Porsche 911 (992) - przód

Porsche 911 to samochód marzeń niejednego fana motoryzacji. Ceny tego modelu zaczynają się od 537 000 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Najnowsza, ósma generacja Porsche 911 (oznaczenie producenta: 992) została zaprezentowana w listopadzie 2018 roku podczas salonu samochodowego w Los Angeles. Aktualnie w gamie modelu znajdziemy trzy wersje nadwoziowe (Coupe, Cabriolet i Targa) oraz aż dziewięć wariantów silnikowych (Carrera, Carrera 4, Carrera S, Carrera 4S, Carrera GTS, Carrera 4 GTS, GT3, Turbo i Turbo S).

Porsche 911 (992) - tył

Porsche 911 (2022) – wymiary, pojemność bagażnika

Porsche 911 mierzy 451,9 cm długości, 185,2 cm szerokości (202,4 cm z lusterkami) i 129,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 245,0 cm. Pojemność bagażnika wynosi 132 litry.

Porsche 911 (992) - bagażnik

Porsche 911 (2022) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Klienci mają do wyboru aż 9 wersji silnikowych. Jedynie Porsche 911 GT3 korzysta z wolnossącej jednostki napędowej, a pozostałe modele są wyposażone w podwójnie turbodoładowane silniki.

Silniki benzynowe:

  • Carrera (3.0/385 KM) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 4,0 s, prędkość maksymalna: 293 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-10,8 l/100 km
  • Carrera 4 (3.0/385 KM) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 4,0 s, prędkość maksymalna: 291 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-10,9 l/100 km
  • Carrera S (3.0/450 KM) z 7-biegową manualną skrzynią (lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK) i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 3,5 s, prędkość maksymalna: 308 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,5-11,1 l/100 km
  • Carrera 4S (3.0/450 KM) z 7-biegową manualną skrzynią (lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK) i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 3,4 s, prędkość maksymalna: 306 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,5-11,1 l/100 km
  • Carrera GTS (3.0/480 KM) z 7-biegową manualną skrzynią (lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK) i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 3,4 s, prędkość maksymalna: 311 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,7-11,4 l/100 km
  • Carrera 4 GTS (3.0/480 KM) z 7-biegową manualną skrzynią (lub 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK) i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h (z pakietem Chrono Sport): 3,3 s, prędkość maksymalna: 309 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,8-11,4 l/100 km
  • GT3 (4.0/510 KM) z 6-biegową manualną skrzynią (lub 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK) i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 (3,4) s, prędkość maksymalna: 320 (318) km/h, średnie zużycie paliwa: 12,9-13,0 l/100 km
  • Turbo (3.7/580 KM) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s, prędkość maksymalna: 320 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,0-12,3 l/100 km
  • Turbo S (3.7/650 KM) z 8-biegową przekładnią dwusprzęgłową PDK i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,7 s, prędkość maksymalna: 330 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,0-12,3 l/100 km

