AdBlueMazda CX-5 SKYACTIV-D 150 (gen. KF) - pojemność zbiornika AdBlue

Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 (gen. KF) – pojemność zbiornika AdBlue

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 (gen. KF)? Tu znajdziesz odpowiedź na to pytanie.

Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 to dynamiczny SUV, który charakteryzuje się eleganckim designem i wysoką jakością wykonania. Model ten wyposażony jest w silnik o mocy 110 KM i pojemności 2191 ccm, co pozwala na płynną jazdę zarówno w mieście, jak i poza nim. Samochód ten wymaga uzupełniania płynu AdBlue, który pomaga w redukcji emisji szkodliwych substancji. Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 spełnia normę Euro 6d-TEMP, co oznacza, że jest przyjazna dla środowiska. Adblue należy dolać do specjalnego zbiornika znajdującego się w okolicy wlewu paliwa.

Co to jest AdBlue, do czego jest stosowane?

AdBlue to handlowa nazwa roztworu mocznika w wodzie, wykorzystywanego w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi wyposażonymi w systemy redukcji emisji spalin. Jest to ciecz bezbarwna, bezpieczna dla środowiska i ludzi. AdBlue jest stosowane głównie w samochodach z silnikami wysokoprężnymi (chociaż także pojawia się w silnikach benzynowych) spełniających normy emisji spalin Euro 4, Euro 5, Euro 6 oraz w niektórych pojazdach komercyjnych i ciężarowych. Jego głównym celem jest redukcja emisji tlenków azotu (NOx) poprzez wstrzykiwanie go do układu wydechowego, gdzie reaguje z tlenkami azotu, przekształcając je w bezpieczne składniki: azot i wodę. Dzięki temu AdBlue pomaga zmniejszyć negatywny wpływ pojazdów na środowisko naturalne, spełniając jednocześnie coraz bardziej restrykcyjne normy dotyczące emisji spalin.

Jaka jest pojemność zbiornika AdBlue w samochodzie Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 (gen. KF)?

W samochodzie Mazda CX-5 SKYACTIV-D 150 (gen. KF) wyposażonym w silnik Diesla o pojemności 2191 ccm i mocy 150 KM (110 kW) znajduje się pojemnik na płyn AdBlue o pojemności 15,0 l.

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU
NEWSY
Polecane
Wybór redakcji