Mitsubishi L200

Mitsubishi poddało L200 zakrojonej na szeroką skalę modernizacji. Odmłodzony pick-up trafi do sprzedaży w Polsce w drugiej połowie przyszłego roku.

Zdecydowanie największe zmiany wprowadzono w wyglądzie zewnętrznym – choć to teoretycznie tylko lifting, L200 prezentuje się teraz zdecydowanie inaczej od poprzedniego modelu. Nowe są cała przednia i tylna część nadwozia oraz błotniki. W zależności od wersji, reflektory mogą być w pełni diodowe. Przeprojektowano także kokpit, ale w znacznie mniejszym stopniu niż karoserię. Nieco inaczej wygląda konsola środkowa, nowe są m.in. wskaźniki i kierownica. Poprawiono także część materiałów.

Mitsubishi L200
Przód zmienił się radykalnie – przypomina teraz inne nowe modele Mitsubishi, m.in. Eclipse Crossa.

Rama i nadwozie zostało wzmocnione, a dzięki dodatkowym materiałom tłumiącym w kabinie ma być ciszej. L200 otrzymało ponadto zmodyfikowane zawieszenie (m.in. większe tylne amortyzatory) i wzmocnione hamulce. Udoskonalono układ napędu na cztery koła. Teraz dostępny jest tryb Off-road, dzięki któremu kierowca może wybierać jedno z czterech ustawień ułatwiających pokonywanie przeszkód terenowych. Są to: gravel (szuter), mud/snow (błoto/śnieg), sand (piasek) oraz rock (kamienie/skały).

Mitsubishi L200
L200 (na niektórych rynkach znany jako Triton) ma 22 cm prześwitu. Kąt natarcia wynosi 31 stopni, zejścia 23 stopnie, a rampowy – 25 stopni.

L200 zostanie wyposażone w nowoczesne systemy wsparcia kierowcy, m.in. układ wykrywający przeszkody – samochody i pieszych – przed pojazdem i automatycznie hamujący w przypadku ryzyka kolizji, asystenta martwego pola w lusterkach bocznych, system ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas cofania oraz cztery kamery ułatwiające parkowanie (przekazują m.in. obraz „z lotu ptaka”).

Mitsubishi L200
Deska rozdzielcza jest bardzo podobna do obecnej. Zmieniła się nieco konsola środkowa, nowe są m.in. kierownica i wskaźniki.

Na razie nie potwierdzono jeszcze, jaki silnik będzie napędzał L200 w wersji europejskiej, ale można przypuszczać, że zmodernizowany turbodiesel 2.4 R4 znany już z obecnej generacji (osiąga 154-181 KM), łączony z 6-biegową skrzynią manualną lub automatem o takiej samej liczbie przełożeń (obecnie ma on 5 biegów).

Mitsubishi L200
Tryby pracy układu napędu na cztery koła (w tym reduktor) wybiera się pokrętłem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here