Na linii startu stanęły dwa modele Porsche – Taycan Turbo S oraz 911 Turbo S. Sprawdź, kto wygrał ten pojedynek.

Porsche Taycan Turbo S korzysta z dwóch silników elektrycznych, które maksymalnie generują aż 761 KM i 1050 Nm. Po włączeniu funkcji Launch Control „elektryk” z Zuffenhausen przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,8 s, a 200 km/h pojawia się na liczniku po 9,6 s od startu. Prędkość maksymalna Taycana Turbo S wynosi 260 km/h.

Porsche Taycan – opis wersji i cennik

Porsche 911 Turbo S jest wyposażone w podwójnie turbodoładowaną jednostkę typu bokser o pojemności 3,7 litra, która wytwarza 650 KM i 800 Nm. Silnik współpracuje z 8-biegową skrzynią dwusprzęgłową PDK, a siła napędowa trafia na wszystkie koła. Dzięki takiej konfiguracji 911 Turbo S osiąga „setkę” w 2,7 s od startu, a na rozpędzenie się od 0 do 200 km/h potrzebuje 8,9 s. Prędkość maksymalna tego auta to 330 km/h.

Porsche 911 (992) – opis wersji i cennik

Jeśli chcecie dowiedzieć się, który z tych dwóch modeli Porsche jako pierwszy przekroczył linię mety, to zachęcamy do obejrzenia poniższego nagrania:

1 KOMENTARZ

  1. Taycan to rewelacyjne auto, sam jeżdżę macanem z salonu centrum sopot ale bardzo chętnie bym się przesiadł na taycana, na pewno pomyślę o tym przy zmianie auta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here