BMW serii 5 Limuzyna - przód

BMW serii 5 (G30) zostało w ubiegłym roku odświeżone. Ceny tego modelu startują od 203 200 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

BMW serii 5 w obecnym wydaniu (oznaczenie producenta: G30) trafiło do sprzedaży w 2017 roku, a w zeszłym roku został pokazany model po liftingu. W ramach modernizacji subtelnie przeprojektowano przednią i tylną część nadwozia (m.in. nowe reflektory i tylne światła LED), a także zaktualizowano system multimedialny i uzupełniono listę dostępnych systemów multimedialnych. Więcej na ten temat: BMW serii 5 po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

Czytaj takze Toyota Yaris, Renaul Clio, Honda Jazz
BMW serii 5 Touring - tył
BMW serii 5 Touring

BMW serii 5 (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

BMW serii 5 Limuzyna mierzy 496,3 cm długości, 212,6 cm szerokości (z lusterkami) i 149,7 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 297,5 cm. Pojemność bagażnika wynosi 530 litrów (w hybrydzie plug-in – 410 l).

BMW serii 5 Limuzyna - bagażnik
BMW serii 5 Limuzyna

BMW serii 5 Touring mierzy 496,3 cm długości, 212,6 cm szerokości (z lusterkami) i 149,8 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 297,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 560 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1700 l.

BMW serii 5 Touring - bagażnik
BMW serii 5 Touring

BMW serii 5 (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 4 jednostki benzynowe i 4 wysokoprężne oraz 4 hybrydy plug-in. Napęd na wszystkie koła występuje standardowo w wersjach M550i, 540d i 545e oraz opcjonalnie w 530i, 540i, 520d, 530d i 530e, a pozostałe odmiany są tylnonapędowe. Poniżej prezentujemy dane techniczne BMW serii 5 Limuzyna, w nawiasach podane parametry wariantu Touring (o ile się różnią; nie dotyczy 540i, M550i xDrive oraz 545e).

Silniki benzynowe:

  • 520i (2.0/184 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,3 s, prędkość maksymalna: 226 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-6,9 (6,6-7,4) l/100 km
  • 530i (2.0/252 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 (6,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,3-7,0 (6,5-7,3) l/100 km
  • 530i xDrive (2.0/252 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 (6,6) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,7-7,4 (7,1-7,8) l/100 km
  • 540i (3.0/333 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,0-7,8 l/100 km
  • 540i xDrive (3.0/333 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 (5,2) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,5-8,2 (7,8-8,5) l/100 km
  • M550i xDrive (4.4/530 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 10,3-11,0 l/100 km

Silniki wysokoprężne:

  • 518d (2.0/150 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 (9,2) s, prędkość maksymalna: 220 (212) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,3 (5,0-5,6) l/100 km
  • 520d (2.0/190 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 (7,6) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 4,7-5,4 (5,0-5,7) l/100 km
  • 520d xDrive (2.0/190 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 (7,6) s, prędkość maksymalna: 232 (222) km/h, średnie zużycie paliwa: 5,0-5,6 (5,3-5,9) l/100 km
  • 530d (3.0/286 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,6 (5,7) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,1-5,7 (5,4-6,0) l/100 km
  • 530d xDrive (3.0/286 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,4 (5,6) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,4-6,0 (5,8-6,4) l/100 km
  • 540d xDrive (3.0/340 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 (4,8) s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,5-6,2 (5,9-6,5) l/100 km
BMW serii 5 Limuzyna - silnik
Silnik modelu 540d xDrive (3.0/340 KM)

Napęd hybrydowy:

  • 520e (2.0/204 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 (8,1) s, prędkość maksymalna: 225 (218) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,7 (1,5-1,9) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 61 km
  • 530e (2.0/292 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 (6,1) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,3-1,7 (1,5-1,9) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 61 km
  • 530e xDrive (2.0/292 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 (6,1) s, prędkość maksymalna: 235 (225) km/h, średnie zużycie paliwa: 1,6-2,0 (1,8-2,2) l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 55 km
  • 545e xDrive (3.0/394 KM) z 8-biegową przekładnią automatyczną Steptronic, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,6-2,1 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 57 km
BMW serii 5 Limuzyna - silnik
Silnik modelu 530e xDrive (2.0/292 KM)

