Ford został nowym liderem rynku samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony. W styczniu modele Ranger i Transit Custom były najchętniej kupowanymi autami w swoich segmentach.

To był świetny początek roku dla Forda. W styczniu ten producent sprzedał w naszym kraju 783 auta dostawcze o DMC do 3,5 tony (wzrost rok do roku aż o 36,9%), zwiększającym tym samym swój udział w rynku do 16,94% i zapewniając sobie pozycję lidera. Dla porównania, w całym 2020 r. nabywców znalazło 7918 dostawczych Fordów, co przełożyło się na ponad 13-procentowy udział w rynku i 3. miejsce na liście najpopularniejszych marek.

Szeroki wybór wersji modeli Transit i Transit Custom to jeden ze składników ich rynkowego sukcesu.

„Od 6 lat Ford jest wiodącą marką w sprzedaży samochodów dostawczych w Europie z udziałem rynkowym na poziomie 14,6%. Nasze najnowsze wyniki sprzedaży w Polsce to potwierdzenie realizacji strategii, która ma zapewnić marce objęcie pierwszego miejsca na każdym z europejskich rynków. Jesteśmy oczywiście bardzo dumni z naszego wyniku. Równocześnie podkreślam, że mamy wielkie ambicje i cele w tym segmencie. W ich realizacji niewątpliwie pomoże nam szeroka gama samochodów dostawczych, jej elektryfikacja oraz dodatkowe usługi, jak np. FordPass Pro, zwiększające efektywne zarządzanie flotami. Jednak, dla mnie osobiście, najważniejszym elementem wpływającym na sukces w tej dziedzinie jest profesjonalna sieć Transit Centrum oraz specjaliści naszych autoryzowanych serwisów zapewniający najwyższą jakość obsługi” – powiedział Piotr Pawlak, Prezes i Dyrektor Zarządzający Ford Polska.

Ford Ranger jest liderem segmentu pickupów w Polsce.

Najczęściej kupowanym dostawczym modelem Forda w styczniu 2021 roku był Transit (258 sztuk), jednak na szczególną uwagę zasługują wyniki sprzedażowe Transita Custom oraz Rangera. Ostatni z wymienionych może pochwalić się tytułem najpopularniejszego pickupa w Polsce. W pierwszym miesiącu bieżącego roku zarejestrowano łącznie 114 egzemplarzy tego modelu (jego udział w klasie wynosi aż 57%). Natomiast Forda Transita Custom wybrało 196 klientów, co oznacza 29-procentowy udział w segmencie i stanowi wzrost sprzedaży o 32,4% w porównaniu ze styczniem 2020 r.

Zobacz również:

Ford Ranger Raptor – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here