NowościCennikiLexus UX 300e (2024). Opis wersji i cennik

Lexus UX 300e (2024). Opis wersji i cennik

Elektryczny Lexus UX 300e może przejechać do 450 km na pełnym ładowaniu. Ceny tego modelu zaczynają się od 262 900 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Lexus UX został oficjalnie przedstawiony w marcu 2018 roku podczas salonu samochodowego w Genewie, a w listopadzie 2019 roku japoński producent przedstawił model UX 300e z napędem elektrycznym. Ten zasilany prądem crossover początkowo był dostępny z akumulatorem 54,3 kWh i oferował do 315 km zasięgu. Na rok modelowy 2023 doczekał się istotnych zmian, w tym przede wszystkim większej baterii (72,8 kWh), co przełożyło się na zasięg do 450 km. W ramach modernizacji poprawiono także układ jezdny i wzmocniono konstrukcję nadwozia, a na pokładzie auta znalazł się rozszerzony pakiet systemów bezpieczeństwa oraz nowe multimedia.

Lexus UX 300e - tył

Lexus UX 300e (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Lexus UX 300e mierzy 449,5 cm długości, 184,0 cm szerokości i 154,5 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 264,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 367 litrów.

Lexus UX 300e (2024) – dane techniczne, moc, osiągi, zasięg

Pod maską Lexusa UX 300e znajdziemy 204-konny silnik elektryczny, który przekazuje moc na przednie koła.

Napęd elektryczny:

  • UX 300e (204 KM, 300 Nm) z akumulatorem o pojemności 72,8 kWh i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,5 s, prędkość maksymalna: 160 km/h, średnie zużycie energii: 16,7-16,9 kWh/100 km, zasięg: do 450 km

Lexus UX 300e - silnik

Nowy Lexus UX 300e (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z 204-konnym silnikiem elektrycznym i baterią o pojemności 72,8 kWh. Lexus UX 300e jest objęty 3-letnią gwarancją z limitem przebiegu do 100 000 km.

Lexus UX 300e - deska rozdzielcza

Pure – od 262 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, z oponami 215/60 R17
  • Zestaw naprawczy kół
  • Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
  • Dwustopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (przednie)
  • Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera
  • Poduszki powietrzne boczne w oparciach foteli przednich (TAP)
  • Boczne kurtyny powietrzne
  • Konstrukcja przednich siedzeń zmniejszająca urazy szyi i głowy w przypadku kolizji (WIL)
  • Zaczepy do mocowania fotelika dziecięcego w systemie ISOFIX na tylnych siedzeniach
  • System ochrony przedzderzeniowej z wykrywaniem pieszych (również w nocy) i rowerzystów (PCS)
  • System stabilizacji toru jazdy (VSC)
  • Systemy kontroli trakcji (TRC)
  • System rozdzielający siłę hamowania (EBD)
  • System wspomagania hamowania awaryjnego (BA)
  • System wspomagania wjazdu pod górę (HAC)
  • Asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA)
  • Asystent podążania pasem ruchu (LTA)
  • System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy (SWAY)
  • Rozpoznawanie znaków drogowych (RSA)
  • Aktywny tempomat działający w pełnym zakresie prędkości (all-speed ACC)
  • Selektor trybów jazdy – 3 tryby (Eco, Normal, Sport)
  • System aktywnej kontroli dźwięku silnika (ASC)
  • System ostrzegania o niskim ciśnieniu w oponach (TPMS)
  • Wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości jazdy (EPS)
  • Elektryczny hamulec postojowy (EPB)
  • Zamek centralny z podwójną blokadą
  • Uruchamianie silnika za pomocą przycisku
  • System antykradzieżowy z czujnikiem wtargnięcia, nachylenia i wybicia szyby
  • Czujnik zmierzchu
  • System automatycznych świateł drogowych (AHB)
  • Tylne lampy z sygnalizacją gwałtownego hamowania
  • Reflektory przednie Bi-LED
  • Spryskiwacze reflektorów
  • Tylne światła LED
  • Powłoka lakieru chroniąca przed drobnymi zarysowaniami
  • Szyby z filtrem UV
  • Elektryczna regulacja wysokości i wysunięcia kierownicy
  • Skórzana kierownica z panelem sterującym systemem audio, telefonem, wyświetlaczem
  • Skórzana gałka dźwigni zmiany biegów
  • Elementy wykończenia wnętrza Japanese Paper
  • Tapicerka z tkaniny
  • Elektryczna regulacja przednich foteli (8 kierunków)
  • Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
  • Kanapa tylna składana (dzielona w stosunku 60:40)
  • Podłokietnik przedni
  • Dwa miejsca na kubek w konsoli środkowej
  • Podłokietnik w oparciach tylnej kanapy z dwoma uchwytami na kubek
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane
  • Szyby regulowane elektrycznie (przód + tył)
  • System multimedialny Lexus Link z 8-calowym wyświetlaczem, nawigacja chmurowa, 6 głośników
  • Wejścia USB i AUX z VTR dla zewnętrznych urządzeń audio
  • Apple CarPlay / Android Auto
  • Obsługa Bluetooth
  • Tuner DAB

Business – od 272 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Pure oraz dodatkowo:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, z oponami 215/60 R17
  • Czujniki parkowania z funkcją samoczynnego hamowania (ICS) – przód i tył
  • Kamera cofania z panoramicznym widokiem 360 stopni dookoła samochodu
  • Czujnik deszczu
  • Światła przeciwmgielne przednie LED
  • Zintegrowane relingi dachowe z wykończeniem chromowanym
  • Przyciemniane szyby tylnej części nadwozia
Lexus UX 300e - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania umieszczono w lewym tylnym błotniku.

Prestige – od 292 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Business oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, z oponami 225/50 R18
  • System monitorowania martwego pola (BSM)
  • System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją samodzielnego zatrzymania (RCTAB)
  • System inteligentny kluczyk – otwieranie i uruchamianie pojazdu bez użycia klucza z klamkami zewnętrznymi podświetlanymi LED
  • Inteligentna karta – inteligentny kluczyk w postaci płaskiej karty
  • Podgrzewanie kierownicy
  • Tapicerka z naturalnej skóry
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Wentylowane fotele przednie
  • Nakładki progowe z elementami aluminium
  • Bezprzewodowa ładowarka indukcyjna do smartfonów
Lexus UX 300e - bezprzewodowa ładowarka
Indukcyjna ładowarka należy do wyposażenia seryjnego wersji Prestige oraz Omotenashi.

Omotenashi – od 317 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Prestige oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, z oponami 225/50 R18
  • Elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika sterowana ruchem nogi
  • Dynamiczne adaptacyjne światła drogowe (AHS)
  • Reflektory przednie Full LED L-Shape
  • Kierunkowskazy LED z przodu
  • Światła przeciwmgielne przednie LED z funkcją doświetlania zakrętów
  • Aerodynamiczne nakładki nadkoli w kolorze nadwozia
  • Lusterko wewnętrzne wsteczne elektrochromatyczne
  • Lusterko zewnętrze elektrochromatyczne (kierowca) automatycznie składane i podgrzewane
  • Kolorowy projektor wyświetlający dane na przedniej szybie samochodu (HUD)
  • System multimedialny Lexus Link Pro z 12,3-calowym wyświetlaczem, wbudowana nawigacja, radio AM/FM, audio premium Mark Levinson – 13 głośników (subwoofer+wzmacniacz)
Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

2 KOMENTARZE

  1. Pawełku ale KIA jakością obok Lexusa nawet nie stoi – jeździłem, wiem.
    Żona jeździ Mazdą CX-3 AWD 2.0L wolnossące z hydrokinetycznym automatem i KIA z nowymi rocznikami również i tu nie dorasta Madzi z przebiegiem 80tys. km. W KIA wszystko Z FABRYKI, a się trzęsie, klekota, są luźne elementy w Madzi nadal cisza!

    W tym kontekście jakość, cena, możliwość wyłączania systemów to Lexus jest za drogi.
    To Mazda daje wszystko, włącznie z niezawodnością.

    KIA nas zmęczyła w dwa dni już. Stare Lexusy (mieliśmy) były fenomenalne obecnie tylko dla nudnych nerdów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji