Odświeżona Skoda Karoq została przedstawiona w jesienią 2021 roku. Ceny tego modelu zaczynają się od 121 900 zł. Poznaj dostępne wersje i silniki.
Skoda Karoq została oficjalnie zaprezentowana w 2017 roku. Jesienią 2021 roku poznaliśmy model po liftingu, który wyróżnia się m.in. przeprojektowanym przodem z nowymi światłami i większym grillem oraz poprawioną aerodynamiką. Do głównych zalet opisywanego auta należą funkcjonalność, bogate wyposażenie seryjne oraz szeroka gama silnikowa. Warto dodać, że w ofercie znajdziemy także dwie wersje z napędem na cztery koła.
Skoda Karoq (2024) – wymiary, pojemność bagażnika
Skoda Karoq mierzy 439,0 cm długości, 184,1 cm szerokości (202,5 cm z lusterkami) i 160,3 cm wysokości. Jej rozstaw osi to 263,8 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 521 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1630 l.
Skoda Karoq (2024) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa
Gama silnikowa obejmuje 3 jednostki benzynowe i 2 wysokoprężne. W ofercie znajdziemy zarówno wersje przednionapędowe, jak i korzystające z napędu na cztery koła.
Silniki benzynowe:
- 1.0 TSI (115 KM, 200 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 11,3 s, prędkość maksymalna: 190 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,9-6,6 l/100 km
- 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s, prędkość maksymalna: 211 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,0-6,7 l/100 km
- 1.5 TSI ACT (150 KM, 250 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s, prędkość maksymalna: 210 km/h, średnie zużycie paliwa: 6,1-6,7 l/100 km
- 2.0 TSI 4×4 (190 KM, 320 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s, prędkość maksymalna: 221 km/h, średnie zużycie paliwa: 7,6-7,9 l/100 km
![Skoda Karoq (2023) Skoda Karoq - silnik 1.5 TSI](https://www.wyborkierowcow.pl/wp-content/uploads/2022/04/skoda-karoq-cennik-2023-silnik-tsi-1024x683.jpg)
Silniki wysokoprężne:
- 2.0 TDI SCR (115 KM, 300 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią i przednim napędem, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,6 s, prędkość maksymalna: 193 km/h, średnie zużycie paliwa: 4,9-5,3 l/100 km
- 2.0 TDI SCR 4×4 (150 KM, 360 Nm) z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 s, prędkość maksymalna: 204 km/h, średnie zużycie paliwa: 5,6-6,0 l/100 km
![Skoda Karoq (2023) Skoda Karoq - silnik 2.0 TDI](https://www.wyborkierowcow.pl/wp-content/uploads/2022/04/skoda-karoq-cennik-2023-silnik-tdi-1024x683.jpg)
Nowa Skoda Karoq (2024) – wersje wyposażenia i ceny
Podane ceny dotyczą aut z silnikami 1.0 TSI/115 KM (Selection) oraz 1.5 TSI/150 KM (Sportline). W wersji wyposażenia Selection 150-konny wariant benzynowy 1.5 TSI został wyceniony na 131 800 zł. Dopłata do dwusprzęgłowej przekładni DSG dla 1.5 TSI/150 KM wynosi 6200 zł (Selection) lub 6400 zł (Sportline). Najmocniejsza odmiana 2.0 TSI/190 KM kosztuje 173 600 zł (Sportline). Wysokoprężny wariant 2.0 TDI/115 KM został wyceniony na 135 800 zł (Selection), a mocniejszy 2.0 TDI/150 KM kosztuje odpowiednio: 162 500 zł (Selection) oraz 179 800 zł (Sportline). Skoda Karoq jest objęta 3-letnią gwarancją z limitem 60 000 km, z czego pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów.
