ładowarka do smartfonów należy do wyposażenia seryjnego wszystkich wersji.

GT – od 396 000 zł, obejmuje wyposażenie wersji AWD oraz dodatkowo:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 5×2-ramienny, z oponami 245/45 R20
  • Układ hamulcowy Brembo z lakierowanymi zaciskami
  • Aktywne zawieszenie MagneRide
  • System kamer 360 stopni
  • Pakiet stylizacyjny GT – zderzaki oraz przedni grill w stylizacji GT
  • Emblemat GT na drzwiach bagażnika
  • Kierownica wykończona materiałem Miko Suede
  • Tapicerka Miko Suede połączona ze skórą ekologiczną Sensico
  • Fotele kubełkowe Ford Performance ze zintegrowanymi zagłówkami
  • Nakładki na progi przednich drzwi w stylizacji GT
  • Drzwi bagażnika zamykane /otwierane elektrycznie i bezdotykowo
  • System nagłośnienia B&O – 9 głośników + subwoofer

Więcej na temat Forda Mustanga Mach-E:

Ford Mustang Mach-E z bliska – pierwsze wrażenia

Ford Mustang Mach-E AWD Extended Range – nasz test

Ford Mustang Mach-E kontra Audi Q4 e-tron i BMW iX3 – porównanie

3 KOMENTARZE

  1. Za te pieniądze można mieć Mercedesa EQC, samochód premium, a nie pseudo wychudzoną klacz, która idzie w odgrzewany kotlet o nazwie MUSTANG.

  2. Mój elektyyczny Mustang stoi już 2 miesiąc na serwisie w Poznaniu jak go tam sholowano bo odmówił dalszej jazdy i brak informacji kiedy zostanie zakończona naprawa a zapłaciłem za niego 308 tysięcy w Pazdzierniku 2021r brak słów
    NIE POLECAM TEGO AUTA !!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj