NowościAktualnościLamborghini Huracan EVO RWD Spyder – bez dachu i z tylnym napędem

Lamborghini Huracan EVO RWD Spyder – bez dachu i z tylnym napędem

Szumnie zapowiadaną nowością od Lamborghini okazał się Huracan EVO RWD Spyder. Dowiedz się więcej o tym włoskim superaucie.

Słoneczna pogoda i złagodzone obostrzenia związane z koronawirusem zachęcają do przebywania poza domem. Naszym zdaniem jednym z najlepszych (i najbezpieczniejszych obecnie) sposobów na spędzanie czasu na świeżym powietrzu jest podróż najnowszym Lamborghini ze złożonym dachem. Pomarzyć zawsze warto!

Lamborghini Huracan EVO RWD Spyder (2020)

Na początku tego roku producent z Sant’Agata Bolognese przedstawił tylnonapędowego Huracana EVO RWD Coupe, który zastąpił dotychczasowy model LP580-2 RWD. Wczoraj poznaliśmy wersję z otwartym dachem, bazującą na tym aucie.

Lamborghini Huracan EVO RWD Spyder – dane techniczne, moc, zużycie paliwa

„Sercem” Spydera jest benzynowy silnik 5.2 V10, rozwijający 610 KM i 560 Nm. Dwusprzęgłowa skrzynia o 7 przełożenia przekazuje moc na tylne koła. Huracan EVO RWD Spyder waży 1509 kg, o 33 kg mniej niż wersja z napędem na wszystkie koła. Rozkład mas pomiędzy osiami wynosi 40/60 (przód/tył). Osiągi? Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,5 s, od 0 do 200 km/h w 9,6 s, a maksymalna prędkość wynosi 324 km/h. Trochę wolniej zarówno od wersji Coupe, jak i czteronapędowej, ale trzeba przyznać – więcej niż wystarczająco. A ile to pali? Według danych producenta średnie zużycie paliwa to 13,9 l/100 km (WLTP).

Huracan EVO RWD Spyder został wyceniony na 175 838 euro, czyli ok. 800 000 zł (bez podatków). Tyle należy zapłacić, aby móc cieszyć się Lamborghini z miękkim dachem, który można złożyć w zaledwie 17 sekund, także podczas jazdy z prędkością do 50 km/h.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji