NowościAktualnościFirmy wybierają Forda. Jeden model jest szczególnie popularny

Firmy wybierają Forda. Jeden model jest szczególnie popularny

Atrakcyjna gama samochodów osobowych i dostawczych sprawia, że Ford cieszy się sporym powodzeniem wśród klientów biznesowych. Sprawdź, które firmy zdecydowały się na modele spod znaku błękitnego owalu.

Wysokość miesięcznej raty, koszty eksploatacji, komfort użytkowania, funkcjonalność, czy wartość rezydualna to tylko kilka z wielu czynników, które muszą uwzględnić menedżerowie floty, szukając nowych aut do firmy. To zadanie nie należy więc do najprostszych, dlatego producenci starają się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych i dopasowują ofertę do ich potrzeb. Bardzo dobrym tego przykładem jest Ford, który od lat cieszy się zaufaniem największych firm w Polsce.

Jedną z marek, które w ostatnim czasie postawiły na Forda, jest Leroy Merlin. Flotę tej popularnej sieć marketów budowlanych zasiliły niedawno 62 egzemplarze modelu Tourneo Connect, wszystkie w wersji wyposażenia Titanium z silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 114 KM i 6-biegową skrzynią manualną. Za realizację umowy odpowiada salon Auto Brzezińska w Łodzi.

Ford Tourneo Connect - Leroy Merlin

„Wybierając Forda Tourneo Connect dla przedstawicieli handlowych Leroy Merlin Polska, kierowaliśmy się szczegółowymi analizami, które wskazały nam, że ten model spełnia wszystkie nasze oczekiwania. To najlepszy wybór w stosunku jakości do ceny. Nasi pracownicy dotrą nim na każdą budowę, zabierając wszystko to czego potrzebują. Doskonały branding sprawi, że będą widoczni, a nasza marka zyska dodatkowy, stały nośnik reklamowy” – powiedziała Magdalena Kołodziejska, rzeczniczka prasowa Leroy Merlin Polska.

Prawdziwym przebojem okazuje się jednak Ford E-Transit z w pełni elektrycznym napędem. Obecnie w wielu firmach na liście priorytetów znajduje się rozbudowa przyjaznej dla środowiska floty pojazdów. Wybór elektrycznych aut dostawczych do firmy daje efekt nie tylko w postaci obniżenia emisji CO2, ale także przekłada się na oszczędności w eksploatacji samochodów.

Dobrze wiedzą o tym w największej polskiej firmie kurierskiej InPost, od lat inwestując w pojazdy zeroemisyjne i posiadając ich już kilkaset w swojej flocie, w której zdecydowanie przeważają auta marki Ford. Przed końcem ubiegłego roku park samochodowy firmy uzupełniło kolejnych 100 sztuk E-Transitów o dopuszczalnej masie całkowitej 3500 kg z nadwoziem L3 w kolorze białym oraz 184-konnym napędem i akumulatorem 67 kWh. Obsługą tego kontraktu również zajął się łódzki dealer Auto Brzezińska. Warto przy tym dodać, że InPost planuje jeszcze budowę sieci ładowarek EV zintegrowanych ze swoimi paczkomatami.

Ford E-Transit - InPost

„Kontrakt z InPost to dla nas powód do dumy i jednocześnie potwierdzenie wysokiej jakości produkowanych przez nas samochodów. Cieszy mnie także fakt, że kolejna firma kurierska decyduje się na pojazdy elektryczne, ponieważ z pewnością taką decyzję poprzedziły szczegółowe analizy dotyczące kosztów finansowania oraz eksploatacji. Nie wstydzimy się mówić, że Ford E-Transit jest niezwykle konkurencyjny w swoim segmencie, a w dodatku ma wyposażenie standardowe niespotykane u wielu rywali. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że to dopiero początek mody na elektryczne samochody dostawcze Forda, wszak w najbliższych latach zaprezentujemy klientom cztery nowe całkowicie elektryczne modele dostawcze. Ich wprowadzanie na rynek połączone z programem Ford Pro uczyni naszą ofertę przystosowaną do niemal każdych potrzeb” – powiedział Attila Szabo, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

Ford E-Transit - GLS Poland

Oprócz InPostu na zakup elektrycznych samochodów dostawczych Forda zdecydowały się także inne wiodące firmy kurierskie. W zeszłym roku na drogi wyjechało 100 nowych E-Transitów w barwach GLS Poland. Postawiono na białe auta ze 184-konnym silnikiem i baterią 67 kWh oraz w dwóch długościach nadwozia – L3 i L4, których dopuszczalna masa nie przekracza 3500 kg. Kontrakt obsługuje grupa Bemo Motors z Poznania.

Z kolei DHL Express, firma obsługująca międzynarodowe przesyłki lotnicze, zamówiła w całej Europie aż 2000 pojazdów elektrycznych, z czego do polskiej oddziału firmy trafiły 33 sztuki modelu E-Transit. Wszystkie samochody są w charakterystycznym dla marki DHL żółtym kolorze i w wersji nadwoziowej L3H3, a większość z nich otrzymała specjalistyczną zabudowę kurierską. Obejmuje ona m.in. przegrodę z drzwiami przesuwnymi z zamkiem pomiędzy kabiną kierowcy a przestrzenią ładunkową, składane siedzenia dla kurierów oraz składane półki na dwóch poziomach.

Ford E-Transit - DHL Express

„Dynamiczny rozwój elektromobilności w firmach wymaga niezawodnych samochodów od sprawdzonych marek. Dlatego też klienci momentalnie zaufali Fordowi i zamawiają kolejne partie E-Transitów. Otrzymujemy już pierwsze zwrotne głosy zadowolenia od użytkowników naszych samochodów. Kurierzy doceniają przede wszystkim wyjątkowo bogate wyposażenie podnoszące bezpieczeństwo jazdy oraz przemyślane rozwiązania ułatwiające im pracę. Z DHL Express współpracujemy od lat, a teraz firma po raz pierwszy zdecydowała się na nasze samochody elektryczne. Jesteśmy niemal pewni, że to początek nowego rozdziału naszej wspólnej historii” – podsumował Attila Szabo, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji