UżywaneNajlepsze używane kompakty za 40 tys. zł. Pewny wybór na lata

Najlepsze używane kompakty za 40 tys. zł. Pewny wybór na lata

40 tys. zł z powodzeniem wystarczy na nowoczesne, kilkuletnie auto kompaktowe. Oto najlepsze używane kompakty do 40 tys zł.

W budżecie 40 tys. zł można przebierać wśród wielu aut kompaktowych. Z reguły będą to roczniki 2014-2017, jednak czasami można trafić zarówno samochody młodsze, jak i starsze (np. marek premium). Kompakty z tych roczników to już auta niemalże „współczesne” – bogato wyposażone, bezpieczne, świetnie prowadzące się i oszczędne. Niektóre są wręcz lepiej wykonane w środku od aktualnie produkowanych generacji. Nie brakuje też głosów, że samochody z tych lat były zwyczajnie ciekawsze, gdyż oferowano je z wieloma silnikami i nierzadko w mocnych, ponad 200-konnych wersjach usportowionych.

Wybraliśmy 10 najlepszych samochodów kompaktowych za 40 tys. zł. Oto nasze propozycje.

Używane Audi A3 III (8V)

Lata produkcji: 2012-2020
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2013 

AUDI A3 Sportback 8V FL S-Line 20TDI 150KM 6MT PO9AG50 10-2017

Audi A3 8V, podobnie jak poprzednie generacje, doskonale łączy praktyczność z perfekcyjną jakością wykonania i świetnymi osiągami. Szczególnie rozchwytywane są 5-drzwiowe Sportbacki, które mają nieco większe bagażniki (380 l względem 365 l w odmianie 3d). W ofercie pozostawiono kabrioleta, a w opisywanym trzecim wcieleniu ofertę uzupełnił niewielki sedan (zmieści 425 l pakunków, czyli niedużo). Nie brakuje głosów, że A3 8V może się pochwalić najlepiej wykonanym wnętrzem w całym segmencie aut kompaktowych. Pozytywnie zaskakuje też przestronnością w drugim rzędzie foteli. Choć trudno w to uwierzyć, pod maską tego auta pracowały malutkie silniki 1.2 TFSI, a nawet… 3-cylindrowe 1.0 TFSI. Wraz z większymi 1.4/1.5 TFSI pochodzą z udoskonalonej rodziny EA211, w których awaryjny łańcuch rozrządu zastąpiono paskiem. Auto konfigurowano jeszcze z 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI (nie biorą już tak oleju jak wcześniejsze warianty). Dla topowego RS3 zarezerwowano 5-cylindrowego 2.5 TFSI. W gamie jednostek wysokoprężnych stosowano sprawdzone 1.6 TDI i 2.0 TDI. Możliwe usterki tyczą się zaworów turbosprężarki (1.2/1.4 TFSI), wypadających zapłonów (1.4/1.5 TFSI), filtrów DPF w dieslach, nietrwałych tulejek tylnej belki i niestabilnej elektroniki pokładowej.

Więcej na temat używanego Audi A3 III (8V; 2012-2020)

Audi A3 8V – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 424-448/178-180/139-143 cm
Rozstaw osi 260-264 cm
Pojemność bagażnika htb 3d 365-1100 l, htb 5d 380-1220 l, sed 425 l, cab 320-680 l
Silnik 1.4 TFSI 2.0 TDI
Pojemność 1395 cm³ 1968 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 122 KM 150 KM
Maks. moment 200 Nm 320 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,2 s 8,3 s
Prędkość maks. 203 km/h 220 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,3 l/100 km 4,7 l/100 km

AUDI A3 Sportback 8V FL S-Line 20TDI 150KM 6MT PO9AG50 10-2017

Używany Citroen C4 II

Lata produkcji: 2010-2018
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2015-2017 

