Mazda – Koordynator(-ka) ds. wsparcia technicznego

  • Pełen etat
  • Warszawa

Mazda logo

Mazda Motor Poland – Koordynator/Koordynatorka
ds. wsparcia technicznego

Zakres obowiązków

  • wsparcie i doradztwo techniczne dla Autoryzowanych Serwisów Obsługi
  • kontakt z pracownikami ASO i obsługa zapytań technicznych via dedykowany system/telefon
  • analiza zgłaszanych zapytań oraz rekomendowanie rozwiązań usprawniających przepływ wiedzy
  • zarządzanie wiedzą techniczną i dostarczanie jej do Autoryzowanych Serwisów Obsługi
  • koordynowanie procesem przygotowania dokumentacji technicznej
  • wsparcie w procesie gwarancji i homologacji
  • współpraca z lokalnym zespołem Mazda Motor Poland oraz centralą Mazda Motor Europe

Nasze wymagania

  • szeroka wiedza techniczna w zakresie budowy i naprawy samochodów poparta doświadczeniem warsztatowym
  • wykształcenie techniczne
  • język angielski na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność analizy danych technicznych i przekazywania wiedzy
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i chęć współpracy

To oferujemy

  • praca hybrydowa
  • bogaty pakiet benefitów m.in.: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport
  • udział w wyjątkowych eventach motoryzacyjnych
  • szkolenia szyte na miarę
  • program Ambasador – możliwość testowania samochodów Mazda
  • program emerytalny

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na kariera@mazdaeur.com

NEWSY