W ubiegłym miesiącu największą popularnością w segmencie samochodów premium na polskim rynku cieszyło się BMW serii 3. Sprawdź szczegółowe dane.
We wrześniu 2021 roku sprzedano w Polsce 5965 aut segmentu premium. To o 9,92% (-656 szt.) mniej niż miesiąc wcześniej, a także o 10,97% (-735 szt.) mniej niż przed rokiem. Od początku roku w naszym kraju zarejestrowano 68 175 samochodów klasy premium, czyli o 29,83% więcej w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku, kiedy to sprzedano 52 510 takich aut.
Top 5 najpopularniejszych marek klasy premium (wrzesień 2021 r.):
Top 15 najchętniej kupowanych modeli segmentu premium we wrześniu 2021 r.:
- BMW serii 3 (363 szt.)
- BMW X5 (300 szt.)
- BMW X3 (287 szt.)
- Audi Q5 (278 szt.)
- Lexus UX (275 szt.)
- Volvo XC60 (243 szt.)
- Lexus NX (218 szt.)
- Audi Q3 (178 szt.)
- Volvo XC40 (158 szt.)
- BMW X4 (153 szt.)
- BMW serii 5 (150 szt.)
- Mercedes GLE (136 szt.)
- Tesla Model 3 (136 szt.)
- Audi A3 (128 szt.)
- Mercedes GLE Coupe (125 szt.)
Źródło: IBRM Samar