CITROEN C4 II FL Feel Edition 16BlueHDi 120KM 6MT WE356JY 04-2015

Druga generacja C4 była jak dotąd ostatnią występującą jako typowy kompaktowy hatchback. Niestety, nie oferowano innych wersji nadwozia: alternatywa to jedynie uterenowiony model DS4 lub nieco mniejszy crossover C4 Cactus. Standardowy C4 zdobywa uznanie pojemnym bagażnikiem (410 l), wygodnymi fotelami i ergonomicznym kokpitem, w którym zabrakło stylistycznych „fajerwerków” cechujących poprzednika. Wielka szkoda, że nie montowano w nim udanych silników benzynowych. Opracowane z BMW jednostki VTi/THP (1.4 i 1.6) mają nietrwałe rozrządy i cewki zapłonowe oraz pobierają olej. W 1.6 THP dochodzą do tego kłopoty z turbo i nagar w dolocie. Na ich tle awaryjność nowszych wersji 1.2 PureTech okazuje się znikoma: trzeba w nich pamiętać o częstej wymianie paska rozrządu w oleju. Jeszcze lepsze są… diesle, czyli udane konstrukcje HDi (1.6 i 2.0). Tam najczęściej poddaje się wyeksploatowany osprzęt (dwumasa, DPF, zawory EGR). Podobnie jak w innych „francuzach”, także w C4 II nie najlepiej prezentuje się stabilność działania elektroniki pokładowej i trwałość powłoki lakierniczej.

Więcej na temat używanego Citroena C4 II (2010-2018)

Citroen C4 II – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 433/179/149 cm
Rozstaw osi 261 cm
Pojemność bagażnika 410-1185 l
Silnik 1.2 PureTech 1.6 HDi
Pojemność 1199 cm³ 1560 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 130 KM 120 KM
Maks. moment 230 Nm 300 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 11,9 s 11,8 s
Prędkość maks. 199 km/h 197 km/h
Śr. zużycie paliwa 4,8 l/100 km 3,8 l/100 km

CITROEN C4 II FL Feel Edition 16BlueHDi 120KM 6MT WE356JY 04-2015

Używany Ford Focus III

Lata produkcji: 2010-2018
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2015-2018 

Ford Focus III

Focusa docenią osoby lubiące mieć wybór także w kwestii używanego auta. Oferowano go bowiem w najważniejszych wersjach nadwozia (hatchback 5d, sedan i kombi) i z wieloma silnikami – zarówno wolnossącymi, jak i opracowanymi w technologii downsizingu. Paletę uzupełniają mocne wersje ST i RS. W założonym budżecie można bez problemu kupić Focusa III po modernizacji, która diametralnie zmieniła pas przedni i przyniosła nowe, o wiele lepsze multimedia. Pod względem ilości miejsca w środku Focus prezentuje typowy poziom w klasie, ma za to zasługujący na uwagę bagażnik (363 l). Do kombi wejdzie jeszcze więcej, bo od 490 do nawet 1512 l pakunków. Spośród silników benzynowych najłatwiej o wolnossącego 1.6 Ti-VCT (nie lubi LPG) i całkiem solidnego 1.0 EcoBoost. W tym ostatnim zdarzają się przypadki przegrzewania lub poszarpywania wynikającego z awarii pompy paliwowej. Kłopoty z układem chłodzenia dotykają też mocniejsze jednostki 1.6 EcoBoost. Turbodiesle 1.6/2.0 TDCi pochodzą od PSA (są bezawaryjne), natomiast 1.5 TDCi opracował Ford. Zdobywa on gorsze oceny z uwagi na przypadki problemów z panewkami. Inne możliwe usterki? Kłopoty z gniazdami zasilającymi i żaluzją chłodnicy oraz korozja podwozia.

Więcej na temat używanego Forda Focusa III (2010-2018)

Ford Focus III – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 436-456/182/148-150 cm
Rozstaw osi 265 cm
Pojemność bagażnika htb 363-1148 l, sed 470 l, kmb 490-1512 l
Silnik 1.0 EcoBoost 1.5 TDCi
Pojemność 998 cm³ 1499 cm³
Paliwo Benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 125 KM 120 KM
Maks. moment 170 Nm 270 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 11,3 s 10,5 s
Prędkość maks. 193 km/h 193 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,0 l/100 km 3,8 l/100 km

Ford Focus III

Używana Honda Civic IX

Lata produkcji: 2011-2017
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2012-2015 

HONDA Civic IX Lifestyle 16d i-DTEC 120KM 6MT WY5204V 03-2013

Civic, jak na Hondę przystało, świetnie trzyma wartość. A wręcz ostatnio na niej nie traci – za 40 tys. zł kupimy podobny rocznik Civica i np. Audi A3. To jednak nic dziwnego, bo auto rzeczywiście zalicza się do grona udanych konstrukcji. Jest niezwykle praktyczne (genialny system Magic Seats i ogromny bagażnik o pojemności 477 l w hatchbacku), dobrze wyposażone i praktycznie bezawaryjne. W dodatku oferuje wybór wersji nadwoziowych – poza osobno stylizowanym sedanem było jeszcze kombi. W tej generacji spore uznanie zdobył diesel 1.6 i-DTEC, czyli stosunkowo niewielki na tle dotychczas stosowanych turbodiesli o pojemności 2.2. Zapewnia niskie spalanie i praktycznie się nie psuje, choć złego słowa nie można też powiedzieć na 2.2 i-DTEC. Spośród odmian benzynowych warto kupić Civica 1.8, który może mieć różne oblicza – albo mało palić, albo stanowić niezwykle dynamiczne źródło napędu. Słabowity 1.4 wystarczy najwyżej do miasta. Usterki Hondy dotyczą głównie spalania oleju w 1.8, porysowanego lakieru, zawieszającego się radia i psującej się wiązki tylnej klapy.

Więcej na temat używanej Hondy Civic IX (2011-2017)

Honda Civic IX – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 437-459/177/147 cm
Rozstaw osi 260 cm
Pojemność bagażnika htb 477-1378 l, kmb 624-1668 l, sed 440 l
Silnik 1.8 i-VTEC 1.6 i-DTEC
Pojemność 1799 cm³ 1597 cm³
Paliwo benz. turbodiesel
Maks. moc 141 KM 120 KM
Maks. moment 174 Nm 300 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,1 s 10,2 s
Prędkość maks. 215 km/h 208 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,8 l/100 km 3,6 l/100 km

HONDA Civic IX Lifestyle 16d i-DTEC 120KM 6MT WY5204V 03-2013

Używany Hyundai i30 II

Lata produkcji: 2012-2017
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2013-2016 

Hyundai i30 II

Hyundai i30 z generacji na generację jest coraz lepszy. W opisywanym drugim wcieleniu poprawiono względem poprzednika wyciszenie i urozmaicono gamę nadwozi o 3-drzwiowego hatchbacka. Prym jednak wiodą hatchbacki 5d oraz kombi, które wygodnie zmieszczą czwórkę osób i zabiorą sporo bagaży (odpowiednio 378 l i 528 l; w kombi maksymalnie 1642 l). Koreański rodowód najlepiej widać po budżetowym wykończeniu wnętrza. Kompaktowy Hyundai nieźle się jednak prezentuje pod kątem niezawodności. Benzynowe silniki wolnossące 1.4 i 1.6 nie zaskakują nieprzewidywalnymi awariami, choć nie imponują osiągami – to domena turbodoładowanego 1.6 T-GDI o mocy 186 KM. Autorskie turbodiesle CRDi (1.4 i 1.6) również są niezłe i mogą mieć uproszczony osprzęt (np. brak dwumasy w 1.4 CRDi i 1.6 CRDi/110 KM). Sporadyczne awarie dotyczą nieszczelności skrzyń biegów (1.6 GDI), sprzęgieł, wspomagania kierownicy, „delikatnych” szpilek kół oraz delikatnej korozji nadwozia.

Więcej na temat używanego Hyundaia i30 II (2012-2017)

Hyundai i30 II – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 430-448/178/147 cm
Rozstaw osi 265 cm
Pojemność bagażnika htb 378-1316 l, kmb 528-1642 l
Silnik 1.6 GDI 1.6 CRDi
Pojemność 1591 cm³ 1582 cm³
Paliwo benz. turbodiesel
Maks. moc 135 KM 136 KM
Maks. moment 164 Nm 280 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,9 s 10,2 s
Prędkość maks. 195 km/h 197 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,7 l/100 km 3,8 l/100 km

Hyundai i30 II

Używana Kia Cee’d II

Lata produkcji: 2012-2018
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2013-2016 

Kia Cee'd II

Kia Cee’d II to techniczny „bliźniak” opisanego wyżej Hyundaia i30 II. Obydwa auta mają zbliżone wymiary i identyczne rozstawy osi, stąd oferują podobną ilość miejsca w środku, a ich bagażniki mieszczą w zasadzie tyle samo (rodzinom polecamy odmianę kombi, która zabierze 528 l pakunków). Do Kii zaadaptowano nieco lepiej uporządkowany kokpit z mnóstwem przycisków. Cee’da oferowano z tymi samymi silnikami, jednak tylko do niego w późniejszych latach (od 2015 r.) trafiły jednostki 1.0 T-GDI – 3-cylindrowe, a co za tym idzie, nieprzyjemnie „terkoczące”. Na szczęście nieźle się prezentują pod kątem niezawodności, podobnie zresztą jak pozostałe silniki. Typowe awarie Kii to niedziałające światła do jazdy dziennej LED, luzy na przekładni kierowniczej, szybko zużywające się klocki hamulcowe i awarie wyposażenia we wnętrzu.

Więcej na temat używanej Kii Cee’d II (2012-2018)

Hyundai i30 II – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 430-450/178/142-148 cm
Rozstaw osi 265 cm
Pojemność bagażnika htb 3d 380-1225 l, htb 5d 380-1380 l, kmb 528-1642 l
Silnik 1.6 GDI 1.6 CRDi
Pojemność 1591 cm³ 1582 cm³
Paliwo benz. turbodiesel
Maks. moc 135 KM 110 KM
Maks. moment 165 Nm 260 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,9 s 12,7 s
Prędkość maks. 195 km/h 185 km/h
Śr. zużycie paliwa 6,1 l/100 km 4,1 l/100 km

Kia Cee'd II

Używany Opel Astra K

Lata produkcji: 2015-2021
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2016-2019 

OPEL Astra V 14Turbo 150KM 6MT WE373RG 06-2018

Ostatnia „w pełni niemiecka” Astra na dobre rozgościła się na rynku wtórnym. Za 40 tys. zł kupimy auto sprzed liftingu (2019 r.), czyli jeszcze z 4-cylindrowymi silnikami (po modernizacji oferowano już tylko jednostki R3). To auto stosunkowo spore, zwłaszcza kombi o imponującej długości 4,7 m. Ma też duży rozstaw osi, przez co nie ma się czego wstydzić pod kątem przestronności (ale nie czuć jej z uwagi na słabe przeszklenie karoserii). Kolejny atut stanowi uporządkowany, dobrze zmontowany kokpit. W założonym budżecie najlepiej poszukać Astry z silnikiem 1.4 – wolnossącym lub turbodoładowanym. Te oferowane do 2019 r. bez problemów pracują też na LPG. W ofercie był jeszcze 200-konny 1.6 Turbo. Praktycznie całą gamę diesli oparto na silniku 1.6 CDTI, który ma dość delikatny układ wtryskowy. Po liftingu wprowadzono 3-cylindrowe diesle 1.5. Najwięcej kłopotów w Astrach sprawiają skrzynie biegów, pompy hamulcowe i kompresory klimatyzacji. Sporo też słychać o niedomaganiach elektroniki pokładowej. Niektóre auta mają naprawdę bogate wyposażenie, które również może pochłonąć sporo z portfela – np. gdy zepsują się adaptacyjne reflektory LED Matrix.

