Skoda Enyaq Sportline iV 80x (2021)

Na polskim rynku debiutuje właśnie najmocniejsza jak dotąd wersja Skody Enyaq iV. Wariant 80x ma 265 KM i napęd na obie osie. Poznaj szczegóły oferty.

Skoda Enyaq iV jest pierwszym w pełni elektrycznym SUV-em w gamie czeskiego producenta, a jego rynkowy debiut w Polsce nastąpił na początku tego roku. Do niedawna klienci zainteresowani zakupem tego auta mieli do wyboru dwie wersje silnikowe (60 i 80), które różnią się mocą i zasięgiem, ale łączy je jeden silnik elektryczny i tylny napęd. W tym tygodniu do oferty dołączyła trzecia odmiana – 80x z dwoma „elektrykami” o mocy 265 KM i napędem na cztery koła.

Skoda Enyaq Sportline iV 80x (2021)
Z zewnątrz jedynie emblemat na pokrywie bagażnika zdradza, że mamy do czynienia ze Skodą Enyaq iV w 265-konnej wersji.

Skoda Enyaq iV 80x – dane techniczne, moc, osiągi, zasięg

Skoda Enyaq iV 80x została wyposażona w dwa silniki elektryczne (po jednym przy każdej osi), które wytwarzają maksymalnie 265 KM.

Napęd elektryczny:

  • Enyaq iV 80x (265 KM, 425 Nm) z napędem na wszystkie koła i akumulatorem o pojemności 82 kWh brutto (77 kWh netto), przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s, prędkość maksymalna: 160 km/h, średnie zużycie energii: 17,4-18,7 kWh/100 km, zasięg: do 496 km

Skoda Enyaq iV 80x – wersje wyposażenia i ceny

Podane ceny dotyczą aut z 265-konnym napędem elektrycznym i baterią o użytecznej pojemności 77 kWh. Wszystkie wersje są objęte 2-letnią gwarancją.

Skoda Enyaq Sportline iV 80x (2021)
Wnętrze Sportline

Enyaq iV 80x – od 225 900 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich PROTEUS z oponami 235/55 R19 (przód) i 255/50 R19 (tył)
  • CLIMATRONIC – automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
  • ABS, EBD, RBC, ASR, EDL, HBA, DSR, RBS, ESBS, MKB, XDS+
  • Poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera z przodu wraz z kurtynami powietrznym, poduszka centralna, dezaktywacja poduszki pasażera z przodu
  • Front Assist – kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
  • Turn Assist – asystent skrętu
  • Lane Assist – asystent pasa ruchu
  • Tempomat
  • DRIVE MODE SELECT – wybór profilu jazdy
  • KESSY GO – system bezkluczykowego uruchamiania samochodu
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • Kamera cofania
  • Reflektory główne LED Basic
  • Tylne światła LED Basic
  • Funkcja COMING AND LEAVING HOME
  • LIGHT AND RAIN ASSIST – czujnik zmierzchu i deszczu
  • Chromowana ramka grilla
  • Chromowane listwy okien bocznych
  • Relingi w kolorze srebrnym
  • Tapicerka materiałowa
  • Fotele kierowcy i pasażera regulowane na wysokość wraz z regulacją pod lędźwie
  • 2-ramienna skórzana podgrzewana kierownica z manetkami do zmiany poziomu rekuperacji
  • Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka boczne
  • Automatycznie ściemniające się bezramkowe lusterko wsteczne
  • Cyfrowy zestaw wskaźników
  • 13-calowy kolorowy ekran dotykowy systemu multimedialnego
  • System nawigacji
  • 2 gniazda USB-C z przodu, gniazdo 12V
  • Bluetooth, obsługa głosowa
  • Funkcja SmartLink z połączeniem bezprzewodowym dla urządzeń Apple iOS
  • DAB (funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej)
  • 8 głośników
  • Kabel do ładowania prądem przemiennym ze stacji ładowania
  • Możliwość ładowania prądem przemiennym do 11 kW (gniazdo Type 2)
  • Możliwość ładowania prądem stałym do 125 kW
Skoda Enyaq Sportline iV 80x (2021)
Wnętrze Sportline

Enyaq Sportline iV 80x – od 244 900 zł, obejmuje wyposażenie wersji Enyaq iV 80x oraz dodatkowo m.in.:

  • 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich VEGA z oponami 235/50 R20 (przód) i 255/45 R20 (tył)
  • Zawieszenie sportowe i progresywny układ kierowniczy
  • DRIVER ALERT – funkcja wykrywania zmęczenia kierowcy
  • KESSY FULL – bezkluczykowy system obsługi samochodu
  • Reflektory główne Full LED Matrix
  • Spryskiwacze reflektorów przednich
  • Tylne światła Full LED
  • Sportowe zderzaki
  • Czarne elementy stylistyczne
  • Relingi w kolorze czarnym
  • SUNSET – tylne szyby boczne i szyba pokrywy bagażnika o wyższym stopniu przyciemnienia
  • Dodatkowe wygłuszenie wnętrza i dźwiękochłonne szyby boczne
  • Sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami z elementami Suedii
  • 3-ramienna sportowa skórzana podgrzewana kierownica z manetkami do zmiany poziomu rekuperacji
  • Indukcyjna ładowarka smartfona, PHONE BOX (wzmocnienie sygnału GSM)

Więcej na temat Skody Enyaq iV 80x:

Skoda Enyaq Sportline iV 80x – pierwszy test

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here