Produkcja Mercedesa AMG GT rozpoczęła się w 2014 roku. Dostępny jako coupe i roadster. Pod maską znajdziemy turbodoładowane benzynowe V8 o pojemności 4.0L. Najmocniejsza wersja ma 585 KM i 700 Nm.
Długość/szerokość/wysokość: 454/194/129 cm
Rozstaw osi: 263 cm
Średnica zawracania: 11,5 m
Pojemność bagażnika: 165-175 l
Pojemność zbiornika paliwa: 65 l
Masa własna: 1615-1735 kg
Ładowność: 190-275 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
GT DCT SPEEDSHIFT | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 476 KM | 630 Nm | A7/tylny | 4,0 s | 304 km/h | 9,3 l/100 km |
GT S DCT SPEEDSHIFT | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 522 KM | 650 Nm | A7/tylny | 3,8 s | 310 km/h | 9,4 l/100 km |
GT C DCT SPEEDSHIFT | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 557 KM | 680 Nm | A7/tylny | 3,7 s | 317 km/h | 11,4 l/100 km |
GT R DCT SPEEDSHIFT | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 585 KM | 700 Nm | A7/tylny | 3,6 s | 318 km/h | 11,4 l/100 km |
GT DCT SPEEDSHIFT Roadster | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 476 KM | 630 Nm | A7/tylny | 4,0 s | 302 km/h | 9,4 l/100 km |
GT C DCT SPEEDSHIFT Roadster | TB, V8, 32V | 3982 cm³ | 557 KM | 680 Nm | A7/tylny | 3,7 s | 316 km/h | 11,4 l/100 km |