Nowe BMW serii 5 (2021) – wyposażenie

BMW serii 5 Limuzyna - deska rozdzielcza

Na liście wyposażenia standardowego BMW serii 5 znajdziemy m.in.:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Y-spoke M Bicolor Jet Black (dotyczy wersji M550i xDrive)
  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich V-spoke (dotyczy pozostałych wersji silnikowych)
  • Zestaw naprawczy do opon
  • Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa o rozszerzonym zakresie (4-strefowa w standardzie tylko w wersji M550i xDrive)
  • Poduszki powietrzne przednie, boczne oraz kurtyny powietrzne
  • Układ dynamicznej kontroli stabilności i trakcji (DSC)
  • Pasywna ochrona pieszych
  • Active Guard – ostrzeganie przed kolizją z poprzedzającym pojazdem, asystent uwagi
  • Regulator prędkości z funkcją hamowania
  • Mocowanie do fotelików ISOFIX
  • Czujniki parkowania (PDC) z przodu i z tyłu
  • Hamulec parkingowy z automatyczną elektromechaniczną funkcją Hold
  • Servotronic – wspomaganie kierownicy zależne od prędkości
  • Przełącznik właściwości jezdnych
  • Czujnik deszczu z automatyczną kontrolą świateł mijania
  • Reflektory LED
  • Światła tylne LED
  • Oświetlenie powitalne
  • Końcówki układu wydechowego w kształcie rombu, po lewej i po prawej stronie
  • Lusterko zewnętrzne składane elektrycznie z funkcją podgrzewania
  • Lusterko wewnętrzne przyciemniane automatycznie
  • Tapicerka materiałowa Junction (tapicerka materiałowa Alcantara Rhombicle w wersji M550i xDrive)
  • Fotele przednie częściowo regulowane elektrycznie (elektryczna regulacja foteli z pamięcią ustawień fotela kierowcy w wersji M550i xDrive)
  • Składane oparcie kanapy z tyłu w proporcji 40:20:40
  • Podłokietniki z przodu i z tyłu
  • Sportowa skórzana kierownica wielofunkcyjna
  • Regulacja kolumny kierownicy w pionie i w poziomie
  • Dywaniki welurowe
  • Uchwyt na napoje
  • Uchwyty do mocowania ładunku w bagażniku
  • Szyby atermiczne
  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy
  • System alarmowy
  • Bezkluczykowy system Start/Stop
  • BMW Live Cockpit Plus z systemem nawigacyjnym – analogowy zestaw wskaźników z 5,7-calowym wyświetlaczem oraz system multimedialny BMW iDrive z 10,25-calowym ekranem dotykowym (BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym i 12,3-calowym ekranem dotykowym dla wersji M550i xDrive)
  • Tuner DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych
  • Telefonia komfortowa – zestaw głośnomówiący Bluetooth pozwalający na podłączenie dwóch telefonów i odtwarzacza audio
  • Zestaw stereo z 6 głośnikami (zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound z 16 głośnikami o mocy 464W dla wersji M550i xDrive)

BMW serii 5 Limuzyna (2021) – ceny

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • BMW 520i Limuzyna – od 218 200 zł
  • BMW 530i Limuzyna – od 237 300 zł
  • BMW 530i xDrive Limuzyna – od 249 300 zł
  • BMW 540i Limuzyna – od 289 400 zł
  • BMW 540i xDrive Limuzyna – od 301 400 zł
  • BMW M550i xDrive Limuzyna – od 437 600 zł
  • BMW 518d Limuzyna – od 203 200 zł
  • BMW 520d Limuzyna – od 226 200 zł
  • BMW 520d xDrive Limuzyna – od 238 200 zł
  • BMW 530d Limuzyna – od 286 700 zł
  • BMW 530d xDrive Limuzyna – od 298 700 zł
  • BMW 540d xDrive Limuzyna – od 312 400 zł
  • BMW 520e Limuzyna – od 224 100 zł
  • BMW 530e Limuzyna – od 247 800 zł
  • BMW 530e xDrive Limuzyna – od 259 800 zł
  • BMW 545e xDrive Limuzyna – od 325 600 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją.

BMW serii 5 Touring (2021) – ceny

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • BMW 520i Touring – od 230 200 zł
  • BMW 530i Touring – od 249 300 zł
  • BMW 530i xDrive Touring – od 261 300 zł
  • BMW 540i xDrive Touring – od 313 400 zł
  • BMW 518d Touring – od 215 200 zł
  • BMW 520d Touring – od 238 200 zł
  • BMW 520d xDrive Touring – od 250 200 zł
  • BMW 530d Touring – od 298 700 zł
  • BMW 530d xDrive Touring – od 310 700 zł
  • BMW 540d xDrive Touring – od 324 400 zł
  • BMW 520e Touring – od 237 700 zł
  • BMW 530e Touring – od 259 800 zł
  • BMW 530e xDrive Touring – od 271 800 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją.

Więcej na temat BMW serii 5:

BMW 530e (G30) – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here