NowościAktualnościVolkswagen ID.3 przyciąga do marki nowych klientów

Volkswagen ID.3 przyciąga do marki nowych klientów

Volkswagen podzielił się statystykami sprzedaży modelu ID.3. Dowiedz się więcej na ten temat.

W pełni elektryczny Volkswagen ID.3 trafił do salonów sprzedaży latem 2020 roku i szybko wzbudził zainteresowanie wśród klientów. W sierpniu 2021 roku ten kompaktowy „elektryk” był najchętniej kupowanym autem na prąd w Europie, a od momentu rynkowego debiutu do końca września tego roku, Volkswagen otrzymał już ponad 144 000 zamówień na ten model.

Co więcej, okazuje się, że blisko połowa nabywców ID.3 użytkowała do tej pory samochody innych marek i nigdy wcześniej nie jeździła Volkswagenem. Koncern z Wolfsburga szacuje, że dzięki temu pozyskał prawie 70 000 nowych klientów. Najważniejszym czynnikiem zakupu wymienianym przez nabywców ID.3 jest przyjazność dla środowiska. W badaniu przeprowadzonym wśród niemieckich klientów takie kryterium zaznaczyło 60% osób. Na drugim miejscu znalazła się innowacyjność, która była istotna dla 51% ankietowanych, a na trzecim – rozbudowana sieć dealerska.

W Polsce Volkswagen sprzedał jak dotąd 375 egzemplarzy ID.3. Wprawdzie w porównaniu z innymi rynkami europejskimi nie jest to wysoka liczba, jednak wystarczyła, aby ten kompakt stał się jednym z najpopularniejszych nowych „elektryków” również w naszym kraju.

Zgodnie ze strategią „Way to Zero”, do 2030 roku co najmniej 70% europejskiej sprzedaży Volkswagena mają stanowić samochody z napędem elektrycznym. Producent chce także co roku wprowadzać na rynek przynajmniej jeden nowy model z napędem na prąd.

Sprawdź aktualny polski cennik Volkswagena ID.3:

Volkswagen ID.3 – opis wersji i cennik

Nie przegap najnowszych artykułów! Obserwuj Wybór Kierowców na FACEBOOKU

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

NEWSY
Polecane
Wybór redakcji