Nowe Porsche 911 (2022) – wersje i ceny

Na liście wyposażenia standardowego Porsche 911 znajdziemy m.in.:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z przodu i 20-calowe z tyłu (dotyczy wersji Carrera i Carrera 4)
  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich z przodu i 21-calowe z tyłu (dotyczy wersji Carrera S, Carrera 4S, Carrera GTS, Carrera 4 GTS, GT3, Turbo i Turbo S)
  • 2-strefowy układ klimatyzacji z osobną regulacją temperatury dla kierowcy i pasażera oraz automatycznym obiegiem zamkniętym z czujnikiem jakości powietrza
  • Porsche Stability Management (PSM) z systemem ABS i rozszerzonymi funkcjami hamowania
  • Pełnowymiarowe (dwustopniowe) poduszki powietrzne dla kierowcy i przedniego pasażera
  • Mocowania ISOFIX do fotelika dla dziecka na fotelu pasażera
  • Asystent ostrzegania przed kolizją i wspomagania hamowania, w tym rozpoznawanie pieszych
  • Tempomat
  • Wspomaganie parkowania ParkAssist z przodu i z tyłu
  • Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM)
  • Immobiliser z centralnym zamkiem w pilocie, systemem alarmowym i ultradźwiękowym czujnikiem ochrony wnętrza
  • Bezkluczykowe uruchamianie
  • Reflektory LED ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami LED do jazdy w dzień
  • Dodatkowe światła LED w przednim zderzaku ze światłami pozycyjnymi i kierunkowskazami
  • Trójwymiarowe tylne lampy w technice LED ze zintegrowanym trzecim światłem hamowania
  • Tylny pas świetlny ze zintegrowanymi światłami postojowymi i światłem przeciwmgłowym
  • Asystent świateł z funkcją oświetlania drogi do domu (Welcome Home)
  • Układ mycia przedniej szyby z wycieraczkami typu aero i spryskiwaczami
  • Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym
  • Wysuwane klamki drzwi
  • Elementy dekoracyjne deski rozdzielczej, konsoli środkowej i drzwi w kolorze Diamar Darksilver
  • Podsufitka oraz osłony słupków A, B i C wykończone tkaniną
  • Środkowe panele przednich foteli, boczki i zagłówki przednich foteli pokryte tłoczoną skórą
  • Kierownica, uchwyty drzwi, podłokietniki w drzwiach i pokrywa schowka w konsoli środkowej wykończone gładką skórą
  • Wielofunkcyjna kierownica z manetkami zmiany biegów oraz ręczną regulacją wysokości i głębokości
  • Sportowe przednie fotele z elektryczną regulacją pochylenia oparcia i wysokości siedzenia oraz ręczną regulacją wzdłużną
  • Zamykany schowek na rękawiczki oraz schowki w drzwiach
  • Lampki do czytania, oświetlenie orientacyjne, podświetlenie stacyjki, oświetlenie bagażnika, oświetlenie przestrzeni na nogi, oświetlenie schowka i drzwi – wszystko w technice LED
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych dla kierowcy i pasażera
  • 2 uchwyty na napoje: 1 po stronie pasażera i 1 w konsoli centralnej
  • 2 porty USB w schowku w konsoli środkowej, gniazdo 12 V w przestrzeni na nogi pasażera
  • Elektrycznie sterowane szyby z funkcjami automatycznego otwierania/zamykania i ochrony uszczelek
  • Lusterka zewnętrzne na panelach drzwi, regulowane elektrycznie i podgrzewane, po stronie kierowcy – asferyczne
  • Zestaw wskaźników z centralnym analogowym obrotomierzem i dwoma 7-calowymi wyświetlaczami TFT
  • Porsche Communication Management (PCM) z 10,9-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości i przygotowaniem do integracji telefonu (Apple CarPlay oraz Android Auto), interfejsami audio oraz systemem obsługi głosowej
  • Radio cyfrowe
  • Nagłośnienie Sound Package Plus z 8 głośnikami o łącznej mocy 150 W, ze zintegrowanym wzmacniaczem i cyfrowym przetwarzaniem dźwięku

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • Porsche 911 Carrera – od 537 000 zł
  • Porsche 911 Carrera Cabriolet – od 606 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 – od 575 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet – od 644 000 zł
  • Porsche 911 Carrera S – od 612 000 zł
  • Porsche 911 Carrera S Cabriolet – od 681 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4S – od 650 000
  • Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet – od 719 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4 – od 644 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4S – od 719 000 zł
  • Porsche 911 Carrera GTS – od 700 000 zł
  • Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet – od 771 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS – od 739 000 zł
  • Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet – od 810 000 zł
  • Porsche 911 Targa 4 GTS – od 810 000 zł
  • Porsche 911 GT3 – od 883 000 zł
  • Porsche 911 GT3 z pakietem Touring – od 883 000 zł
  • Porsche 911 Turbo – od 936 000 zł
  • Porsche 911 Turbo Cabriolet – od 1 002 000 zł
  • Porsche 911 Turbo S – od 1 095 000 zł
  • Porsche 911 Turbo S Cabriolet – od 1 160 000 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Więcej na temat Porsche 911 (992):

Porsche 911 (992) – pierwsze wrażenia

Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here