Autoryzowane serwisy

Klienci których marek są najbardziej zadowoleni z usług serwisowych?

Sprzedaż auta to jednorazowy sukces. Sprawienie, by klient ze swojego wyboru był zadowolony latami, wymaga wiele wysiłku. Duże znaczenie odgrywa w tym zakresie satysfakcja z późniejszej obsługi serwisowej. Kontakt z autoryzowanymi stacjami obsługi bywa konieczny nawet wtedy, gdy z samochodem nic złego się nie dzieje – dopóki obowiązuje gwarancja ASO odwiedza się zwykle regularnie. Ważne jest zatem, aby serwis nie był zbyt daleko, ani nie trzeba było umawiać się na wizyty z dużym wyprzedzeniem. Istotny jest w takim przypadku także terminowy odbiór i wydanie auta po przeglądzie. Podobnie jest, gdy auto zaczyna przysparzać problemy. Aby jego eksploatacja nie zamieniła się w koszmar, potrzebny jest fachowy mechanik, który rozpozna usterkę i usunie ją bez konieczności poprawek, a także komunikatywny doradca serwisowy, który wyjaśni, na czym polegał problem. Tylko po spełnieniu takich warunków można liczyć na dobry wynik w badaniu Wybór Kierowców.

Co wpływa na wybór serwisu

Zadowolenie klienta to gwarancja jego powrotu do serwisu. Wpływa na to wiele czynników. Do najważniejszych ankietowani zaliczali przede wszystkim pozytywne doświadczenie z wcześniej świadczonych usług, wygodną lokalizację oraz renomę stacji. Poniżej prezentujemy oceny satysfakcji klientów ASO poszczególnych marek.

Ranking ASO

MiejsceMarkaWynik
1Toyota76.0%
2Citroen68.4%
3Peugeot65.4%
4Ford58.2%
5Mazda54.5%
6Suzuki52.8%
7Kia47.7%
8Skoda47.6%
9Renault46.9%
10Nissan45.3%
11Mitsubishi44.3%
12Honda44.2%
13Hyundai44.0%
14Mercedes43.8%
15BMW43.2%
16Volkswagen41.0%
17Audi 38.2%
18Volvo36.9%
19Fiat35.7%
20Opel35.0%
21Alfa Romeo31.5%
22Seat30.1%
Oceny czytelników
[Głosów: 0 Średnia: 0]