Business Service Club

Dzięki usłudze Forda klienci biznesowi nie muszą się martwić o stan techniczny swojej floty. Oto korzyści ze wstąpienia do programu Business Service Club, realizowanego w ramach pakietu Ford Komfortowa Ochrona.

Nowe samochody trafiają do odbiorców prywatnych, ale także, w niemałych liczbach, do klientów biznesowych. Z myślą o nich powstał program Ford Komfortowa Ochrona, czyli pakiet usług mających zagwarantować instytucjom i przedsiębiorcom pełną kontrolę nad stanem technicznym swojej floty oraz nieustanną mobilność.

Pakiet podzielono na trzy programy, z czego dwa – Ford Protect oraz Kontrakt Serwisowy – przysługują klientom posiadającym maksymalnie 5 samochodów marki Ford. W ramach pierwszego z nich użytkownik otrzymuje ochronę pogwarancyjną zapewniającą naprawę lub wymianę (za zryczałtowaną opłatą) wadliwej części w przypadku wystąpienia skaz materiałowych lub wad wykonania pojazdu. Z kolei Kontrakt Serwisowy daje gwarancję stałej ceny za pakiet usług serwisowych – nie trzeba się bać, że w ciągu roku wzrośnie np. koszt robocizny.

Business Service Club – jakie daje korzyści?

Powyższe programy przysługują również klientom mającym we flocie 6 aut lub więcej. Specjalnie dla nich polski oddział Forda opracował też dodatkową usługę Business Service Club (BSC), czyli specjalny program posprzedażnej obsługi samochodów marki Ford w Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie całej Polski.

W pierwszej kolejności ma on „ułatwić” życie przystępującym do niego odbiorcom, dbając o regularne przeprowadzanie badań technicznych w autach floty oraz przeprowadzanie napraw przy użyciu oryginalnych części zamiennych. Użytkownik może jednocześnie monitorować prace serwisu przy użyciu elektronicznych narzędzi, a na czas naprawy przysługuje mu pojazd zastępczy podobnej klasy. Klient pozostaje w nieustannym kontakcie z gruntownie przeszkolonym pracownikiem Działu Serwisowej Obsługi Flot, który systematycznie monitoruje stan parku pojazdów i pomaga w załatwieniu wszelkich formalności. Uczestnictwo w Business Service Club jest zatem gwarantem przewidywalności kosztów eksploatacji i niczym nie przerwanej mobilności.

Ford Business Service Club
Wykwalifikowany personel Działu Serwisowej Obsługi Flot sprawuje „opiekę” nad flotą Klienta i pozostaje w nim w stałym kontakcie.

Gwarant, Opieka, Twój Wybór – trzy pakiety w ramach usługi BSC

Użytkownicy mogą również wybierać pomiędzy trzema pakietami serwisowymi realizowanymi w ramach Business Service Club: Gwarant, Opieka i Twój Wybór. W ramach wszystkich Ford obiecuje przeglądy w ASO, wymiany elementów eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu oraz naprawy w razie awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu (wszystko przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych), a także pakiet mobilności (auto zastępcze) i usługę Ford Pomoc zakładającą nieodpłatne odholowanie samochodu do najbliższej stacji obsługi (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).

Pakiety można uzupełnić o kompleksowy serwis ogumienia, czyli zakup opon, wymianę, wyważanie i przechowanie. W zależności od rodzaju, klientowi może przysługiwać m.in. priorytetowe przyjęcie pojazdu na warsztat, możliwie najkrótszy czas naprawy, gwarancja jednolitych cen części zamiennych, a także wybór różnych opcji rozliczania czy indywidualne ustalenie warunków serwisowych.

Business Service Club (3)

Jak stać się członkiem Ford Business Service Club?

Aby stać się członkiem programu, należy zarejestrować się w bazie danych Ford Polska jako Klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy z dealerem współpracującym z Business Service Club (lista jest dostępna pod tym linkiem). Potwierdzeniem dołączenia do programu jest wydanie przez Forda dedykowanej Karty Członkowskiej.

Polecamy również:

Więcej na temat Ford Business Service Club

Program Ford Używane – gwarancja korzyści z zakupu używanego auta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj