NowościAktualnościVolkswagen Tiguan po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

Volkswagen Tiguan po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje

Volkswagen pokazał odświeżonego Tiguana. Model po liftingu przypomina nieco Golfa VIII oraz… Range Rovera. Sprawdź, co jeszcze się zmieniło.

Volkswagen Tiguan jest najlepszym dowodem na to, jak szybko rośnie rynek kompaktowych SUV-ów. Pierwsza odsłona tego modelu została pokazana w 2007 r. i od tego momentu na całym świecie sprzedano już ponad 6 milionów egzemplarzy obu generacji. W ubiegłym roku Tiguan był najpopularniejszym modelem marki (i całego koncernu VW), tym samym detronizując Golfa.

Volkswagen Tiguan (2020)

Dziś poznaliśmy Volkswagena Tiguana po liftingu. Nowości czekają na nas zarówno na zewnątrz, jak również w środku i pod maską. Zacznijmy od wyglądu nadwozia. Przód auta został przeprojektowany, tak aby upodobnić kompaktowego SUV-a do większego Touarega oraz Atlasa Cross Sport, sprzedawanego w USA. Nam kojarzy się także z nowym Golfem oraz… Range Roverem, szczególnie, gdy spojrzymy na przednie światła.

Volkswagen Tiguan (2020)

A skoro przy światłach jesteśmy – odświeżony Tiguan otrzymał nowe reflektory matrycowe IQ.LIGHT LED, które znamy już z Golfa. Atrapa chłodnicy jest teraz szersza, a maska ma inne przetłoczenia. Zderzaki również są nieco inne niż przed modernizacją. Z tyłu model po liftingu poznamy przede wszystkim po większym napisie Tiguan na pokrywie bagażnika, który dodatkowo został umieszczony centralnie, pod logo VW.

Volkswagen Tiguan (2020)

Gruntownego odświeżenia doczekał się także kokpit. W kabinie pojawiły się nowa kierowca z panelami dotykowymi, dotykowe sterowanie klimatyzacją i najnowszy system inforozrywki MIB3 z rozszerzonym katalogiem funkcji online. O wysoką jakość nagłośnienia zadba opcjonalny zestaw audio Harman Kardon o mocy 480W.

Volkswagen Tiguan (2020)

Przy okazji liftingu w gamie Volkswagena Tiguana debiutują dwie nowe wersje: oszczędna eHybrid oraz sportowa R. Odmiana hybrydowa plug-in otrzyma ten sam zespół napędowy, który trafia m.in. do nowego Golfa GTE oraz Skody Octavii RS iV. Benzynowe 1.4 TSI współpracuje z silnikiem elektrycznym, wytwarzając łącznie 245 KM i 400 Nm. Natomiast „eRka” korzysta z najmocniejszego wariantu jednostki 2.0 TSI, który rozwija 320 KM.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji