Mitsubishi L200 otrzymało zastrzyk mocy od polskiego importera. Opcjonalny moduł tuningowy poprawia parametry silnika o ok. 25%. Dowiedz się więcej na ten temat.
Mitsubishi L200 w obecnej odsłonie zadebiutowało w 2018 roku i jest dostępne wyłącznie z 2,2-litrowym turbodieslem o mocy 150 KM. Klienci mają do wyboru 6-biegową skrzynię manualną lub automat o takiej samej liczbie przełożeń. W obu przypadkach standardem jest napęd na wszystkie koła. Gama modelu obejmuje 4 poziomy wyposażenia (Invite, Intense, Instyle i Instyle Plus), a ceny startują od 148 818 zł brutto (120 990 zł netto).
W aktualnym cenniku Mitsubishi L200 pojawiła się nowa pozycja – moduł Power, który kosztuje 5646 zł brutto (4590 zł netto) i jest zarezerwowany dla wersji z przekładnią automatyczną. Opracowany przez austriacką firmę Steinbauer Performance moduł zapewnia przyrost mocy o 35 KM, a momentu obrotowego o 102 Nm.
Według pomiarów polskiego importera, Mitsubishi L200 po kuracji wzmacniającej przyspiesza od 0 do 80 km/h w ok. 9 sekund (ok. 1,5 s szybciej) i rozpędza się maksymalnie do 185 km/h (+10 km/h). Bardziej szczegółowe dane zamieściliśmy w poniższej tabeli.
Mitsubishi L200 (seria) | Mitsubishi L200 (moduł Steinbauer) | |
---|---|---|
Moc maksymalna | 150 KM/3500 | 185 KM/3100 |
Maks. moment obrotowy | 400 Nm/1750-2250 | 502 Nm/2200 |
Prędkość maksymalna | 175 km/h | 185 km/h |
Przyspieszenie 0-80 km/h | ok. 10,5 s | ok. 9 s |
Przyspieszenie 80-140 km/h | ok. 20 s | ok. 16 s |