Citroen C4 (2020)

Poznaliśmy polski cennik nowego Citroena C4. Ceny tego modelu zaczynają się od 73 300 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Niemal dokładnie 3 miesiące temu Citroen opublikował pierwsze zdjęcia nowego C4. Francuski kompakt w swojej trzeciej odsłonie stał się modnym SUV-em w stylu coupe. Pod awangardowym nadwoziem kryje się sprawdzona technika znana już z wcześniejszych modeli grupy PSA. Nowy Citroen C4 bazuje na platformie CMP i jest oferowany z trzema rodzajami napędu: benzynowy, wysokoprężnym i elektrycznym.

Citroen C4 (2020)

Citroen C4 (2020) – wymiary

Nowy Citroen C4 mierzy 435,4 cm długości, 203,2 cm szerokości (z lusterkami) i 152,2 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 266,7 cm. Pojemność bagażnika wynosi 380 litrów.

Citroen e-C4 (2020)

Nowy Citroen C4 – dane techniczne, silniki, moc, zużycie paliwa

Paleta dostępnych jednostek napędowych obejmuje 3 silniki benzynowe i 2 wysokoprężne oraz wersję elektryczną. Wszystkie odmiany mają przedni napęd.

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech (102 KM, 205 Nm)z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: brak danych, prędkość maksymalna: brak danych, średnie zużycie paliwa: brak danych
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: 8,9 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,4 l/100 km
  • 1.2 PureTech (130 KM, 230 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie: 9,4 s, prędkość maksymalna: 200 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,1 l/100 km
  • 1.2 PureTech (156 KM, 240 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie: brak danych, prędkość maksymalna: brak danych, średnie zużycie paliwa: brak danych

Silniki wysokoprężne:

  • 1.5 BlueHDi (110 KM) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie: brak danych, prędkość maksymalna: brak danych, średnie zużycie paliwa: brak danych
  • 1.5 BlueHDi (130 KM, 300 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie: 9,5 s, prędkość maksymalna: 206 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,6 l/100 km

Citroen e-C4 (2020)

Silnik elektryczny:

  • e (136 KM, 260 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 50 kWh, przyspieszenie: 9,5 s, prędkość maksymalna: 150 km/h, zasięg: do 350 km

Nowy Citroen C4 (2020) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.2 PureTech/102 KM (Live Pack i Feel) oraz 1.2 PureTech/130 KM (Feel Pack i Shine). Najtańsze C4 z turbodieslem pod maską kosztuje 83 450 zł (1.5 BlueHDi/110 KM, Live Pack). Dopłata do 8-biegowej przekładni automatycznej (dla silnika 1.2 PureTech) wynosi 7000 zł. Elektryczny Citroen e-C4 kosztuje odpowiednio: 125 000 zł (Live Pack), 135 450 zł (Feel), 139 950 (Feel Pack) i 145 450 zł (Shine).

Live Pack – od 73 300 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 16-calowe obręcze stalowe z kołpakami ODIN (silniki spalinowe)
  • 16-calowe obręcze stalowe Steel&Style THOR (napęd elektryczny)
  • Zestaw naprawczy
  • Klimatyzacja manualna (silniki spalinowe)
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z filtrem węglowym i nawiewami centralnymi dla foteli tylnych (napęd elektryczny)
  • ABS, Elektroniczny rozdział siły hamowania
  • System wspomagania hamowania awaryjnego
  • Stabilizacja toru jazdy + Inteligentna kontrola trakcji
  • Zawieszenie z amortyzatorami Progressive Hydraulic Cushions (napęd elektryczny)
  • Poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe
  • Regulator i ogranicznik prędkości (programowany)
  • Centralny zamek
  • Zabezpieczenie drzwi tylnych
  • Wskaźnik optymalnego przełożenia biegów (dla aut z manualną skrzynią)
  • Wspomaganie ruszania na wzniesieniu
  • Hamulec postojowy ręczny
  • Wspomaganie kierownicy (elektryczne) + regulacja kierownicy na wysokość i głębokość
  • Kanapa w 2. rzędzie dzielona, 3 zagłówki
  • Dwupoziomowa podłoga bagażnika (napęd elektryczny)
  • Fotel kierowcy sterowany mechanicznie w 6 płaszczyznach oraz fotel pasażera sterowany mechanicznie w 4 płaszczyznach
  • Automatycznie włączane światła mijania
  • Reflektory halogenowe (mijania/drogowe)
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Lampy tylne LED 3D
  • Klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze Noir Obsidien
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane
  • Obudowy lusterek bocznych lakierowane w kolorze Noir Obsidien
  • Centralna część zderzaka tylnego lakierowana Noir Obsidien
  • Podświetlenie pod drzwiami z przodu (napęd elektryczny)
  • Podświetlenie sufitowe z przodu i z tyłu (3 żarówki), lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z klapką bez podświetlenia
  • Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie
  • 10-calowy kolorowy ekran dotykowy, Mirror Screen
  • System audio z 4 głośnikami, standardowy z DAB, Bluetooth
  • Gniazdo 12V + 1 USB type C (ładowanie + dane) z przodu
  • Cyfrowa deska rozdzielcza z 5,5-calowym wyświetlaczem TFT bez „ambi-light”
  • Czujniki parkowania tył (napęd elektryczny)
  • Pakiet Bezpieczeństwa (m.in. System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, System hamowania awaryjnego, Aktywny alarm niezamierzonego przekroczenia linii, Coffee Break Alert)
  • Ładowarka jednofazowa 7,4 kW (napęd elektryczny)

Feel – od 85 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Live Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze stalowe z kołpakami LOKI (silniki spalinowe)
  • 18-calowe obręcze aluminiowe diamentowane HANOI (napęd elektryczny)
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z filtrem węglowym i nawiewami centralnymi dla foteli tylnych (silniki spalinowe)
  • Zawieszenie z amortyzatorami Progressive Hydraulic Cushions (silniki spalinowe)
  • Hamulec postojowy elektryczny
  • Kierownica obszyta skórą (sterowanie tempomatu i radia na ramionach kierownicy)
  • Podłokietnik na schowku centralnym z przodu
  • Dwupoziomowa podłoga bagażnika (silniki spalinowe)
  • Fotel kierowcy z regulacją lędźwiową, fotele kierowcy i pasażera sterowane mechanicznie w 6 płaszczyznach, z regulacją wysokości
  • Automatycznie włączane wycieraczki
  • Reflektory ECO LED (mijania/drogowe)
  • Światła do jazdy dziennej LED z sygnaturą V
  • Reflektory przeciwmgłowe LED z funkcją doświetlania zakrętów
  • System audio z 6 głośnikami o podwyższonej jakości dźwięku z DAB, Bluetooth
  • Cyfrowa deska rozdzielcza z 5,5-calowym wyświetlaczem TFT z „ambi-light”
  • Czujniki parkowania tył (silniki spalinowe)

Feel Pack – od 92 100 zł, obejmuje wyposażenie wersji Feel oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze aluminiowe diamentowane CAMELLA (silniki spalinowe)
  • Kieszenie w oparciach foteli przednich
  • Klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane, składane i z oświetleniem powitalnym
  • Centralna część zderzaka tylnego lakierowana w kolorze nadwozia
  • Lusterko wsteczne elektrochromatyczne
  • Podświetlenie pod drzwiami z przodu (silniki spalinowe)
  • Podświetlenie LED: sufitowe z przodu i z tyłu (3x LED), lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem, oświetlenie wnęk na nogi z przodu
  • 10-calowy kolorowy ekran dotykowy, Nawigacja On-line, Mirror Screen
  • Wspornik do mocowania tabletu nad schowkiem pasażera
  • Gniazdo 12V + 1 USB type C (ładowanie + dane) + 1 ISB A (ładowanie) z przodu + 1 USB typ A ładowanie z tyłu (silniki spalinowe)
  • Gniazdo 12V + 1 USB type C (ładowanie + dane) + 1 ISB A (ładowanie) z przodu + 1 USB typ A ładowanie z tyłu + 1 USB TYPU C z tyłu (napęd elektryczny)
  • Visio Park 1 – czujniki parkowania tył + kamera cofania
  • Wyświetlacz Head-Up

Shine – od 97 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Feel Pack oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze aluminiowe lakierowane CAMELLA (silniki spalinowe)
  • ADML – bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu, dwa piloty
  • Kierownica z pełnym obszyciem skórą i chromowanymi dekorami
  • Kanapa w 2. rzędzie z otworem na narty, podłokietnikiem i uchwytami na kubki
  • Podgrzewana kierownica (napęd elektryczny)
  • Szyby tylne przyciemniane (tylne boczne i wsteczna)
  • Chromowane ramki szyb bocznych
  • Automatyczne przełączanie świateł światła mijania/drogowych (High Beam Assist)
  • Visio Park 2 – czujniki parkowania tył + przód + Flank Guard + Visio Park 1
  • System kontroli martwego pola

Zachęcamy także do zapoznania się z pozostałą ofertą Citroena:

Citroen C3 po liftingu (2020) – opis wersji i cennik

Citroen C5 Aircross (2020) – opis wersji i cennik

4 KOMENTARZE

    • Dzień dobry,
      takie informacje były zawarte w konfiguratorze na stronie Citroena w momencie pisania powyższego tekstu. Przed chwilą wpis został zaktualizowany w oparciu o oficjalny cennik, który opublikowano dopiero po naszym artykule.
      Pozdrawiam,

  1. Ceny mnie zszokowały. Oczywiście na minus. Coś się chyba im pomyliło w PSA. W wersji ze 130 konnym dieslem citroen jest droższy od…. Toyoty Coroli z silnikiem hybrydowym ! No tego jeszcze nie było.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here