Autoryzowane serwisy

Klienci których marek są najbardziej zadowoleni z usług serwisowych?

Sprzedaż auta to jednorazowy sukces. Sprawienie, by klient ze swojego wyboru był zadowolony latami, wymaga wiele wysiłku. Duże znaczenie odgrywa w tym zakresie satysfakcja z późniejszej obsługi serwisowej. Kontakt z autoryzowanymi stacjami obsługi bywa konieczny nawet wtedy, gdy z samochodem nic złego się nie dzieje – dopóki obowiązuje gwarancja ASO odwiedza się zwykle regularnie. Ważne jest zatem, aby serwis nie był zbyt daleko, ani nie trzeba było umawiać się na wizyty z dużym wyprzedzeniem. Istotny jest w takim przypadku także terminowy odbiór i wydanie auta po przeglądzie. Podobnie jest, gdy auto zaczyna przysparzać problemy. Aby jego eksploatacja nie zamieniła się w koszmar, potrzebny jest fachowy mechanik, który rozpozna usterkę i usunie ją bez konieczności poprawek, a także komunikatywny doradca serwisowy, który wyjaśni, na czym polegał problem. Tylko po spełnieniu takich warunków można liczyć na dobry wynik w badaniu Wybór Kierowców.

NASZ SKLEP

Co wpływa na wybór serwisu

Zadowolenie klienta to gwarancja jego powrotu do serwisu. Wpływa na to wiele czynników. Do najważniejszych ankietowani zaliczali przede wszystkim pozytywne doświadczenie z wcześniej świadczonych usług, wygodną lokalizację oraz renomę stacji. Poniżej prezentujemy oceny satysfakcji klientów ASO poszczególnych marek.

Ranking ASO

MiejsceMarkaWynik
1Toyota76.0%
2Citroen68.4%
3Peugeot65.4%
4Ford58.2%
5Mazda54.5%
6Suzuki52.8%
7Kia47.7%
8Skoda47.6%
9Renault46.9%
10Nissan45.3%
11Mitsubishi44.3%
12Honda44.2%
13Hyundai44.0%
14Mercedes43.8%
15BMW43.2%
16Volkswagen41.0%
17Audi38.2%
18Volvo36.9%
19Fiat35.7%
20Opel35.0%
21Alfa Romeo31.5%
22Seat30.1%