Czy podstawowe Porsche Taycan z tylnym napędem dostarcza więcej radości z jazdy niż droższe i mocniejsze wersje? Obejrzyj test tego auta i poznaj odpowiedź.

Na początku tego roku gamę pierwszego elektrycznego Porsche uzupełniła bazowa, tylnonapędowa wersja. Taycan RWD został wyposażony w jeden silnik elektryczny (zamiast dwóch jak w mocniejszych odmianach), który napędza tylne koła. Dzięki temu jest o ok. 90 kg lżejszy od Taycana 4S z taką samą baterią.

Tylnonapędowe Porsche Taycan jest oferowane w dwóch wariantach: Performance o mocy 408 KM i z akumulatorem o pojemności 79,2 kWh brutto (zasięg: do 431 km) oraz Performance Plus o mocy 476 KM i z baterią 93,4 kWh brutto (zasięg: do 484 km). Ceny tego modelu zaczynają się od 389 000 zł.

Jeśli jesteście ciekawi, jak jeździ Porsche Taycan w podstawowej wersji z tylnym napędem, to zachęcamy do obejrzenia szczegółowej recenzji przygotowanej przez redakcję Autogefühl:

Zobacz również:

Porsche Taycan RWD – test zużycia prądu w trasie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here