NowościCennikiSkoda Karoq (2024). Opis wersji i cennik

Skoda Karoq (2024). Opis wersji i cennik

Odświeżona Skoda Karoq została przedstawiona w jesienią 2021 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 121 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.

Skoda Karoq została oficjalnie zaprezentowana w 2017 roku. Jesienią 2021 roku poznaliśmy model po liftingu, który wyróżnia się m.in. przeprojektowanym przodem z nowymi światłami i większym grillem oraz poprawioną aerodynamiką. Do głównych zalet opisywanego auta należą funkcjonalność, bogate wyposażenie seryjne oraz szeroka gama silnikowa. Warto dodać, że w ofercie znajdziemy także dwie wersje z napędem na cztery koła.

Skoda Karoq - tył

Skoda Karoq (2024) – wymiary, pojemność bagażnika

Skoda Karoq mierzy 439,0 cm długości, 184,1 cm szerokości (202,5 cm z lusterkami) i 160,3 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 263,8 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 521 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1630 l.

Skoda Karoq (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Gama silnikowa obejmuje 3 jednostki benzynowe i 2 wysokoprężne. W ofercie znajdziemy zarówno wersje przednionapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.

Silniki benzynowe:

  • 1.0 TSI (115 KM, 200 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,3 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,9-6,6 l/100 km
  • 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 211 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,0-6,7 l/100 km
  • 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-6,7 l/100 km
  • 2.0 TSI 4×4 (190 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 221 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,6-7,9 l/100 km
Skoda Karoq - silnik 1.5 TSI
Silnik 1.5 TSI

Silniki wysokoprężne:

  • 2.0 TDI SCR (115 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s, prędkość maksymalna: 193 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,9-5,3 l/100 km
  • 2.0 TDI SCR 4×4 (150 KM, 360 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s, prędkość maksymalna: 204 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6-6,0 l/100 km
Skoda Karoq - silnik 2.0 TDI
Silnik 2.0 TDI

Nowa Skoda Karoq (2024) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.0 TSI/115 KM (Selection) oraz 1.5 TSI/150 KM (Sportline). W wersji wyposażenia Selection 150-konny wariant benzynowy 1.5 TSI został wyceniony na 131 800 zł. Dopłata do dwusprzęgłowej przekładni DSG dla 1.5 TSI/150 KM wynosi 6200 zł (Selection) lub 6400 zł (Sportline). Najmocniejsza odmiana 2.0 TSI/190 KM kosztuje 173 600 zł (Sportline). Wysokoprężny wariant 2.0 TDI/115 KM został wyceniony na 135 800 zł (Selection), a mocniejszy 2.0 TDI/150 KM kosztuje odpowiednio: 162 500 zł (Selection) oraz 179 800 zł (Sportline). Skoda Karoq jest objęta 3-letnią gwarancją z limitem 60 000 km, z czego pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów.

Skoda Karoq - deska rozdzielcza

Selection – od 121 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich SCUTUS z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/55 R17
  • Zestaw naprawczy do kół
  • Climatronic – klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną
  • Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu wraz z kurtynami powietrznymi
  • Dezaktywacja poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
  • Poduszka kolanowa kierowcy
  • Sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy i wszystkich pasażerów
  • Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach kanapy z mocowaniem TopTether
  • System ESC z ABS
  • HHC – system wspomagania ruszania pod wzniesienia
  • Multicollision Brake – hamulec antykolizyjny
  • Front Assist – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
  • Pedestrian Monitor – system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem
  • Manoeuvre Assist – funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania
  • Lane Assist
  • Driver Alert – funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy
  • Rozpoznawanie znaków drogowych
  • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • Funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii
  • TPM – system kontroli ciśnienia w ogumieniu
  • Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold
  • Czujniki parkowania z tyłu z Manoeuvre Assist
  • Kessy Full – bezkluczykowy system obsługi samochodu
  • Light & Rain Assist z czujnikiem deszczu i zmierzchu
  • Reflektory LED Basic
  • Światła przeciwmgielne (halogenowe)
  • Tylne światła wykonane w technologii LED
  • Relingi dachowe w kolorze czarnym
  • Sunset – tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia
  • 2-ramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna
  • Fotele przednie z regulacją wysokości wraz z regulacją pod lędźwie
  • Składane oparcia kanapy w drugim rzędzie siedzeń 60:40
  • Podłokietnik z przodu
  • Podłokietnik z tyłu
  • Uchwyt na bilet parkingowy
  • Schowek na okulary
  • Parasol pod fotelem pasażera
  • Cztery składane uchwyty w podsufitce
  • Zestaw haczyków w bagażniku
  • Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne
  • Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem
  • Gniazdo 12V w bagażniku
  • Cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display z 8-calowym wyświetlaczem
  • Infotainment (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, 2x USB-C, obsługa głosowa)
  • Bluetooth
  • Usługa Care Connect (połączenie alarmowe – manualne lub automatyczne wezwanie pomocy po wypadku; poszerzony zakres komunikacji serwisowej; zdalny dostęp do samochodu na 3 lata)
  • DAB+ (funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej)

Sportline – od 148 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Selection oraz dodatkowo:

  • 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich PROCYON czarne z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/50 R18
  • Driving Mode Select – wybór profilu jazdy
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z Manoeuvre Assist
  • Kamera cofania
  • Reflektory Full LED Matrix
  • Spryskiwacze reflektorów przednich
  • Czarna lakierowana ramka grilla
  • Czarne lakierowane elementy stylistyczne nadwozia
  • Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
  • 3-ramienna sportowa, podgrzewana kierownica wielofunkcyjna (z manetkami dla DSG)
  • Podsufitka w kolorze czarnym
  • Sportowe fotele z tapicerką materiałową
  • Podgrzewane fotele przednie
  • Sportowe stalowe nakładki na pedały
  • Dywaniki materiałowe (dwa z przodu i dwa z tyłu)
  • Wewnętrzne oświetlenie LED Ambiente
  • Dwie lampki do czytania z przodu, oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu i tyłu
  • Virtual Cockpit – cyfrowy zestaw wskaźników z 10,25-calowym wyświetlaczem i personalizacją ustawień
  • Infotainment (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, SmartLink z połączeniem bezprzewodowym, 2x USB-C, obsługa głosowa)
  • Bluetooth Plus (Phone Box – indukcyjna ładowarka smartfona)

Więcej na temat Skody Karoq:

Używana Skoda Karoq – opinie, typowe usterki

Skoda Karoq po liftingu – pierwsza jazda

Skoda Karoq FL 1.5 TSI – nasz test

Skoda Karoq FL 1.5 TSI DSG – nasz test

Skoda Karoq FL 2.0 TSI DSG 4×4 – nasz test

Skoda Karoq 2.0 TDI DSG 4×4 – nasz test

Skoda Karoq 1.5 TSI DSG – test długodystansowy

Skoda Karoq kontra Toyota Corolla Cross – porównanie

Skoda Karoq kontra Nissan Qashqai – porównanie

Skoda Karoq kontra Opel Grandland X – porównanie

9 kompaktowych SUV-ów, w tym Skoda Karoq – porównanie

12 kompaktowych SUV-ów, w tym Skoda Karoq – porównanie

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji