Porsche Taycan doczekało się niedawno bardziej wszechstronnej odmiany Cross Turismo. Zachęcamy do obejrzenia szczegółowego testu tego auta w topowej wersji Turbo S.

Na początku marca gama pierwszego elektrycznego Porsche powiększyła się o nową wersję nadwoziową. Oprócz sedana dostępne jest teraz także uterenowione kombi Cross Turismo, które wyróżnia się m.in. bardziej funkcjonalnym wnętrzem i zwiększonym o 20 mm prześwitem (opcjonalny pakiet Off-Road Design pozwala podnieść auto o kolejne 30 mm). Klienci mają do wyboru cztery warianty tego modelu: 4, 4S, Turbo oraz Turbo S.

Najmocniejsze, wycenione na 810 000 zł Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo korzysta z dwóch silników elektrycznych (po jednym przy każdej osi), które maksymalnie generują aż 761 KM i 1050 Nm. Dzięki temu od 0 do 100 km/h rozpędza się w 2,9 s, a za sprawą dużego akumulatora o pojemności 93,4 kWh na jednym ładowaniu może przejechać do 419 km.

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak Porsche Taycan Cross Turismo w wersji Turbo S radzi sobie w lekkim terenie oraz na autostradzie, to zachęcamy do obejrzenia szczegółowej recenzji przygotowanej przez redakcję Autogefühl:

Zobacz również:

Porsche Taycan Turbo – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here