AUDI A6 C6 FL 3.0TDI V6 240KM 6AT Tiptronic Quattro PO013JW 05-2009

Bezpieczny, prestiżowy, bogato wyposażony, przestronny i mocny – do Audi A6 (C6) można przypisać wiele pozytywnych przymiotników, a przy tym może sobie pozwolić na niego wielu odbiorców. Oto opinie o używanym Audi A6 (C6).

Bez wątpienia Audi A6 C6 można okrzyknąć najprzestronniejszym autem ówczesnej klasy wyższej – przyczyniły się do tego nie tylko spora długość (nawet 493 cm) i rozstaw osi (285 cm), ale i umieszczenie silnika za przednią osią (w BMW i Mercedesie jest on cofnięty w głąb nadwozia), co też zaowocowało zwiększonym zwisem przednim utrudniającym codzienne manewrowanie przy krawężnikach. Ogromna popularność tego modelu z czasem obnażyła jego typowe usterki, a jest ich sporo z uwagi na całą plejadę siników 4-, 6-, 8- i 10-cylindrowych oraz licznych zaawansowanych elementów wyposażenia. Dzisiaj najtańsze A6 (C6) są wystawiane w okolicach 15 tys. zł, co niewątpliwie kusi coraz młodszych nabywców chętnych osobiście poznać zalety tego modelu. Uczulamy jednak, że wyeksploatowane egzemplarze niewiadomego pochodzenia to jeżdżące skarbonki, w które trzeba będzie drugie tyle „włożyć”, albo i więcej, gdy natrafimy na najbardziej ryzykowną specyfikację A6. W dużym skrócie należy się wystrzegać aut z silnikami 4-cylindrowymi ze skrzynią Multitronic i zużytym wielowahaczowym zawieszeniem (występuje w przedniej i tylnej osi).

AUDI A6 C6 3.0TDI V6 224KM 6AT Tiptronic Quattro PO1128N 06-2004
Dodatkowe okienko z tyłu ułatwia manewrowanie tym prawie 5-metrowym autem. Widoczność jest niezła także w pozostałych kierunkach.
AUDI A6 C6 Avant 2.0TDI 140KM 6MT PO593FF 09-2007
Polscy odbiorcy pożądają niezwykle przestronnej odmiany kombi. Oferowano ją również w najmocniejszych wersjach A6 C6, czyli S6 i RS6.

Używane Audi A6 (C6) – wnętrze

W 2008 roku A6 C6 poddano delikatnej modernizacji, której w środku w zasadzie nie widać. Stonowany i elegancki design kokpitu okazuje się ponadczasowy, a świetnej jakości materiały sprawiają, że wnętrze faktycznie wygląda na przebieg dwukrotnie mniejszy niż jest w rzeczywistości (bardzo to ułatwia sprawę handlarzom wystawiającym starsze A6, które „przejechały” mniej niż 300 tys. km). Bogate wyposażenie wcale nie jest sprawą oczywistą. Trafiają się auta m.in. z ręczną klimatyzacją, malutkim ekranem centralnym lub z kierownicą bez funkcji sterowania radiem. Najczęściej braki w wyposażeniu dotyczą samochodów sprowadzonych, bo Polacy kupujący A6 w salonie przeważnie decydowali się na auta w lepszych specyfikacjach (trzeba tylko takie znaleźć!). Każde A6 ma za to system multimedialny MMI (Multi Media Interface) obsługiwany za pośrednictwem pokrętła w konsoli środkowej. Występowały cztery rodzaje: Basic i Basic Plus (wyświetlacz monochromatyczny), High 2G z kolorowych wyświetlaczem i nawigacją oraz High 3G ze slotem na karty pamięci lub nawet twardym dyskiem 40 GB. Rzadko bo rzadko, ale trafiają się A6 C6 z bardzo współczesnym wyposażeniem, np. z asystentem pasa ruchu, aktywnym tempomatem.

Ponad 4,9-metrowe nadwozie kryje wnętrze zapewniające niemal królewskie warunki podróżowania dla 4 osób: piąta nie będzie miała gdzie ulokować nóg z uwagi na pokaźny tunel centralny kryjący wał napędowy w wersji quattro (ale jest też w wersjach z napędem na przód). Wszystkie A6 mają komfortowe i dobrze wyprofilowane fotele, a sporo także z pełną elektryczną regulacją i skórzaną tapicerką (te dwa elementy czasami nie idą ze sobą w parze). Jakość „skóry” – wysoka, wyciera się tylko na zewnętrznych poduszkach. Obie wersje nadwoziowe mają przepastne i miękko wykończone bagażniki o pojemności 555 l (sedan) i 565 l (kombi). W sedanie pod jego podłogą znalazło się jeszcze miejsce na akumulator i koło zapasowe. Niektóre A6 Avant wyposażono w praktyczne szyny z przegródką podtrzymującą bagaż.

Używane Audi A6 (C6) – silniki benzynowe

Gamę silnikową otwiera jedyna benzynowa jednostka czterocylindrowa – 2.0 TFSI/170 KM. Cieszy się umiarkowanym „wzięciem”, bo zbytnio nie pasuje do tak dużej limuzyny i z czasem zaczyna „brać” olej (słabe pierścienie tłokowe). Pośród silników V6 należy wymienić 2.4 MPI, 2.8/3.2 FSI (wtrysk bezpośredni) oraz 3.0 TFSI z kompresorem (wprowadzony po liftingu). Klienci najchętniej wybierają 2.4, bo nieźle wypada pod względem trwałości i toleruje LPG. Do założenia instalacji nadaje się również 8-cylindrowy 4.2 MPI, ale już w 2006 roku zastąpił go 4.2 FSI z mocą podniesioną do 350 KM. Ukoronowanie gamy stanowią wersje S6 i RS6 napędzane jednostkami V10 z wtryskiem bezpośrednim. 5,2-litrowe S6 nie ma turbodoładowania i rozwija 435 KM, a 5.0 biturbo w RS6 – oszałamiające 580 KM. Auto osiąga pierwsze 100 km/h już po upływie 4,5 sekundy (S6 – 5,2 s).

Audi A6 C6 silnik
W A6 (C6) niemal na dobre zagościły silniki z wtryskiem bezpośrednim – nie mają go tylko 2.4 V6 (fot.) i 4.2 V8 sprzed liftingu.

Używane Audi A6 (C6) – silniki Diesla

Do A6 montowano jednostki 2.0 TDI powszechnie znane z Volkswagenów i innych marek koncernu VAG. 140-konna wersja jest obarczona licznymi problemami związanymi z pompowtryskiwaczami i wadliwą pompą oleju (wyciera się trzpień napędzający, regeneracja kosztuje ok. 2000 zł). W nowszych z common rail z kolei dochodzi do awarii pompy wysokiego ciśnienia paliwa, wskutek czego dostają się do niego opiłki metalu (obarczony tą przypadłością jest zwłaszcza silnik CAGB). W A6 montowano również widlaste, 6-cylindrowe diesle 2.7 i 3.0 TDI. Są bardzo poszukiwane na polskim rynku, ale i nie wolne od wad. Jednostki sprzed liftingu zmagają się z nietrwałym układem wtryskowym common rail i awariami łańcuchów rozrządu (są 4, umieszczone po stronie ściany grodziowej, co utrudnia ich wymianę i generuje koszty robocizny). Usterki wyeliminowano w zmodernizowanych jednostkach napędzających auta po liftingu (oznaczenie CDYA, CDYC).

Audi A6 C6 - silnik 3.0 TDI
Do diesli V6 „wchodzi” aż 8 litrów oleju. Najlepiej zmieniać go co 15 tys. km i nie zwracać uwagę na kwestię „long life” (dotyczy także odmian benzynowych).

Używane Audi A6 (C6) – opinie użytkowników

 Zalety 

„Napęd quattro daje niesamowitą pewność i trakcję. Idealnie współgra z precyzyjnym układem kierowniczym”

„Wysoka jakość wykonania i masa przydatnych bajerów umilających podróż”

„Doskonałe warunki na tylnej kanapie: mnóstwo miejsca, podłokietnik, osobne oświetlenie i przyciemniane szyby”

„Automatyczna skrzynia biegów (Tiptronic) idealnie dobiera przełożenia do warunków jazdy”

 Wady 

„W aucie siedzi się nisko i ma się ograniczoną widoczność, np. podczas pokonywania zakrętu”

„Moje Audi ma manualną skrzynię. Trochę hałasuje (pewnie łożysko), a wrzucaniu 2. biegu towarzyszy zgrzytnięcie”

„Uwaga na próby ukrycia problemów z rozrządem: niektórzy wymieniają tylko napinacze, a to pomaga na krótką metę”

„Ceny zakupu niskie, ale napraw – nadal wysokie”

Używane Audi A6 (C6) – awaryjność, typowe usterki

Poza wymienionymi wyżej przypadłościami niektórych silników niemal w każdym używanym A6 C6 trzeba sprawdzić stan wielowahaczowego zawieszenia: to solidna konstrukcja, ale setki tysięcy kilometrów po polskich drogach zdążyły i na nim odcisnąć już swoje piętno. W uterenowionym A6 Allroad zastosowano zawieszenie pneumatyczne, w którym z czasem pojawiają się nieszczelności. Użytkownicy skarżą się na niską trwałość bezstopniowej skrzyni Multitronic, którą Audi montowało do A6 ze słabszymi silnikami bez napędu quattro: zawodzi w nich głównie sterownik. Z kolej do działania Tiptronica nikt nie ma większych zastrzeżeń, ale pamiętajmy w nich (i w Multitronic) o wymianach oleju co 80 tys. km. W najstarszych autach pojawiają się ogniska korozji na drzwiach i klapach (maskę i błotnik wykonano z aluminium), z kolei w poliftowych szybko przepalają się diodowe światła.

Audi A6 C6 - sterowanie MMI
Ręczna skrzynia biegów nie sprawia użytkownikom zbyt wielu problemów. Pokrętłem po prawej stronie obsługuje się system MMI.

Używane Audi A6 (C6) – gdzie jest nr VIN?

Numer VIN wybito pośrodku przegrody czołowej (fot.). Tabliczka z numerem identyfikacyjnym znajduje się w podłodze bagażnika.

AUDI A6 C6 Avant 2.0TDI 140KM 6MT PO593FF 09-2007

Używane Audi A6 (C6) – sytuacja rynkowa

Po przefiltrowaniu ogłoszeń na „bezwypadkowy”, „nieuszkodzony” i „nie-anglik” pojawia się kilkadziesiąt ogłoszeń dotyczących A6 C6 za mniej niż 20 tys. zł. Nie dajmy się zwieść: to dopiero początek wydatków na ten samochód. Ponad połowa z ok. 500 wystawionych aut kosztuje jednak mniej niż 25 tys. zł. Mniej więcej tyle kosztują godne uwagi 3.0 TDI, a po dorzuceniu kilku tysięcy zł można rozglądać się za zadbanym benzynowym 4.2 (ale bardzo rzadkim). Rynek zdominowały A6 C6 z silnikami wysokoprężnymi (¾ ogłoszeń). Na „polifta” trzeba przeznaczyć od ok. 28 tys. zł, S6 – 50 tys. zł, a RS6 rządzi się zupełnie innymi prawami i „podchodzi” nawet pod sześciocyfrową kwotę.

Używane Audi A6 (C6) – podsumowanie

Nie ma co się porywać na tanie A6 C6 za mniej niż 20 tys. zł – lepiej odłożyć więcej na samochód z polecanym silnikiem albo z poprawionymi przypadłościami awaryjnej jednostki, np. naprawie pierścieni w 2.0 TFSI. Pamiętajmy, że najstarsze samochody mają 14 lat i raczej przez ten okres przejechały więcej niż często deklarowane 200-300 tys. km. Nie śpieszmy się zakupem i podejmijmy się znalezienia bogato wyposażonego A6 z polskiego salonu, nawet jeżeli będzie trochę droższe: to zadanie trudne, ale do wykonania.

Polecamy uwadze nasze artykuły o innych używanych Audi:

Używane Audi A4 B8 (2008-2015) – opinie

Używane Audi A5 I (2007-2016) – opinie

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) – opinie

Używane Audi A8 D3 (2002-2009) – opinie

Używane Audi A6 (C6) i Audi A6 (C7) – którego wybrać?