Selection – od 121 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:
- 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich SCUTUS z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/55 R17
- Zestaw naprawczy do kół
- Climatronic – klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną
- Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera z przodu wraz z kurtynami powietrznymi
- Dezaktywacja poduszki bezpieczeństwa pasażera z przodu
- Poduszka kolanowa kierowcy
- Sygnalizacja niezapiętych pasów kierowcy i wszystkich pasażerów
- Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach kanapy z mocowaniem TopTether
- System ESC z ABS
- HHC – system wspomagania ruszania pod wzniesienia
- Multicollision Brake – hamulec antykolizyjny
- Front Assist – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
- Pedestrian Monitor – system hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem
- Manoeuvre Assist – funkcja automatycznego hamowania podczas manewru cofania
- Lane Assist
- Driver Alert – funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy
- Rozpoznawanie znaków drogowych
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości
- Funkcja Start-Stop i odzyskiwania energii
- TPM – system kontroli ciśnienia w ogumieniu
- Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold
- Czujniki parkowania z tyłu z Manoeuvre Assist
- Kessy Full – bezkluczykowy system obsługi samochodu
- Light & Rain Assist z czujnikiem deszczu i zmierzchu
- Reflektory LED Basic
- Światła przeciwmgielne (halogenowe)
- Tylne światła wykonane w technologii LED
- Relingi dachowe w kolorze czarnym
- Sunset – tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia
- 2-ramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna
- Fotele przednie z regulacją wysokości wraz z regulacją pod lędźwie
- Składane oparcia kanapy w drugim rzędzie siedzeń 60:40
- Podłokietnik z przodu
- Podłokietnik z tyłu
- Uchwyt na bilet parkingowy
- Schowek na okulary
- Parasol pod fotelem pasażera
- Cztery składane uchwyty w podsufitce
- Zestaw haczyków w bagażniku
- Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane lusterka boczne
- Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display z 8-calowym wyświetlaczem
- Infotainment (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, 2x USB-C, obsługa głosowa)
- Bluetooth
- Usługa Care Connect (połączenie alarmowe – manualne lub automatyczne wezwanie pomocy po wypadku; poszerzony zakres komunikacji serwisowej; zdalny dostęp do samochodu na 3 lata)
- DAB+ (funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej)
Sportline – od 148 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Selection oraz dodatkowo:
- 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich PROCYON czarne z czarnymi matowymi nakładkami Aero, z oponami 215/50 R18
- Driving Mode Select – wybór profilu jazdy
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z Manoeuvre Assist
- Kamera cofania
- Reflektory Full LED Matrix
- Spryskiwacze reflektorów przednich
- Czarna lakierowana ramka grilla
- Czarne lakierowane elementy stylistyczne nadwozia
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- 3-ramienna sportowa, podgrzewana kierownica wielofunkcyjna (z manetkami dla DSG)
- Podsufitka w kolorze czarnym
- Sportowe fotele z tapicerką materiałową
- Podgrzewane fotele przednie
- Sportowe stalowe nakładki na pedały
- Dywaniki materiałowe (dwa z przodu i dwa z tyłu)
- Wewnętrzne oświetlenie LED Ambiente
- Dwie lampki do czytania z przodu, oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu i tyłu
- Virtual Cockpit – cyfrowy zestaw wskaźników z 10,25-calowym wyświetlaczem i personalizacją ustawień
- Infotainment (8-calowy kolorowy ekran dotykowy, SmartLink z połączeniem bezprzewodowym, 2x USB-C, obsługa głosowa)
- Bluetooth Plus (Phone Box – indukcyjna ładowarka smartfona)
Więcej na temat Skody Karoq:
Używana Skoda Karoq – opinie, typowe usterki
Skoda Karoq po liftingu – pierwsza jazda
Skoda Karoq FL 1.5 TSI – nasz test
Skoda Karoq FL 1.5 TSI DSG – nasz test
Skoda Karoq FL 2.0 TSI DSG 4×4 – nasz test
Skoda Karoq 2.0 TDI DSG 4×4 – nasz test
Skoda Karoq 1.5 TSI DSG – test długodystansowy
Skoda Karoq kontra Toyota Corolla Cross – porównanie
Skoda Karoq kontra Nissan Qashqai – porównanie
Skoda Karoq kontra Opel Grandland X – porównanie