Peugeot Landtrek

Do oferty Peugeota wkrótce dołączy pickup o nazwie Landtrek. Na pace zmieści nawet 3 europalety. Dowiedz się więcej na temat tego modelu.

Jeśli do tej pory pickupy Peugeota kojarzyły Wam się przede wszystkim z zabytkowymi już modelami 403, 404 czy 504, to czas zmienić nastawienie. Francuski producent przedstawił właśnie nowe auto użytkowe, które otrzymało nazwę Landtrek. Jednak należy zauważyć, że nowy pickup nie jest konstrukcją własną Peugeota, tylko bazuje na chińskim modelu Changan Kaicheng F70. Landtrek ma jeszcze jedną wadę – nie kupimy go w Europie. Prezentowany pickup trafi do sprzedaży w Ameryce Południowej i w regionie Afryki Subsaharyjskiej.

Peugeot Landtrek

Peugeot Landtrek – wymiary

Peugeot Landtrek będzie dostępny w trzech wariantach: z pojedynczą (Single Cab) lub podwójną kabiną (Double Cab) oraz jako podwozie do zabudowy. Wersja Single Cab mierzy 5,39 m długości, a Double Cab – 5,33 m. W obu przypadkach szerokość nadwozia wynosi 2,22 m (z lusterkami), a rozstaw osi to 3,18 m.

Sporych rozmiarów skrzynia ładunkowa zapewnia bardzo dobre możliwości transportowe. Na pace auta z pojedynczą kabiną można przewieźć 3 europalety. Wymiary skrzyni w wersji Single Cab to 243 cm/160 cm/50 cm (dł./szer./wys.), a szerokość między nadkolami wynosi 122 cm. Na pace odmiany z podwójną kabiną zmieszczą się 2 europalety. Wariant Double Cab ma skrzynię ładunkową krótszą o 80 cm – jej długość to 163 cm, pozostałe wymiary bez zmian. Zależnie od wersji maksymalna ładowność wynosi od 1020 do 1210 kg.

Peugeot Landtrek

Zdolności terenowe opisywanego pickupa również są na wysokim poziomie. W odmianie Single Cab kąt natarcia, rampowy i zejścia wynoszą odpowiednio: 30, 25 i 26 stopni (Double Cab: 29, 25 i 27 stopni). Maksymalna głębokość brodzenia to 60 cm.

Peugeot Landtrek – dane techniczne, silniki, moc

Klienci będą mieli do wyboru dwa silniki: benzynowy o pojemności 2,4 litra oraz wysokoprężny o pojemności 1,9 litra. Pierwsza jednostka rozwija 210 KM i 320 Nm a druga – 150 KM i 350 Nm. Obie są łączone z 6-biegową manualną skrzynią i napędem na tylne lub cztery koła. „Benzyniaka” można również wyposażyć w 6-biegową przekładnię automatyczną (z napędem 4×4). Peugeot Landtrek to typowy „wół roboczy”, więc sportowych osiągów nie należy oczekiwać. W najwolniejszej konfiguracji (turbodiesel 4×4) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 15,8 s.

Peugeot Landtrek

Natomiast wnętrze nowego pickupa bardziej przypomina auta osobowe niż użytkowe. W kabinie znajdziemy dwuramienną kierownicą oraz 10-calowy, dotykowy ekran systemu multimedialnego z Apple CarPlay i Android Auto. Wyposażenie standardowe obejmuje też m.in. dwustrefową klimatyzację automatyczną, ESP i 6 poduszek powietrznych.

Peugeot Landtrek

Oceny czytelników
[Głosów: 5 Średnia: 5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here