NowościCennikiRenault Captur (2024). Opis wersji i cennik

Renault Captur (2024). Opis wersji i cennik

Renault Captur 2. generacji zostało oficjalnie pokazane w 2019 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 85 500 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Pierwsze Renault Captur zadebiutowało na rynku w 2013 roku, a w 2019 roku miała miejsce premiera drugiej odsłony tego francuskiego crossovera. Aktualny model został zbudowany na platformie CMF-B, z której korzystają także m.in. Clio oraz Nissan Juke. Dużą zaletą opisywanego auta jest całkiem bogata oferta jednostek napędowych, która zawiera m.in. silnik 1.0 TCe z fabryczną instalacją LPG oraz hybrydową odmianę 1.6 E-Tech Full Hybrid.

Renault Captur - tył

Renault Captur (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Renault Captur mierzy 422,7 cm długości, 179,7 cm szerokości (200,3 cm z lusterkami) i 157,6 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 263,9 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 422 litry, a maksymalnie można ją powiększyć do 1275 l. Wersja hybrydowa oferuje nieco mniejszy kufer, odpowiednio: 326-1149 l.

Renault Captur (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 3 jednostki benzynowe oraz hybrydę. Wszystkie wersje mają przedni napęd.

Silniki benzynowe:

  • 1.0 TCe (90 KM, 160 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 14,0 s, prędkość maksymalna: 168 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,8-6,2 l/100 km
  • 1.0 TCe LPG (100 KM, 170 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 13,0 s, prędkość maksymalna: 173 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,8-6,3 l/100 km (LPG: 7,5-8,1 l/100 km)

Silniki benzynowe z układem mild hybrid 12V:

  • 1.3 TCe Mild Hybrid (140 KM, 260 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,3 s, prędkość maksymalna: 196 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,7-6,1 l/100 km
  • 1.3 TCe Mild Hybrid (140 KM, 260 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową EDC, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,2 s, prędkość maksymalna: 196 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,8-5,9 l/100 km

Napęd hybrydowy:

  • 1.6 E-Tech Full Hybrid (145 KM) z automatyczną przekładnią Multi-mode, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s, prędkość maksymalna: 170 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,8 l/100 km
Renault Captur - silnik
Silnik 1.6 E-Tech Full Hybrid

Nowe Renault Captur (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.0 TCe/90 KM (Equilibre i Techno) oraz 1.6 E-Tech/145 KM (E-Tech Engineered). W wersji wyposażenia Techno 145-konny wariant hybrydowy został wyceniony na 120 800 zł. Odmiana 1.0 TCe LPG/100 KM z instalacją gazową kosztuje odpowiednio: 89 500 zł (Equilibre) oraz 98 300 zł (Techno). Najmocniejszy wariant 1.3 TCe/140 KM został wyceniony na 104 800 zł (Techno), a dopłata do dwusprzęgłowej przekładni EDC wynosi 7000 zł (Techno). Renault Captur jest objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Renault Captur - deska rozdzielcza

Equilibre – od 85 500 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe stalowe obręcze kół typu Flexwheel, wzór Nymphea, z oponami 215/60 R17
  • Zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • Klimatyzacja manualna
  • Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
  • Możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • Poduszki powietrzne boczne i kurtyny (przód i tył)
  • Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, ogranicznikiem napięcia i napinaczem
  • Tylne pasy bezpieczeństwa 3-punktowe, z ogranicznikami napięcia na bocznych miejscach
  • Sygnał dźwiękowy niezapięcia pasa bezpieczeństwa na przednich miejscach
  • System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX
  • System ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania
  • System dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC)
  • System wspomagania ruszania pod górę (Hill Start Assist) + system stabilizacji toru jazdy (ESP)
  • Aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów (AEBS)
  • System utrzymywania pasa ruchu (LKA)
  • System kontroli bezpiecznej odległości
  • System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
  • Regulator-ogranicznik prędkości (RV)
  • Wskaźnik zmiany biegów z funkcją ECO (tryb ekologicznej jazdy)
  • System kontroli ciśnienia w oponach
  • Funkcja połączenia alarmowego eCall
  • Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
  • Centralny zamek
  • Kluczyk składany Renault
  • Automatyczne włączanie tylnej wycieraczki przy cofaniu
  • Czujnik zmierzchu
  • Światła przednie i tylne Full LED Pure Vision
  • Światła do jazdy dziennej z diodami LED
  • Autostradowy tryb pracy kierunkowskazów
  • Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze nadwozia
  • Górna listwa ozdobna chłodnicy w kolorze lśniącej czerni z chromowanym logo Renault
  • Deflektory powietrza w kolorze czarnym o ziarnistej strukturze
  • Osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze szarym
  • Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
  • Kierownica pokryta skórą ekologiczną
  • Jasna tonacja wnętrza
  • Tapicerka materiałowa czarno-szara z przetłoczeniami
  • Zagłówki przednie z regulacja wysokości
  • Tylna kanapa przesuwna i dzielona w układzie 1/3-2/3
  • Zagłówki tylne z regulacją wysokości
  • Oświetlenie na podsufitce (2 punkty)
  • Lusterka w osłonie przeciwsłonecznej po stronie kierowcy i pasażera
  • Lusterko wewnętrzne dzień/noc
  • Lusterka boczne regulowane manualnie, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • Szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie, z włącznikiem impulsowym
  • Zespół wskaźników i zegarów z 4,2-calowym, kolorowym wyświetlaczem
  • System multimedialny EASY LINK z 7-calowym ekranem dotykowym, funkcją kompatybilności smartfona z Android Auto i Apple CarPlay, 2xUSB, 1xJack, radioodtwarzaczem DAB oraz 6 głośnikami

Techno – od 94 300 zł, obejmuje wyposażenie wersji Equilibre oraz dodatkowo:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór Bahamas, srebrne, z oponami 215/60 R17
  • Klimatyzacja automatyczna
  • System ostrzegania o nadmiernej prędkości (OSP)
  • System Multi-Sense
  • Automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold
  • System wspomagania parkowania tyłem
  • Kamera cofania
  • Karta Renault Hands Free
  • Czujnik deszczu
  • Świata przednie i tylne Full LED w kształcie litery C
  • Obudowy lusterek bocznych w kolorze czarnym
  • Deflektory powietrza w kolorze czarnym z elementami chromu
  • Boczne listwy ochronne drzwi w kolorze czarnym z chromowaną wstawką
  • Chromowana listwa na drzwiach przy szybach
  • Szyby tylne boczne i tylna dodatkowo przyciemniane
  • Tapicerka materiałowa czarno-szara z elementami skóry ekologicznej
  • Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, oparcia, wzdłużną
  • Oświetlenie LED na podsufitce (2 punkty)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Zespół wskaźników i zegarów z 7-calowym, kolorowym wyświetlaczem
  • System multimedialny EASY LINK z 7-calowym ekranem dotykowym, nawigacją (mapa Europy), funkcją kompatybilności smartfona z Android Auto i Apple CarPlay, 2xUSB, 1xJack, radioodtwarzaczem DAB oraz 6 głośnikami
Renault Captur - klimatyzacja automatyczna
Automatyczna klimatyzacja jest dostępna w standardzie w wersjach Techno oraz E-Tech Engineered.

E-Tech Engineered – od 131 800 zł, obejmuje wyposażenie wersji Techno oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór R.S. Line, szare ze złotymi elementami, z oponami 215/55 R18
  • System wspomagania parkowania przód/tył
  • Nadwozie dwukolorowe
  • Obudowy lusterek bocznych w kolorze dachu
  • Kierownica pokryta skórą
  • Ciemna tonacja wnętrza
  • Tapicerka materiałowa wzór z szarymi przeszyciami
  • Konsola centralna „pływająca”
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne bezramkowe
  • Lusterka boczne elektrycznie sterowane i składane, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • Ładowarka indukcyjna do smartfona
  • 10,25-calowy, kolorowy wyświetlacz wskaźników i zegarów
  • System multimedialny EASY LINK z 9,3-calowym ekranem dotykowym, nawigacją (mapa Europy), funkcją kompatybilności smartfona z Android Auto i Apple CarPlay, zgodność z 10,25-calowym wyświetlaczem zegarów, z funkcją replikacji nawigacji na wyświetlaczu zegarów, 2xUSB, 1xJack, radioodtwarzaczem DAB oraz 6 głośnikami

Więcej na temat Renault Captur:

Używane Renault Captur II – opinie, typowe usterki

Renault Captur 1.3 TCe EDC – nasz test

Renault Captur 1.6 E-Tech Full Hybrid – nasz test

Renault Captur kontra Nissan Juke – porównanie

11 miejskich crossoverów, w tym Renault Captur – porównanie

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

4 KOMENTARZE

  1. Moja rada. Nie kupujcie reno. Serwis olewa wady fabryczne samochodu wciskając kit że jest ok jak u mnie z szumiącym radiem. Skoro tak jest to może tak być z innymi częściami samochodu bo niby dlaczego nie. Po co wam ludzie kłopot.

    • Generalnie od zarania dziejów wersje produkcyjne Renault wypuszcza dopiero po liftingu, przedlifty to jeszcze takie płatne testówki…

  2. u na autostradzie zadyszka jak taka mizerna predkosc maksymalna o spalajiu qtedy nie wspomne auto do jazdy po bulki i do kosciola

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji