Drugi miesiąc z rzędu najlepiej sprzedającym się modelem segmentu premium na polskim rynku zostało BMW X3. Sprawdź szczegółowe dane.
W listopadzie 2021 roku sprzedano w Polsce 6358 nowych aut segmentu premium. To o 0,76% (+48 szt.) więcej niż miesiąc wcześniej, ale za to o 5,92% (-400 szt.) mniej niż przed rokiem. Od początku roku w naszym kraju zarejestrowano 80 843 samochodów klasy premium, czyli o 21,41% więcej w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku, kiedy to sprzedano 66 586 takich aut.
Top 5 najpopularniejszych marek klasy premium (listopad 2021 r.):
Top 15 najchętniej kupowanych modeli segmentu premium w listopadzie 2021 r.:
- BMW X3 (391 szt.)
- Audi Q5 (289 szt.)
- Volvo XC60 (264 szt.)
- Mercedes klasy E (255 szt.)
- BMW serii 5 (231 szt.)
- BMW X5 (226 szt.)
- BMW serii 3 (221 szt.)
- Volvo XC40 (220 szt.)
- BMW X1 (213 szt.)
- Lexus NX (211 szt.)
- Audi Q3 (174 szt.)
- Mercedes klasy A (165 szt.)
- Mercedes klasy V (154 szt.)
- Mercedes GLC Coupe (152 szt.)
- Mercedes GLC (134 szt.)
Źródło: IBRM Samar