Renault Captur (2020)

Renault Captur jest jednym z najchętniej kupowanych crossoverów w Polsce. Ceny tego modelu zaczynają się od 68 400 zł. Poznaj dostępne wersje i cenniki.

W ubiegłym roku poznaliśmy drugą generację Renault Captur. Nowe wcielenie francuskiego crossovera opracowano na platformie CMF-B, z której korzysta już nowe Clio oraz Nissan Juke. Niedawno gamę bestsellerowego modelu uzupełniła wersja TCe 100 LPG z fabryczną instalacją gazową oraz odmiana E-Tech Plug-In, czyli hybryda ładowana z gniazdka.

Renault Captur (2020)

Renault Captur (2020) – wymiary

Druga odsłona Renault Captur mierzy 422,7 cm długości, 200,3 cm szerokości (z lusterkami) i 157,6 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 263,9 cm. Pojemność bagażnika (z tylną kanapą przesuniętą maksymalnie do przodu) to 536 litrów. Przy całkowicie cofniętej kanapie kufer pomieści 422 l bagażu. Natomiast jego maksymalna pojemność to 1275 l. Próg załadunku jest na wysokości 77,6 cm.

Renault Captur (2020)

Nowe Renault Captur – dane techniczne, moc, zużycie paliwa

Silniki benzynowe:
  • 1.0 TCe (100 KM, 160 Nm) z 5-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: 13,3 s, prędkość maksymalna: 173 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,9-6,2 l/100 km
  • 1.0 TCe LPG (100 KM, 170 Nm) z 5-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: w trakcie homologacji, prędkość maksymalna: w trakcie homologacji, średnie zużycie paliwa: 6,0-6,5 l/100 km (LPG: 7,5-8,2 l/100 km)
  • 1.3 TCe (130 KM, 240 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: 10,6 s, prędkość maksymalna: 195 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,3-6,6 l/100 km
  • 1.3 TCe (130 KM, 240 Nm) z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową EDC, przyspieszenie: 9,6 s, prędkość maksymalna: 193 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,2-6,4 l/100 km
  • 1.3 TCe (155 KM, 270 Nm) z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową EDC, przyspieszenie: 9,6 s, prędkość maksymalna: 202 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,3-6,4 l/100 km
Renault Captur (2020)
Silnik 1.3 TCe
Silniki wysokoprężne:
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 260 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: 11,9 s, prędkość maksymalna: 187 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,8-4,9 l/100 km
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 260 Nm) z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową EDC, przyspieszenie: 11,0 s, prędkość maksymalna: 186 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-4,9 l/100 km
Napęd hybrydowy:
  • 1.6 E-Tech Plug-In (160 KM) z automatyczną przekładnią Multi-Mode, przyspieszenie: 10,1 s, prędkość maksymalna: 173 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,5-1,7 l/100 km

Nowe Renault Captur (2020) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikiem 1.0 TCe/100 KM. Odmiana wysokoprężna 1.5 Blue dCi/115 KM wymaga 12 000 zł dopłaty. Ceny hybrydowego Captura E-Tech Plug-In zaczynają się od 129 400 zł.

Renault Captur (2020)

Zen – od 68 400 zł
  • 17-calowe obręcze kół typu Flexwheel, wzór Nymphea
  • Klimatyzacja manualna
  • Nadwozie jednokolorowe
  • Światła przednie Full LED Pure Vision
  • Światła do jazdy dziennej z diodami LED
  • Światła tylne LED
  • System ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania
  • System wspomagania ruszania pod górę (Hill Start Assist)
  • System dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC)
  • System utrzymywania pasa ruchu
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • Aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • System kontroli bezpiecznej odległości
  • Regulator-ogranicznik prędkości
  • Funkcja połączenia alarmowego eCall
  • Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
  • Możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • Boczne poduszki powietrzne
  • Kurtyny powietrzne (przód/tył)
  • System kontroli ciśnienia w oponach
  • Sygnał dźwiękowy niezapięcia pasa bezpieczeństwa na przednich miejscach
  • Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, ogranicznikiem napięcia i napinaczem
  • Tylne pasy bezpieczeństwa: 3-punktowe, z ogranicznikami napięcia na bocznych miejscach
  • System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX
  • Górna listwa ozdobna chłodnicy w kolorze lśniącej czerni z chromowanym logo Renault
  • Boczne listwy ochronne drzwi w kolorze czarnym z chromowaną wstawką
  • Deflektory powietrza w kolorze czarnym o ziarnistej strukturze
  • Osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze szarym
  • Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze nadwozia
  • Jasna tonacja wnętrza
  • Tapicerka klasyczna materiałowa, grafitowa
  • Kierownica pokryta skórą ekologiczną
  • Czujnik zmierzchu
  • Lusterka boczne elektrycznie sterowane, składane ręcznie, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • Automatyczne włączanie tylnej wycieraczki przy cofaniu
  • Centralny zamek
  • Kluczyk składany Renault
  • Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
  • Komputer pokładowy
  • Wskaźnik zmiany biegów
  • Autostradowy tryb pracy kierunkowskazów
  • Funkcja ECO (tryb ekologicznej jazdy)
  • Zestaw do naprawy uszkodzenia opony (niedostępny dla wersji z kołem zapasowym)
  • Szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
  • Szyby tylne regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
  • Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości, oparcia, wzdłużną, fotel pasażera z regulacją oparcia i wzdłużną
  • Konsola centralna z podłokietnikiem
  • Zagłówki przednie z regulacją wysokości
  • Zagłówki tylne z regulacją wysokości
  • Tylna kanapa przesuwna i dzielona w układzie 1/3-2/3
  • Wyjmowana podłoga bagażnika
  • Lusterko wewnętrzne dzień/noc
  • Lusterka w osłonie przeciwsłonecznej po stronie kierowcy i pasażera
  • Oświetlenie na podsufitce (2 punkty)
  • 4,2-calowy, kolorowy wyświetlacz na zespole wskaźników i zegarów
  • System multimedialny Easy Link z 7-calowym ekranem dotykowym, interfejsem Android Auto i Apple CarPlay oraz radiem cyfrowym DAB i 6 głośnikami
  • 2x USB, 1x jack
Intens – od 77 400 zł, obejmuje wyposażenie wersji Zen oraz dodatkowo:
  • 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, wzór Bahamas (srebrne)
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Nadwozie dwukolorowe (obudowy lusterek bocznych w kolorze dachu)
  • Świata przednie i tylne Full LED w kształcie litery C
  • System ostrzegania o nadmiernej prędkości
  • Deflektory powietrza w kolorze czarnym z elementami chromu
  • Chromowana listwa na drzwiach przy szybach
  • Chromowana końcówka wydechu
  • Szyby tylne boczne i tylna dodatkowo przyciemniane
  • Tapicerka materiałowa czarno-szara z elementami skóry ekologicznej
  • Czujnik deszczu
  • Lusterka boczne elektrycznie sterowane i składane , podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • Karta Renault Hands Free
  • System wspomagania parkowania tyłem
  • System wspomagania parkowania przód/tył (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • Kamera cofania (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • Fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, oparcia, wzdłużną
  • Automatyczny hamulec postojowy
  • Automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • Konsola centralna „pływająca” (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • Oświetlenie LED na podsufitce (2 punkty)
  • 7-calowy, kolorowy wyświetlacz na zespole wskaźników i zegarów
  • 10,25-calowy, kolorowy wyświetlacz wskaźników i zegarów (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • System MULTI-SENSE (tylko Intens E-Tech Hybrid)
  • System multimedialny Easy Link z 7-calowym ekranem dotykowym, interfejsem Android Auto i Apple CarPlay oraz radiem cyfrowym DAB, 9 głośnikami i nawigacją satelitarną

Redakcja poleca:

Nowe Renault Captur TCe 155 EDC – test

Renault Captur kontra Nissan Juke – porównanie

Oceny czytelników
[Głosów: 94 Średnia: 3.6]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here