AUDI A6 C6 FL 3.0TDI V6 240KM 6AT Tiptronic Quattro PO013JW 05-2009

Audi A6 (C6) – wymiary, pojemność bagażnika
Dł./szer./wys.491-493/186/146 cm
Rozstaw osi285 cm
Pojemność bagażnikased 555 l, kmb 565-1660 l
Audi A6 (C6) – dane techniczne, osiągi, spalanie (silniki benz. 4- i 6-cylindrowe)
Silnik2.0 TFSI2.4 V62.8 V6 FSI2.8 V6 FSI3.0 V6 TFSI3.2 V6 FSI
Pojemność1984 cm³2393 cm³2773 cm³2773 cm³2995 cm³3123 cm³
Paliwobenz., turbobenz.benz.benz.benz., kompr.benz.
Maks. moc170 KM177 KM190 KM220 KM290 KM255 KM
Maks. moment280 Nm230 Nm280 Nm280 Nm420 Nm330 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h8,2 s9,2 s8,2 s7,3 s6,0 s7,0 s
Prędkość maks.228 km/h236 km/h238 km/h240 km/h250 km/h250 km/h
Śr. zużycie paliwa7,5 l/100 km9,7 l/100 km8,2 l/100 km8,4 l/100 km9,4 l/100 km9,7 l/100 km
Audi A6 (C6) – dane techniczne, osiągi, spalanie (silniki benz. 8- i 10-cylindrowe)
Silnik4.2 V84.2 V8 FSI5.0 V10 TFSI (RS6)5.2 V10 FSI (S6)
Pojemność4163 cm³4163 cm³4991 cm³5204 cm³
Paliwobenz.benz.benz., biturbobenz.
Maks. moc335 KM350 KM580 KM435 KM
Maks. moment420 Nm440 Nm650 Nm540 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h6,0 s5,9 s4,5 s5,2 s
Prędkość maks.250 km/h250 km/h250 km/h250 km/h
Śr. zużycie paliwa11,7 l/100 km10,2 l/100 km14,0 l/100 km12,6 l/100 km
Audi A6 (C6) – dane techniczne, osiągi, spalanie (silniki Diesla 4-cylindrowe)
Silnik2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI
Pojemność1968 cm³1968 cm³1968 cm³
Paliwoturbodieselturbodieselturbodiesel
Maks. moc136 KM140 KM170 KM
Maks. moment320 Nm320 Nm350 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h10,4 s10,3 s8,9 s
Prędkość maks.204 km/h208 km/h228 km/h
Śr. zużycie paliwa5,3 l/100 km6,3 l/100 km5,9 l/100 km
Audi A6 (C6) – dane techniczne, osiągi, spalanie (silniki Diesla 6-cylindrowe)
Silnik2.7 V6 TDI2.7 V6 TDI3.0 V6 TDI3.0 V6 TDI3.0 V6 TDI
Pojemność2698 cm³2698 cm³2967 cm³2967 cm³2967 cm³
Paliwoturbodieselturbodieselturbodieselturbodieselturbodiesel
Maks. moc180 KM190 KM225 KM233 KM240 KM
Maks. moment380 Nm400 Nm450 Nm450 Nm500 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h8,9 s7,9 s7,3 s6,9 s6,6 s
Prędkość maks.228 km/h232 km/h250 km/h247 km/h250 km/h
Śr. zużycie paliwa7,3 l/100 km6,5 l/100 km8,5 l/100 km8,5 l/100 km7,1 l/100 km

Używane Audi A6 (C6) – galeria

14 KOMENTARZE

  1. Muszę napisać , że jest to najlepsze auto jakie miałem.
    Było ponad czterdzieści przed nim.
    Głównie duże samochody t/j Mercedesy S i E , Volva 760 , BMW 5 , Lexusy IS , Galanty , Hondy Accord , Nissan Maxima i wiele innych nie mniejszych.
    230 tys. km.
    Jeżdżone po mieście od trzech lat.
    Na tyle elektroniki – nawet żaróweczka się nie przepaliła.
    Wnętrze – poezja.
    Materiały jak z bajki.
    Oczywiście benzyna ( w tym przypadku 2.0 TFSI ), żadne traktoro-pustaczarki do ubijania betonu.
    Diesel nadaje się do statków , czołgów , autobusów , traktorów i ciężarówek.

  2. Do Mirek —
    Tylko ze to diesel bedzie dluzej klekotal mniej palil i byl bardziej dynamiczny z pod swiatel od tego 2.0 tfsi ktore ma wiecej wad niz zalet
    tyle

    • Masz dużo racji.
      Tylko , że samochód z silnikiem diesla jest droższy w zakupie , w utrzymaniu ( częstotliwość wymian oleju , filtrów , rozrzadów i droższa ich cena).
      Przy podobnej cenie paliwa- trzrba sie zastanowić.
      Pamiętam czasy gdzie diesel był połowe ceny benzyny za litr.
      Mam też Audi A6 C5 1.9 TDI i Hondę Accord 2.2 i-cdti.
      Jednak wole jeżdzić benzyniakiem.
      Ależ w A6 C5 jest nagłosnienie A6 do tego daleko.

  3. Do Mirek – Jeden woli disla drugi benzyniaka, dyskusja bez sensu, sam mam 3.0 tdi i kultura pracy V6 nie ma nic wspólnego z 2.0 tdi, 4 gary to rzeczywiście klekot. Benzynowymi nie jeździłem to nie piszę że są lipne.
    blisko 2t masy samochodu + stały napęd na 4 koła(opcjonalnie) potrzebuje mocy i Nm, dlatego 3.0 i 2,7 tdi są najczęściej poszukiwane, pasują do tego auta. 2.0 TDI 140 KM, troszkę mało.
    Autko rewela, ale tak jak piszą w artykule, źle kupisz to dokładasz nie małe kwoty. Zadbany egzemplarz kosztuje, są tacy co pytają jak można zapłacić 30-40 tyś za ponad 10 letnie auto?, można, to ciągle klasa premium, jak się przejedziesz to ciężko nie kupić.
    Przy kupnie 3.0 i 2.7, warto mieć dobrego mechanika który zna pracę tych silników, dla laika szeleszczące łańcuchy mogą się wydawać normalną pracą disla, dużo kręconych egzemplarzy na rynku, narzekają później że mu przy 200tyś rozrząd się kończy, łańcuchy naciągnięte itd..
    Ogólnie polecam.

    • Masz dużo racji.
      Argumenty napisałem w odpowiedzi wyżej.
      Faktem jest , że przy duzych mocach Diesel jest oszczędniejszy.
      Z punktu finansowego myśle , że wychodzi podobnie.
      Wewntualne wieksze koszty naprawy diesla zrekompensuje niższe zużycie paliwa.
      Opinie co do porównania diesla z cięzszymi pojazdami nie ma na celu obrażanie czy poniżanie uzytkowników jeżdżacych takimi pojazdami z ON.

  4. Jak to się mówi, są gusta i guściki. Sam nie jestem zwolennikiem diesli, niemniej jednak audi zawsze bardzo dobrze mi się kojarzyło. Zresztą kolejny samochód używany jaki kupię, będzie tej marki. Najpewniej wybiorę coś z Auto Centrum Łódź. Salon jest zlokalizowany przy ulicy Broniewskiego, a w ofercie ma zarówno nowe, jak używane auta, a do tego oczywiście usługi serwisowe na najwyższym poziomie:).

    Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/uzywane-audi-a6-c6-2004-2011-opinie/

    • Zobacz sobie na ceny Audi u nas w Irlandii.
      DoneDeal,ie
      Moje A6 C6 2.0 TFSI kosztuje tutaj ok 1000e.
      W polsce ok.5 tys e.
      Koszt części do przeróbki ok 5 tys. zł.
      Jeśli ktoś przerobi solidnie to ok. 5 tys. zł.
      Daje połowe mniej niż u nas.
      Przebieg i kondycja sa uczciwe .
      Tutaj nikt nie kreci licznika.

  5. A ja wam odradzam zakupu auta w komisie w Kętrzynie, wystrzegajcie się zakupu auta jak ognia z nie wiadomego pochodzenia, jezeli auto jest zarejestrowane na zagranicznych numerach od osoby prywatnej z ważnym OC to jeszcze spoko,tylko nie kupujcie aut bez tablic rejestracyjnych z niewiadomego pochodzenia że przywieziono na lawecie od Turka na placu z Niemiec że potem ktoś pisze w ogłoszeniu że przebieg jest potwierdzony oczywiście.
    Ale radze wam dokładnie auto sprawdzić z mechanikiem,przed zakupem poczytać opinie o silnikach.

    Jedyna rada polecam wam kupić miernik lakieru przed nieuczciwymi sprzedajacym. Prodig tech GL8S,warto i kosztuje 219zł +przesyłka kurierska.

    A tak proszę państwa zaoszczedzicie sobie bardzo duże pieniedzy odłożonych w tysiącach zł.Zwłaszcza dotyczy osób ktorzy zaciągają kredyty i bardzo długo spłacają.

    Naprawde dużo doświadczyłem osobiście i nigdy nie popełniajcie takich błędów zakupu w komisie.
    Tylko od osoby prywatnej kupować na giełdach też ale podchodzić ostrożnie i rozważnie ze zdrowym rozsądkiem jeżeli zaciagasz kredyt na zakup samochodu to musisz spłacać później i naprawde jest ciężko.

    Miernik lakieru przed nieuczciwymi cwaniakami to PODSTAWA pamiętajcie.

    • Co ci da miernik lakieru.Malowanie błotnika czy całego przodu nie jest wadą,są bardziej istotne żeczy do sprawdzenia.Od dawna posiadam A6C6 3.0 TDI malowałem cały przód w celach estetycznych po kamykach,wymieniłem szybę czołową bo była już spiaskowana i żle się jedzie w nocy podczas deszczu.Jak kiedyś będę sprzedawał i kupiec będzie mi wmawiał że samochód po czołowym zderzeniu to mu pokażę gdzie jest wyście i może dodam jakieś słowo.Zakup samochodu używanego to loteria dużo zależy od stylu eksplatacji

  6. Miernik lakieru prodig tech gl8s naprawde dobra sprawa,warto,bardzo madrze napisane u doświadczonego i poszkodowanego. Nie żałować 219zł na miernik. A potem dziwić sie i płacz że wszystko po zimie wychodzi.

  7. wiem że już dawno toczyła się dyskusja, ale może ktoś przeczyta. Nie istotne jest czy to diesel czy benzyna. Nie ważne czy srebrny,,czarny czy czerwony. Istotne jest to że to samochód klasy premium . I ma wiele zalet …czego mu nie odbieram ale….no właśnie. Uważam że Audi A 6 nie ma zawieszenia !!!!!. To co ma tam zamontowane to kombinacja przypadkowych części pozbieranych do kupy i zmontowanych przez niezrównoważonego psychicznie Tygryska , nieodłącznego przyjaciela Kubusia Puchatka. I tak jak bardzo kocham Tygryska i Kubusia Puchatka to tak samo nienawidzę tego zawieszenia. Myślałem że jest po prostu zjebane. Wyminiłem prawie wszystko według katalogu producenta,,,i co ??? Jest jeszcze gorzej. Tył odbija się w sposób niekontrolowany jak ping pong rzucony ze schodów…szum z opon może sprawić że popadniemy w jakąś katatonię , odrętwienie i zaczniemy wierzyć że jesteśmy nad morzem i słuchamy szumu morskiej bryzy. Fachowcy mówią że to Audi i że to sztywne zawieszenie bo taka jest koncepcja…limuzyna o sportowym zacięciu. Kużwa …co za debil w to wierzy. Sztywne zawieszenie to ma Ferrari , Lamborgini , Maserati no i ewentualnie sportowe wersje BMW czy Mercedesa. A to co ma Audi to jest po prostu gniot , bubel i badziewie. Jazda tym autem po nierównościach prowadzi wprost do depresji i sprawia że chcemy zamordować pasażera , co jest przecież karalne. Pół biedy jeśli pasażerem jest teściowa lub małżonka którą odebraliście od fryzjera gdzie spędziła 6 godzin , wydała z półtora klocka i jest kużwa niezadowolona !!!!! A przecież to wasze pieniądze wydała . Krótko mówiąc Audi a6 nadaje się tylko do jazdy po stole…nowiutkim stole. Ale gdzie znależć taki kużwa duży stół ????!!!!!!!

  8. Zastanawiam się czy kupić takie Audi A6 za bardzo mi się nie podoba z wyglądu ale to nie jest ważne. Potrzebuje auta ktore bedzie robić 7 tys km miesięcznie, komfortowego i mało awaryjnego. Narazie szukam 3.0 TDI Quattro kwota jaką chce przeznaczyc to 25 tys plus 15 tys chce włożyć zeby auto zrobiło ze 100 tys km. Mam nadzieje ze znajde fajny egzemplarz bo kazdy chwali to auto.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here