Hyundai i30 - Kia Cee'd

W związku z pandemią koreańscy producenci przygotowali programy wydłużające okres gwarancyjny o kilka miesięcy. Dowiedz się więcej na ten temat.

Epidemia koronawirusa wpływa na każdy aspekt naszego życia. W sytuacji, gdy nie wiadomo, jakie prace przy aucie są dozwolone jako „czynność niezbędna”, Hyundai i Kia postanowili rozszerzyć gwarancję nawet o 5 miesięcy. Jakie są szczegóły tej akcji?

Pierwszy z wymienionych producentów uruchomił program „Hyundai C A R E”, który dotyczy ponad 1,21 miliona aut na całym świecie. Gwarancje wygasające między 1 marca a 30 kwietnia 2020 r. zostały przedłużone do końca maja 2020 r. Polski oddział Hyundaia w ciągu najbliższych dni skontaktuje się z właścicielami samochodów objętych programem i przekaże im więcej informacji.

Druga z koreańskich marek rozpoczęła akcję „Kia Promise”, obejmującą globalnie około 500 tysięcy aut. Program dotyczy samochodów, których okres gwarancyjny kończy się między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 r. Dzięki akcji „Kia Promise”, gwarancja wszystkich kwalifikujących się aut zostaje przedłużona aż do 30 czerwca 2020 r.

Redakcja poleca:

Ranking najlepszych autoryzowanych stacji obsługi

Oceny czytelników
[Głosów: 2 Średnia: 5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here