Volvo V60 drugiej generacji trafiło na rynek w 2010 roku, a trzy lata później zostało poddane liftingowi. Gama silnikowa obejmuje: 7 jednostek benzynowych (152-367 KM), 5 wysokoprężnych (120-225 KM) i aż 3 hybrydy (288-390 KM). Napęd 4×4 znajdziemy w wersjach z silnikiem T6 i turbodieslem 2.4 oraz w hybrydach.
Długość/szerokość/wysokość: 464-476/185-190/143-148 cm
Rozstaw osi: 278 cm
Średnica zawracania: 11,0-11,3 m
Pojemność bagażnika: 430-1364 l
Pojemność zbiornika paliwa: 55-68 l
Masa własna: 1576-1973 kg
Ładowność: 494-692 kg
Model silnika | Konstrukcja silnika | Pojemność skokowa | Moc maks. | Maks. mom. obrotowy | Skrzynia biegów napęd | 0-100 km/h | Prędkość maks. | Średnie spalanie |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
T3 | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 152 KM | 250 Nm | M6/przedni | 8,7 s | 205 km/h | 5,8 l/100 km |
T3 Geartronic | TB, R4, 16V | 1498 cm³ | 152 KM | 250 Nm | A6/przedni | 8,7 s | 205 km/h | 5,9 l/100 km |
T4 | TB, R4, 16V | 1969 cm3 | 190 KM | 300 Nm | M6/przedni | 7,3 s | 225 km/h | 5,8 l/100 km |
T4 Geartronic | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 190 KM | 300 Nm | A6/przedni | 7,3 s | 225 km/h | 5,8 l/100 km |
T5 Geartronic | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 245 KM | 350 Nm | A8/przedni | 6,4 s | 230 km/h | 6,4 l/100 km |
T6 Geartronic | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 306 KM | 400 Nm | A8/przedni | 6,0 s | 230 km/h | 6,7 l/100 km |
T6 Geartronic AWD | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 306 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 6,0 s | 230 km/h | 7,0 l/100 km |
T6 Geartronic AWD | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 310 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 5,8 s | 250 km/h | 7,5 l/100 km |
T6 Geartronic AWD Polestar | TB, R4, 16V | 1969 cm³ | 367 KM | 470 Nm | A8/4x4 | 4,9 s | 250 km/h | 8,1 l/100 km |
T6 Twin Engine Geartronic AWD | HB P-l, R4, 16V | 1969 cm³ | 340 KM | 350 Nm | A8/4x4 | 4,8 s | 250 km/h | 2,1 l/100 km |
T8 Twin Engine Geartronic AWD | HB P-l, R4, 16V | 1969 cm³ | 390 KM | 400 Nm | A8/4x4 | 4,8 s | 250 km/h | 2,1 l/100 km |
D2 | TD, R4, 8V | 1969 cm³ | 120 KM | 280 Nm | M6/przedni | 11,5 s | 195 km/h | 3,8 l/100 km |
D2 Geartronic | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 120 KM | 280 Nm | A6/przedni | 11,7 s | 195 km/h | 4,2 l/100 km |
D3 | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 150 KM | 320 Nm | M6/przedni | 9,1 s | 210 km/h | 4,0 l/100 km |
D3 Geartronic | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 150 KM | 320 Nm | A6/przedni | 9,1 s | 210 km/h | 4,2 l/100 km |
D4 | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 190 KM | 400 Nm | M6/przedni | 7,7 s | 225 km/h | 4,0 l/100 km |
D4 Geartronic | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A8/przedni | 7,7 s | 225 km/h | 4,4 l/100 km |
D4 | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 190 KM | 400 Nm | M6/przedni | 7,9 s | 220 km/h | 4,4 l/100 km |
D4 Geartronic | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 190 KM | 400 Nm | A8/przedni | 7,9 s | 220 km/h | 4,5 l/100 km |
D4 Geartronic AWD | TD, R5, 20V | 2400 cm³ | 190 KM | 420 Nm | A6/4x4 | 8,9 s | 225 km/h | 5,5 l/100 km |
D5 Geartronic | TD, R4, 16V | 1969 cm³ | 225 KM | 470 Nm | A6/przedni | 6,5 s | 225 km/h | 4,8 l/100 km |
D6 Geartronic AWD | HB P-l, R5, 20V | 2400 cm³ | 288 KM | 440 Nm | A6/4x4 | 6,0 s | 230 km/h | 1,8 l/100 km |