Ford Mustang Mach 1 stanął do wyścigu na 1/4 mili z Porsche 718 Cayman w dwóch wersjach – bazowej i najmocniejszej. Sprawdź, czy amerykański muscle car pokonał niemieckich rywali.

Ford Mustang Mach 1 dołączył do oferty w ubiegłym roku, a pod jego maską pracuje wolnossący silnik V8 o pojemności 5,0 l, który rozwija 460 KM i 529 Nm. W przekazywaniu mocy na tylne koła pośredniczy 6-biegowa, ręczna skrzynia (opcjonalnie – 10-biegowy automat). Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie do „setki” w 4,8 s od startu i prędkość maksymalną wynoszącą 267 km/h (odpowiednio 4,4 s oraz 249 km/h z automatem).

NASZ SKLEP

Ford Mustang – opis wersji i cennik

Porsche 718 Cayman GT4 w najnowszym wydaniu korzysta z 4-litrowego, sześciocylindrowego silnika typu bokser o mocy 420 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Ten wolnossący motor współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną (za dopłatą – 7-biegowa przekładnia PDK), a siła napędowa jest kierowana na tylne koła. W efekcie Cayman GT4 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,4 s i rozpędza się do 304 km/h.

Na drugim końcu skali jest bazowe Porsche 718 Cayman, którego „sercem” jest turbodoładowana jednostka 2.0 R4 osiągająca 300 KM i 380 Nm. Egzemplarz z 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią PDK rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,7 s (z pakietem Sport Chrono; bez niego – 4,9 s), a jego prędkość maksymalna to 275 km/h. Pozostaje również najlżejszym z tej trójki – waży 1365 kg, wobec 1420 kg wersji GT4 oraz aż 1807 kg Mustanga.

Porsche 718 Cayman – opis wersji i cennik

Jeśli chcecie dowiedzieć się, które z tych aut było najszybsze w wyścigu na 1/4 mili, to zachęcamy do obejrzenia poniższego filmu:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj