Fiat 500 - przód

Fiat 500 w najnowszym wydaniu jest dostępny wyłącznie z napędem elektrycznym. Ceny tego modelu zaczynają się od 122 000 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Fiat 500 w swojej najnowszej odsłonie ujrzał światło dzienne w marcu 2020 roku. Opisywany model występuje jedynie z napędem elektrycznym i jest oferowany równolegle ze swoim spalinowym poprzednikiem. Klienci decydujący się na zakup nowej „Pięćsetki” mają do wyboru trzy wersje nadwoziowe – klasycznego hatchbacka, Cabrio z otwieranym, miękkim dachem oraz hatchbacka 3+1 z dodatkowymi drzwiami po prawej stronie, ułatwiającymi zajmowanie miejsca na tylnej kanapie. Więcej o tym aucie: Nowy Fiat 500 – oficjalne zdjęcia i informacje

Fiat 500 Cabrio - tył
Fiat 500 Cabrio

Fiat 500 (2023) – wymiary, pojemność bagażnika

Fiat 500 mierzy 363,2 cm długości, 168,3 cm szerokości (190,0 cm z lusterkami) i 152,7 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 232,2 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 185 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 550 l.

Fiat 500 - bagażnik

Fiat 500 (2023) – dane techniczne, silniki, osiągi, zasięg

Fiat 500 jest aktualnie oferowany w dwóch wersjach silnikowych. Obie mają przedni napęd.

Napęd elektryczny:

  • 23 kWh (95 KM, 220 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 21,3 kWh netto, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,5 s, prędkość maksymalna: 135 km/h, średnie zużycie energii: 13,0 kWh/100 km, zasięg: do 190 km
  • 42 kWh (118 KM, 220 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 37,3 kWh netto, przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0 s, prędkość maksymalna: 150 km/h, średnie zużycie energii: 13,6-13,9 kWh/100 km, zasięg: do 331 km

Fiat 500 - silnik

Korzystając z szybkiej ładowarki, większą baterię można „zatankować” od 0 do 80% (z mocą do 85 kW) w 35 minut, a mniejszą (z mocą do 50 kW) – w 30 minut. Ładowanie z mocą 11 kW od 0 do 100% potrwa 2 godziny 30 minut (wersja 23 kWh) lub 4 godziny 15 minut (wersja 42 kWh). Jeśli skorzystamy z domowego gniazdka (2,3 kW), mniejsza bateria „dobije” do 100% w 8 godzin 45 minut, a większa – w 15 godzin 15 minut.

Nowy Fiat 500 (2023) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z 95-konnym silnikiem elektrycznym i akumulatorem o użytecznej pojemności 21,3 kWh (Action, Icon i RED) oraz ze 118-konnym silnikiem i baterią 37,3 kWh (La Prima by Bocelli). W pozostałych wersjach wyposażenia 118-konny wariant kosztuje odpowiednio: 150 900 zł (Icon) oraz 154 600 zł (RED). Fiat 500 3+1 (118 KM, bateria 37,3 kWh) został wyceniony na: 154 700 zł (Icon) oraz 174 400 zł (La Prima by Bocelli). Fiat 500 Cabrio (118 KM, bateria 37,3 kWh) kosztuje odpowiednio: 158 400 zł (Icon) oraz 178 200 zł (La Prima by Bocelli). Fiat 500 jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Fiat 500 - deska rozdzielcza

Action – od 122 000 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 15-calowe felgi stalowe, z oponami 185/65 R15
  • Klimatyzacja manualna
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera z funkcją jej wyłączenia
  • Poduszki powietrzne kurtynowe
  • Poduszki powietrzne przednie boczne
  • Przypomnienie o zapięciu pasów (przednie fotele)
  • Przypomnienie o zapięciu pasów (tylne fotele)
  • ESC – elektroniczny system stabilizacji toru jazdy
  • Autonomiczny system awaryjnego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • System kontroli pasa ruchu LC
  • System wykrywania zmęczenia kierowcy
  • TSR – funkcja rozpoznawania znaków drogowych
  • Inteligentny ogranicznik prędkości ISA
  • Elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Autohold
  • System monitorowania ciśnienia powietrza w oponach (TPMS)
  • Połączenie alarmowe E-call
  • System Keyless Go
  • Czujnik zmierzchu
  • Welcoming/Leaving Lights – funkcja oświetlania drogi do domu
  • Reflektory halogenowe
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Tylne światła w technologii LED
  • Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
  • Szyby atermiczne
  • Kierownica z regulacją wysokości
  • Teleskopowa regulacja kierownicy
  • Fotele przednie z manualną regulacją w 4 płaszczyznach
  • Fotel kierowcy z pamięcią ustawień odchylenia oparcia
  • Fotel pasażera z pamięcią ustawień odchylenia oparcia
  • 2 zagłówki tylne z regulacją wysokości
  • Konsola centralna z otwartym schowkiem
  • Cargo box
  • Oświetlenie przestrzeni bagażowej
  • Osłony przeciwsłoneczne (z lusterkiem po stronie pasażera)
  • Lusterka boczne elektrycznie sterowane
  • Szyby elektryczne One Touch od strony kierowcy i pasażera z przodu
  • Gniazdko zasilające 12V z przodu
  • Port USB z przodu
  • Uchwyt na smartfona
  • 7-calowy wyświetlacz TFT – elektroniczny wyświetlacz zegarów i komputera pokładowego
  • 4 głośniki (2 głośniki z przodu, 2 głośniki wysokotonowe)
  • One Pedal Driving – jazda przy użyciu jednego pedału
  • eBraking – hamowanie rekuperacyjne
  • eCoasting
  • Selektor trybu jazdy EV
  • Smart charging
  • Kabel ładujący Mode 3 do ładowania prądem zmiennym z ładowarek publicznych lub domowych ładowarek wallbox
  • Torba na kabel ładujący Mode 3
  • Funkcja szybkiego ładowania do 50 kW (dla wersji 23 kWh)
  • Funkcja szybkiego ładowania do 85 kW (dla wersji 42 kWh)

Icon – od 133 500 zł, obejmuje wyposażenie wersji Action oraz dodatkowo:

  • 16-calowe felgi aluminiowe, z oponami 195/55 R16
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Elektryczny układ klimatyzacji
  • Tempomat
  • Czujnik deszczu
  • Kierownica soft-touch
  • Kieszeń na oparciu fotela pasażera
  • System multimedialny z 10,25-calowym ekranem dotykowym i nawigacją
  • Port USB z funkcją udostępniania ekranu ze smartfona
  • Bezprzewodowe Android Auto / Apple CarPlay
  • Tuner radia cyfrowego DAB
  • Usługi łączności
Fiat 500 - bezprzewodowa ładowarka
Indukcyjna ładowarka do smartfona to standard w wersji La Prima by Bocelli. W odmianach Icon oraz RED wymaga 700 zł dopłaty.

RED – od 137 300 zł, obejmuje wyposażenie wersji Icon oraz dodatkowo:

  • 15-calowe felgi stalowe, z oponami 185/65 R15
  • Obudowy lusterek bocznych w kolorze czerwonym
  • Listwy chromowane nad linią szyb bocznych
  • Wnętrze RED – fotele w kolorze czarnym
  • Fiat (RED) Kit by MOPAR – obudowa kluczyka, dozownik na żel, dywaniki, filtr powietrza
  • Schowek z funkcją sterylizacji lampą UV-C
  • Gniazdko zasilające 12V w bagażniku
  • Porty USB typu A + C w konsoli centralnej
Fiat 500 - gniazdo ładowania
Gniazdo ładowania znajduje się pod klapką w tylnym prawym błotniku.

La Prima by Bocelli – od 167 600 zł, obejmuje wyposażenie wersji Icon oraz dodatkowo:

  • 17-calowe felgi aluminiowe z diamentowym szlifem, z oponami 205/45 R17
  • Czujniki parkowania tylne
  • Kluczyk w kształcie kamyka
  • System Keyless Go z funkcją Passive Entry
  • Asystent świateł drogowych
  • Reflektory LED
  • Emblemat La Prima
  • Listwy boczne chromowane
  • Listwy chromowane nad linią szyb bocznych
  • Dwukolorowa kierownica soft-touch
  • Fotele z monogramem Fiat
  • Fotel kierowcy z regulacją w 6 płaszczyznach
  • Dzielone oparcie tylnej kanapy w stosunku 50/50
  • Nakładki na progi drzwi
  • Dywaniki La Prima
  • Podłokietnik przedni
  • Konsola centralna z zamykanym schowkiem
  • Schowek z funkcją sterylizacji lampą UV-C
  • Lusterko wsteczne elektrochromatyczne
  • Lusterka boczne elektrycznie sterowane i podgrzewane
  • Gniazdko zasilające 12V w bagażniku
  • Porty USB typu A + C w konsoli centralnej
  • Bezprzewodowa ładowarka do smartfona
  • System JBL Premium Audio Mastered by Bocelli

Więcej na temat elektrycznego Fiata 500:

Fiat 500 RED – nasz test

Fiat 500 Cabrio Icon – nasz test

Fiat 500 3+1 La Prima – nasz test

Fiat 500 kontra Honda e – porównanie

Fiat 500 3+1 kontra Renault Zoe – porównanie

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj