Ford Mustang GT - przód

Ford Mustang jest obecnie dostępny wyłącznie z 5-litrowym silnikiem V8. Ceny tego modelu startują od 227 710 zł. Poznaj szczegóły oferty.

Ford Mustang musiał czekać ponad 50 lat na swój oficjalny debiut w Europie. Najnowsza odsłona tego auta zadebiutowała w polskich salonach w 2015 roku, a 3 lata później na rynek trafiła jego odświeżona wersja. Z oferty na rok 2021 zniknął bazowy silnik 2.3 EcoBoost, a w gamie modelu miejsce nawiązującej do kultowego filmu z lat 60. wersji Bullitt zajęła odmiana Mach 1 o zdecydowanie bardziej sportowym charakterze.

Ford Mustang GT - tył

Ford Mustang (2021) – wymiary, pojemność bagażnika

Ford Mustang Fastback mierzy 478,4 cm długości, 208,0 cm szerokości (z lusterkami) i 138,1 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 272,0 cm. Pojemność bagażnika wynosi 408 litrów.

Ford Mustang GT
Ford Mustang Fastback

Ford Mustang Convertible mierzy 478,4 cm długości, 208,0 cm szerokości (z lusterkami) i 139,4 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 272,0 cm. Pojemność bagażnika wynosi 332 litry.

Ford Mustang Convertible
Ford Mustang Convertible

Ford Mustang (2021) – dane techniczne, silniki, osiągi, zużycie paliwa

Pod maską Forda Mustanga znajdziemy benzynowy silnik 5.0 V8, który jest dostępny w dwóch wariantach mocy (450 KM w wersji GT i 460 KM w Mach 1) oraz może być łączony z 6-biegową ręczną skrzynią lub 10-stopniowym automatem. Wszystkie wersje mają tylny napęd.

Silniki benzynowe:

  • 5.0 Ti-VCT V8 (450 KM, 529 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,8 l/100 km
  • 5.0 Ti-VCT V8 (450 KM, 529 Nm) z 10-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,9 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,2-11,3 l/100 km
  • 5.0 Ti-VCT V8 (460 KM, 529 Nm) z 6-biegową manualną skrzynią, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,8 s, prędkość maksymalna: 267 km/h, średnie zużycie paliwa: 11,7 l/100 km
  • 5.0 Ti-VCT V8 (460 KM, 529 Nm) z 10-biegową przekładnią automatyczną, przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 12,4 l/100 km
Ford Mustang GT
Silnik 5.0 Ti-VCT V8

Nowy Ford Mustang (2021) – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z manualną skrzynią biegów oraz silnikami 5.0 V8/450 KM (GT) i 5.0 V8/460 KM (Mach 1). Dopłata do 10-biegowego automatu wynosi 10 000 zł. Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.

Ford Mustang GT

Mustang GT Fastback – od 227 710 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 10-ramienny Premium, z wykończeniem 'Gloss Black'
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie lusterka boczne z lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo 'Mustang'
  • Aktywny układ wydechowy z możliwością wyboru trybu pracy
  • Układ wydechowy z 4 końcówkami z wykończeniem chromowanym
  • Górna krata wlotu powietrza w stylizacji GT
  • Dolna krata wlotu powietrza ze spojlerem w stylizacji GT
  • Tylny zderzak z dyfuzorem
  • Radioodtwarzacz CD/MP3 z DAB+, Ford SYNC 3 z 8-calowym kolorowym, dotykowym wyświetlaczem
  • Skórzana tapicerka
  • 12-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi, opuszczane i podnoszone jednym naciśnięciem przycisku, z czujnikami przeszkody, z funkcją całkowitego otwierania i zamykania wszystkich szyb
  • Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia
  • Uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą
  • Kierownica podgrzewana, wykończona skórą

Ford Mustang GT

Mustang GT Convertible – od 244 710 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór 10-ramienny Premium, z wykończeniem 'Gloss Black'
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury
  • Dach materiałowy składany elektrycznie
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie lusterka boczne z lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo 'Mustang'
  • Aktywny układ wydechowy z możliwością wyboru trybu pracy
  • Układ wydechowy z 4 końcówkami z wykończeniem chromowanym
  • Górna krata wlotu powietrza w stylizacji GT
  • Dolna krata wlotu powietrza ze spojlerem w stylizacji GT
  • Pokrywa silnika z dwoma wlotami powietrza
  • Radioodtwarzacz CD/MP3 z DAB+, Ford SYNC 3 z 8-calowym kolorowym, dotykowym wyświetlaczem
  • Skórzana tapicerka
  • 12-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • Adaptive Cruise Control – tempomat adaptacyjny
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Elektrycznie sterowane szyby tylnych drzwi
  • Oświetlenie wnętrza diodami LED z elementami nastrojowego oświetlenia
  • Uchwyt dźwigni zmiany biegów wykończony skórą
  • Kierownica podgrzewana, wykończona skórą
Ford Mustang Mach 1 - przód
Ford Mustang Mach 1

Mustang Mach 1 Fastback – od 283 710 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wzór MACH 1, lakierowane w kolorze Magnetic Grey
  • Klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną regulacją temperatury
  • Reflektory w technologii LED
  • Auto High Beam – system automatycznego sterowania światłami drogowymi
  • Sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie lusterka boczne z lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo 'Mustang'
  • Aktywny układ wydechowy z 4 końcówkami w stylizacji Mach 1
  • Przedni zderzak w stylizacji Mach 1
  • Tylny zderzak z dyfuzorem w stylizacji Mach 1
  • System nawigacji satelitarnej CD/MP3 z DAB+ i Ford SYNC 3.2 z 8-calowym kolorowym, dotykowym wyświetlaczem dotykowy
  • Skórzane fotele
  • 12-calowy kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów
  • Kamera ułatwiająca parkowanie tyłem
  • Uchwyt dźwigni zmiany biegów w stylizacji Mach 1 (nie dotyczy wersji ze skrzynią automatyczną)
  • Kierownica podgrzewana, wykończona skórą

Więcej na temat Forda Mustanga:

Ford Mustang GT 5.0 V8 – nasz test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here