Więcej na temat używanego Opla Astry K (2015-2021)

Opel Astra K – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 437-470/181/147-151 cm
Rozstaw osi 266 cm
Pojemność bagażnika htb 370-1210 l, kmb 540-1630 l
Silnik 1.4 Turbo 1.6 CDTI
Pojemność 1399 cm³ 1598 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 150 KM 136 KM
Maks. moment 245 Nm 320 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,3 s 9,6 s
Prędkość maks. 215 km/h 205 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,5 l/100 km 3,9 l/100 km

OPEL Astra V 14Turbo 150KM 6MT WE373RG 06-2018

Używany Peugeot 308 II

Lata produkcji: 2013-2021
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2015-2019 

Peugeot 308 II

Drugie wcielenie „308-ki” udało się Peugeotowi. Samochód wciąż wygląda nowocześnie, jest świetnie wykończony i praktyczny, nie brakuje w nim też innowacyjnego wyposażenia. Kokpit z małą kierownicą i umieszczonymi nad nią wskaźnikami trzeba albo zaakceptować, albo na starcie odrzucić: niektórym on pasuje, inni nie potrafią znaleźć optymalnej pozycji za kierownicą. Standardowy hatchback to niewielkie auto (niecałe 4,3 m długości), ale pakowne – bagażnik zmieści aż 420 l. O wiele lepiej jest w kombi (610 l), które ma znacznie więcej miejsca z tyłu (rozstaw osi dłuższy aż o 11 cm). Początkowo gamę oparto na wolnossącym 1.2 VTi i znanych z poprzednika 1.6 THP, jednak już w 2014 r. pierwsze skrzypce zaczął grać silnik 1.2 PureTech (z turbo), a 1.6 THP zarezerwowano tylko dla odmian THP. Może to i lepiej, bo są one awaryjne: psują się turbosprężarki, rozciągają łańcuchy rozrządu, zbiera się nagar w dolocie i dochodzi do spalania oleju. W 1.2 PureTech zdarzają się wycieki oleju, awarie kół dwumasowych i przypadku łuszczenia paska rozrządu pracującego w oleju. Dla odmiany diesle (1.6 HDi i 2.0 HDi, a później 1.5 HDi) są przewidywalne w eksploatacji. W Peugeotach zawodzi głównie elektronika i przestaje działać wyposażenie. Lub zaczyna ono pracować coraz gorzej, jak np. dotykowy ekran na kokpicie.

Więcej na temat używanego Peugeota 308 II (2013-2021)

Peugeot 308 II – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 425-458/180/146-147 cm
Rozstaw osi 262-273 cm
Pojemność bagażnika htb 398-1228 l, kmb 610-1660 l
Silnik 1.2 PureTech 1.6 HDi
Pojemność 1199 cm³ 1560 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 130 KM 120 KM
Maks. moment 230 Nm 300 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,6 s 9,7 s
Prędkość maks. 207 km/h 196 km/h
Śr. zużycie paliwa 4,8 l/100 km 3,2 l/100 km

Peugeot 308 II

Używany Seat Leon III

Lata produkcji: 2012-2020
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2013-2016 

Seat Leon III

Leon III stał się autem „dojrzalszym” od poprzednika: ma więcej miejsca w środku, lepsze materiały wykończeniowe i zachował sportowe geny marki. To też pierwsze wcielenie Leona oferowane jako kombi z bardzo praktycznym bagażnikiem o pojemności 587 l. Do hatchbacków wejdzie po 380 l, z tym że prowadzą do nich niewielkie otwory załadunkowe. Zwolennicy osiągów mają w czym tu wybierać, gdyż oferowano aż 6 wariantów Cupra (o mocy 265, 280, 290, 300, 310 lub 370 KM). Bardziej „przyziemne” modele napędzają liczne jednostki TSI, czyli 3-cylindrowe 1.0 TSI i 4-cylindrowe 1.2 TSI/1.4 TSI/1.5 TSI. Pochodzą z poprawionej serii EA211 z paskiem rozrządu. Z kolei w 1.8 TSI i 2.0 TSI zminimalizowano ryzyko spalania oleju. Niezłe są też znane od lat diesle 1.6 TDI i 2.0 TDI, choć trzeba mieć na względzie możliwe awarie osprzętu przy dużych przebiegach. Leony sprawiają problemy ze skrzyniami biegów – zarówno ręcznymi, jak i dwusprzęgłowymi DSG (warto wymieniać w nich olej). Właściciele odnotowali jeszcze stuki z zawieszenia i korozję układu wydechowego.

Więcej na temat używanego Seata Leona III (2012-2020)

Seat Leon III – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 426-455/182/143-146 cm
Rozstaw osi 264 cm
Pojemność bagażnika htb 3d 380-1150 l, htb 5d 380-1255 l, kmb 587-1470 l
Silnik 1.4 TSI 1.6 TDI
Pojemność 1395 cm³ 1598 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 125 KM 105 KM
Maks. moment 200 Nm 250 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,9 s 10,7 s
Prędkość maks. 203 km/h 192 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,2 l/100 km 3,8 l/100 km

Seat Leon III

Używane Volvo V40 II

Lata produkcji: 2012-2019
Za 30 tys. zł kupisz rocznik:  2013-2015 

Volvo V40

W kompaktowym Volvo wyraźnie postawiono na walory estetyczne. Auto nie jest wcale takie małe (prawie 4,4 m długości), ale na kanapie nie rozpieszcza ilością miejsca: do tego dochodzą potęgujące wrażenie klaustrofobiczne małe tylne szyby. Przeciętny jest też bagażnik o pojemności 335 l. Chętnym musi to jednak wystarczyć, bo nie oferowano innych wersji nadwoziowych. V40 nadrabia materiałami wykończeniowymi i gamą obsadzoną mocnymi silnikami. Tradycyjnie dla Volvo panuje tam spory bałagan w nazewnictwie: jednostki, w zależności od mocy, określano jako T2/T3/T4/T5 (benzynowe) lub D2/D3/D4 diesle). Rozpracowaliśmy je już wcześniej w materiale o silnikach w używanym Volvo V40 II. Niektóre silniki pożyczano od innych producentów. Zaliczają się do nich 1.6 Turbo (od Forda), które lubią się przegrzewać, oraz francuskie turbodiesle 1.6 (są godne polecenia). Zarówno po stronie odmian benzynowych, jak i wysokoprężnych, Volvo stosowało 4- i 5-cylindrowe wersje 2.0. Odradzamy zwłaszcza 5-cylindrowe diesle, gdyż ubywa w nich płyn chłodniczy i dochodzi do awarii uszczelki pod głowicą, a zerwanie paska osprzętu powoduje wkręcanie się go w rozrząd. Inne możliwe kłopoty dotyczą zaworów EGR, DPF-ów i skrzyń dwusprzęgłowych Powershift.

Więcej na temat używanego Volvo V40 II (2012-2019)

Volvo V40 II – dane techniczne, osiągi, spalanie (popularne silniki)
Dł./szer./wys. 437/180/145 cm
Rozstaw osi 265 cm
Pojemność bagażnika 335-1032 l
Silnik 1.6 (T3) 2.0 (D2)
Pojemność 1596 cm³ 1969 cm³
Paliwo benz., turbo turbodiesel
Maks. moc 150 KM 120 KM
Maks. moment 240 Nm 280 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,8 s 10,5 s
Prędkość maks. 210 km/h 190 km/h
Śr. zużycie paliwa 5,3 l/100 km 3,6 l/100 km

Volvo V40

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji