AdBlueMercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe (gen. 207/212) - pojemność zbiornika AdBlue

Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe (gen. 207/212) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe (gen. 207/212)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe to eleganckie i sportowe coupe z silnikiem o mocy 185 KM i pojemności 2987 ccm. Ten model samochodu wymaga uzupełniania AdBlue, substancji potrzebnej do redukcji emisji spalin. Samochód spełnia normę Euro 6, co oznacza, że jest przyjazny dla środowiska. Adblue należy dolać do specjalnego zbiornika znajdującego się obok zbiornika paliwa. Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe to idealny wybór dla osób ceniących elegancję i sportowe osiągi.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe (gen. 207/212)?

W samochodzie Mercedes-Benz E 350 BlueTEC Coupe (gen. 207/212) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 2987 ccm i mocy 252 KM (185 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 24,5 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji