Mercedes EQS - przód

Można już zamawiać nowego Mercedesa EQS. Ceny tej elektrycznej limuzyny zaczynają się od 495 400 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Mercedes EQS został pokazany w kwietniu tego roku. Oryginalnie stylizowane nadwozie przypomina nieco 4-drzwiowe AMG GT, natomiast pod względem wymiarów zewnętrznych nowy model plasuje się między standardową klasą S a wersją z wydłużonym rozstawem osi. Połączenie wydajnego napędu, dopracowanej aerodynamiki oraz dużej baterii (107,8 kWh) zapewnia zasięg nieosiągalny dla większości konkurentów – nawet do 785 km. Mercedes EQS może być ładowany z mocą 200 kW, dzięki czemu ponowne uzupełnienie „elektronów” zajmuje jedynie 31 minut (10%-80%). Więcej na temat tego auta: Nowy Mercedes EQS – oficjalne zdjęcia i informacje

Mercedes EQS - tył

Mercedes EQS (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Mercedes EQS mierzy 521,6 cm długości, 192,6 cm szerokości (212,5 cm z lusterkami) i 151,2 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 321,0 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 610 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1770 l.

Mercedes EQS - bagażnik

Elektryczny Mercedes EQS (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Polscy klienci mają obecnie do wyboru dwie wersje silnikowe.

Napęd elektryczny:

  • EQS 450+ (333 KM, 568 Nm) z akumulatorem o pojemności 107,8 kWh i tylnym napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie energii: 14,7-18,8 kWh/100 km, zasięg: do 785 km
  • EQS 580 4Matic (523 KM, 855 Nm) z akumulatorem o pojemności 107,8 kWh i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,3 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie energii: 17,4-19,9 kWh /100 km, zasięg: do 672 km

Mercedes EQS - bok

Nowy Mercedes EQS (2021) – wyposażenie i ceny

Na liście wyposażenia standardowego Mercedesa EQS znajdziemy m.in.:

  • 19-calowe, wieloramienne obręcze kół AMG ze stopów lekkich
  • Zestaw TIREFIT
  • Zawieszenie AIRMATIC
  • Tylna oś z kątem skrętu 4,5 stopnia
  • Klimatyzacja automatyczna THERMOTRONIC
  • System PRE-SAFE
  • Poduszka powietrzna chroniąca kolana
  • Poduszki powietrzne nadokienne
  • Automatyczna dezaktywacja poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • Wskaźnik zapięcia pasów bezpieczeństwa z tyłu na wyświetlaczu tablicy wskaźników
  • Aktywny asystent układu hamulcowego
  • Asystent ograniczenia prędkości
  • Pakiet parkowania z kamerą cofania
  • Pakiet komfortowy KEYLESS GO
  • Klapa tylna EASY-PACK
  • Osłona przestrzeni bagażowej EASY-PACK
  • System wyboru profilu jazdy DYNAMIC SELECT
  • Dotykowy moduł pedału gazu oraz program do ekonomicznej jazdy
  • Reflektory LED High Performance
  • Adaptacyjny asystent świateł drogowych
  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
  • Pakiet Entry Screen – 12,3-calowy wyświetlacz zintegrowanej tablicy wskaźników, 12,8-calowy wyświetlacz multimedialny OLED (dotyczy modelu EQS 450+)
  • MBUX Hyperscreen – 12,3-calowy wyświetlacz kierowcy, 17,7-calowy wyświetlacz multimedialny OLED, 12,3-calowy wyświetlacz OLED dla pasażera z przodu (dotyczy modelu EQS 580 4Matic)
  • System multimedialny MBUX z funkcją rozszerzonej rzeczywistości dla nawigacji
  • Nawigacja Premium MBUX
  • Integracja smartfona
  • System bezprzewodowego ładowania urządzeń mobilnych z przodu
  • Radio cyfrowe
  • Czujnik odcisku palca
  • Siedzenia pokryte tapicerką ARTICO
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Komfortowe zagłówki z przodu
  • Komfortowe poduszki z tyłu
  • Schowek pod konsolą środkową
  • Uchwyt na kubek/butelkę
  • Oświetlenie Ambiente
  • Podświetlane listwy progowe z napisem „Mercedes-Benz”
  • Dach panoramiczny
  • Przewód do ładowania Mode 2
  • Przewód do ładowania Mode 3
  • System ładowania prądem stałym (DC) do 200 kW
  • System ładowania prądem zmiennym (AC) do 11 kW

Poniżej prezentujemy wyjściowe ceny poszczególnych wersji silnikowych:

  • Mercedes EQS 450+ – od 495 400 zł
  • Mercedes EQS 580 4Matic – od 607 300 zł

Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją, natomiast akumulator trakcyjny podlega dodatkowo 8-letniej gwarancji z limitem 160 000 km.

Więcej na temat Mercedesa EQS:

Nowy Mercedes EQS – test i wrażenia z jazdy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here