W 2017 roku Mustang przeszedł face-lifting. Pod jego maską znajdziemy benzynowy silnik 2.3 EcoBoost lub 5.0 Ti-VCT V8. Napęd trafia na koła tylne za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej skrzyni lub „automatu” o aż 10 przełożeniach. Do wyboru coupe lub cabrio.
Długość/szerokość/wysokość: 478/192/138-139 cm
Rozstaw osi: 272 cm
Średnica zawracania: 12,2 m
Pojemność bagażnika: cpe 408 l, cab 332 l
Pojemność zbiornika paliwa: 59-61 l
Masa własna: 1662-1818 kg
Ładowność: 337 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.3 EcoBoost Coupe | TB, R4, 16V | 2261 cm³ | 290 KM | 440 Nm | M6/tylny | 5,8 s | 233 km/h | 9,0 l/100 km |
2.3 EcoBoost SelectShift Coupe | TB, R4, 16V | 2261 cm³ | 290 KM | 440 Nm | A10/tylny | b.d. | 233 km/h | 9,2 l/100 km |
5.0 Ti-VCT V8 Coupe | B, V8, 32V | 4951 cm³ | 450 KM | 529 Nm | M6/tylny | 4,8 s | 250 km/h | 13,5 l/100 km |
5.0 Ti-VCT V8 SelectShift Coupe | B, V8, 32V | 4951 cm³ | 450 KM | 529 Nm | A10/tylny | b.d. | 250 km/h | 12,0 l/100 km |
2.3 EcoBoost Cabrio | TB, R4, 16V | 2261 cm³ | 290 KM | 440 Nm | M6/tylny | 5,8 s | 233 km/h | 9,1 l/100 km |
2.3 EcoBoost SelectShift Cabrio | TB, R4, 16V | 2261 cm³ | 290 KM | 440 Nm | A10/tylny | b.d. | 233 km/h | 9,5 l/100 km |
5.0 Ti-VCT V8 Cabrio | B, V8, 32V | 4951 cm³ | 450 KM | 529 Nm | M6/tylny | 4,8 s | 250 km/h | 13,5 l/100 km |
5.0 Ti-VCT V8 SelectShift Cabrio | B, V8, 32V | 4951 cm³ | 450 KM | 529 Nm | A10/tylny | b.d. | 250 km/h | 12,0 l/100 km |
Zobacz też: Ford Edge test