Mercedes EQC 4x4²

Mercedes EQC 4×4² to ekstremalny prototyp na bazie elektrycznego SUV-a. Sprawdź, jak ten samochód radzi sobie w trudnym terenie.

Miesiąc temu Mercedes przedstawił elektryczną terenówkę bazującą na modelu EQC. Prototypowy EQC 4×4² zachował układ napędowy pierwowzoru (2 silniki elektryczne o łącznej mocy 408 KM, napęd na cztery koła 4Matic), ale inżynierowie ze Stuttgartu znacząco poprawili jego zdolności terenowe.

Wynoszący prawie 30 cm prześwit jest ponad 2 razy większy niż w standardowym aucie, a głębokość brodzenia wzrosła do 40 cm (więcej o 15 cm). Do tego dochodzą jeszcze poprawione kąty natarcia, zejścia i rampowy (odpowiednio: 31,8, 33,0 i 24,2 stopnia) oraz portalowe osie i terenowe opony w rozmiarze 285/50 R20.

W najnowszym klipie promocyjnym możemy obejrzeć, jak Mercedes EQC 4×4² sprawdza się w roli… motorówki, pomagając w treningu mistrzyni świata w wakeboardingu Sanne Meijer:

Jeśli jednak nadal nie jesteście do końca przekonani co do możliwości EQC 4×4² w trudnym terenie, polecamy także poniższy test:

Zobacz również:

Porównanie 7 modeli 4×4, w tym Mercedes EQC

Oceń ten wpis
[Głosów: 2 Średnia: 5]

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here