Lamborghini Huracan Tecnica to najnowsze dzieło włoskiego producenta supersamochodów. Sprawdź, czym dokładnie wyróżnia się ten model.

Lamborghini Huracan zadebiutowało podczas targów w Genewie w 2014 roku jako następca modelu Gallardo. Lifting włoskiego supersamochodu nastąpił 5 lat później. Wraz z nim Huracan otrzymał tylną skrętną oś, a także o 30 KM mocniejszy silnik, co przełożyło się na lepsze osiągi. Nowa wersja otrzymała również zmienioną nazwę, wzbogaconą o przydomek EVO. Huracan jest obecnie oferowany w dwóch wariantach – Coupe oraz Spyder, które występują z napędem na cztery koła lub jedynie na tylną oś. W gamie modelowej znajduje się jeszcze wyczynowa odmiana STO z homologacją drogową. W tym tygodniu natomiast światło dzienne ujrzała kolejna wersja – Huracan Tecnica. Oto czym się wyróżnia.

NASZ SKLEP

Zmiany wizualne najnowszej odmiany modelu Huracan objęły zarówno przód, jak i tył auta. Od frontu uwagę zwraca zmodyfikowany przedni zderzak, który został zaprojektowany tak, aby kierować powietrze pod koła, zwiększając docisk i poprawiając chłodzenie. Z tyłu także pojawił się inny zderzak, który po raz pierwszy jest wyposażony w kurtynę powietrzną. W efekcie Huracan Tecnica jest aż o 6,1 cm dłuższy od standardowego modelu i prezentuje się jeszcze bardziej zadziornie.

Włoski supersamochód w najnowszej odsłonie zyskał wolnossący silnik V10 o pojemności 5,2 litra, znany już z modelu Huracan STO. Wzmocniona w stosunku do podstawowej wersji EVO jednostka zapewnia moc 640 KM i moment obrotowy 565 Nm. Dzięki temu Huracan Tecnica może osiągnąć „setkę” w zaledwie 3,2 s od startu. Przy okazji warto wspomnieć, że kierowca ma do wyboru trzy tryby: komfortowy Strada, pośredni Sport oraz przeznaczony do najbardziej dynamicznej jazdy Corsa.

Nowością w wersji Tecnica jest również zaawansowany system chłodzenia węglowo-ceramicznych hamulców. Specjalne deflektory chłodzące oraz przewody zaciskowe sprawiają, że strumień powietrza jest kierowany wprost na tarcze. Pozwala to zmaksymalizować rozpraszanie ciepła oraz zmniejszyć temperaturę płynu hamulcowego. Lamborghini Huracan Tecnica wyróżnia ponadto nowy układ wydechowy z dwiema sześciokątnymi końcówkami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj