Audi e-tron - przód

Audi e-tron to flagowy SUV z napędem elektrycznym w gamie producenta z Ingolstadt. Ceny tego modelu zaczynają się od 310 300 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Audi e-tron zadebiutowało w 2018 roku, będąc wówczas pierwszym elektrycznym SUV-em w gamie marki. W kolejnym roku do oferty dołączył ponad 500-konny e-tron S, a nieco później światło dzienne ujrzał także e-tron Sportback, który wyróżnia się opadającą linią dachu w stylu coupe. Klienci mają do wyboru trzy wersje silnikowe, z czego największy zasięg oferuje środkowy wariant 55 quattro – do 448 km na jednym ładowaniu.

NASZ SKLEP
Audi e-tron Sportback - tył
Audi e-tron Sportback

Audi e-tron (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Audi e-tron mierzy 490,1 cm długości, 193,5 cm szerokości (204,3 cm z lusterkami) i 162,9 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 292,8 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 660 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1725 l.

Audi e-tron Sportback mierzy 490,1 cm długości, 193,5 cm szerokości (204,3 cm z lusterkami) i 161,6 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 292,8 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 615 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1665 l.

Audi e-tron (2022) – dane techniczne, moc, osiągi, zasięg

Audi e-tron jest dostępne w trzech wersjach silnikowych. Wszystkie mają napęd na cztery koła. Poniżej prezentujemy dane techniczne Audi e-tron, w nawiasach podane parametry modelu e-tron Sportback (o ile się różnią).

Napęd elektryczny:

  • e-tron 50 quattro (313 KM, 540 Nm) z akumulatorem o pojemności 64 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie energii: 21,8-25,8 (21,3-25,5) kWh/100 km, zasięg: do 347 km
  • e-tron 55 quattro (408 KM, 664 Nm) z akumulatorem o pojemności 86 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie energii: 22,3-26,1 (21,8-25,9) kWh/100 km, zasięg: do 448 km
  • e-tron S quattro (503 KM, 973 Nm) z akumulatorem o pojemności 86 kWh netto i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,5 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie energii: 26,2-28,4 (25,8-28,1) kWh/100 km, zasięg: do 377 km

Nowe Audi e-tron (2022) – wyposażenie i ceny

Na liście wyposażenia standardowego Audi e-tron znajdziemy m.in.:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 5-ramienne, Aero, z oponami 255/55 R19 (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, 5-ramienne, w stylistyce S, z oponami 285/45 R20 (dla wersji e-tron S quattro)
  • Śruby zabezpieczające koła przed kradzieżą z systemem ostrzegającym o obluzowaniu się koła
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Zestaw narzędzi samochodowych
  • Zawieszenie adaptive air suspension
  • Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa
  • Klimatyzacja postojowa
  • System ogrzewania o zwiększonej wydajności
  • Poduszki powietrzne z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera
  • Kurtyny powietrzne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu
  • Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa
  • Audi pre sense basic
  • Audi pre sense front
  • Ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu
  • Tempomat z regulacją prędkości i limiterem prędkości
  • Wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach
  • Progresywny układ kierowniczy
  • Audi parking system plus z wizualizacją otoczenia
  • Autoalarm z zabezpieczeniem przed odholowaniem
  • Centralny zamek sterowany falami radiowymi
  • Elektryczne wspomaganie otwarcia i zamknięcia bagażnika
  • Reflektory LED
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Lusterka zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Lusterka zewnętrzne w optyce aluminium (dla wersji e-tron S quattro)
  • Listwy ozdobne wokół szyb w kolorze srebrnym
  • Szyba przednia termoizolacyjna, laminowana
  • Szyby termoizolacyjne
  • Kierownica z podwójnymi ramionami, wielofunkcyjna, obszyta skórą z funkcją zmiany stopnia rekuperacji (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Kierownica 3-ramienna, wielofunkcyjna, sportowa, obszyta skórą (dla wersji e-tron S quattro)
  • Regulacja kolumny kierowniczej w układzie poziomym i pionowym
  • Aplikacje dekoracyjne pokryte lakierem refleksyjnym (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Aplikacje dekoracyjne ze szczotkowanego matowego aluminium (dla wersji e-tron S quattro)
  • Panel obsługi z przyciskami w matowej czerni
  • Podsufitka tkaninowa (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Podsufitka tkaninowa w kolorze czarnym (dla wersji e-tron S quattro)
  • Tapicerka materiałowa Index (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Tapicerka częściowo skórzana – mikrofibra Dinamica Frequenz/skóra z logo S (dla wersji e-tron S quattro)
  • Standardowe fotele przednie (dla wersji e-tron 50 quattro oraz e-tron 55 quattro)
  • Sportowe fotele przednie (dla wersji e-tron S quattro)
  • Elektryczna regulacja foteli przednich z funkcją pamięci ustawień dla fotela kierowcy
  • Regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa dla foteli przednich, elektryczna
  • Podłokietnik z przodu
  • ISOFIX – mocowanie fotelika dziecięcego na skrajnych fotelach z tyłu i fotelu pasażera z przodu
  • Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu
  • Trzy gniazda 12V – z przodu, z tyłu i w bagażniku
  • Roleta bagażnika
  • Wyłożenie podłogi bagażnika
  • Osłony przeciwsłoneczne
  • Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
  • Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, podgrzewane, z funkcją pamięci
  • Lusterko zewnętrzne po lewej stronie, asferyczne
  • Lusterko zewnętrzne po stronie pasażera (z większym polem widzenia), konvex
  • Audi virtual cockpit z 12,3-calowym wyświetlaczem
  • System nawigacji MMI Navigation plus z MMI touch response
  • Audi music interface
  • Złącze Bluetooth
  • Radio cyfrowe
  • Audi sound system – 10 głośników wraz z głośnikiem centralnym w tablicy rozdzielczej i subwooferem w tylnej półce; 6-kanałowy wzmacniacz o mocy całkowitej 180W
  • Gniazdo Combo 2 (EU)
  • System ładowania e-tron Charging System Compact
  • Ładowarka pokładowa 11 kW AC (przetwornik ładowania AC/DC)
  • Przewód do ładowania prądem przemiennym (AC) ze stacji ładującej, Mode 3

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • Audi e-tron 50 quattro – od 310 300 zł
  • Audi e-tron 55 quattro – od 347 600 zł
  • Audi e-tron Sportback 50 quattro – od 321 600 zł
  • Audi e-tron Sportback 55 quattro – od 358 900 zł
  • Audi e-tron S quattro – od 416 800 zł
  • Audi e-tron S Sportback quattro – od 428 100 zł

Wszystkie wersje są objęte 3-letnią gwarancją (pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów, trzeci rok z maksymalnym całkowitym przebiegiem 90 000 km).

Więcej na temat Audi e-tron:

Audi e-tron – pierwsza jazda

Audi e-tron 55 quattro – nasz test

Audi e-tron kontra rywale – porównanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj