Peugeot 508 PSE to najmocniejsze seryjnie produkowane auto w historii marki. Ceny tego modelu zaczynają się od 333 800 zł. Poznaj szczegóły oferty.
Peugeot 508 PSE zadebiutował na polskim rynku na początku 2021 roku i stanowi zapowiedź nowej gamy sportowych modeli sygnowanych przez Peugeot Sport Engineered. Opisywany samochód to hybryda plug-in o mocy aż 360 KM, która dzięki litowo-jonowej baterii o pojemności 11,5 kWh może przejechać nawet 45 km w trybie elektrycznym. Z zewnątrz najmocniejszego Peugeota w historii rozpoznamy po przeprojektowanych zderzakach i progach, a uważny obserwator dostrzeże też nowe logo PSE – motyw przypominający potrójny ślad pazurów lwa w neonowym kolorze Kryptonite. W lutym tego roku przedstawiono odświeżony model (na zdjęciach – egzemplarze sprzed liftingu). Więcej o tym aucie: Peugeot 508 po liftingu – oficjalne zdjęcia i informacje
Peugeot 508 PSE (2023) – wymiary, pojemność bagażnika
Peugeot 508 PSE mierzy 475,0 cm długości, 185,9 cm szerokości (207,9 cm z lusterkami) i 140,3 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 279,3 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 487 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1537 l.
Peugeot 508 PSE SW mierzy 477,8 cm długości, 185,9 cm szerokości (207,9 cm z lusterkami) i 142,0 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 279,3 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 530 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1780 l.
Peugeot 508 PSE (2023) – dane techniczne, moc, osiągi, zużycie paliwa
Peugeot 508 PSE korzysta z 360-konnego napędu hybrydowego typu plug-in. Moc jest przekazywana na cztery koła.
Napęd hybrydowy:
- 1.6 PureTech Hybrid4 (360 KM, 520 Nm) z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła, przyspieszenie 0-100 km/h: 5,2 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa: 1,8 l/100 km, zasięg w trybie elektrycznym: do 52 km

Nowy Peugeot 508 PSE (2023) – ceny i wyposażenie
Podana cena dotyczy Peugeota 508 PSE z silnikiem 1.6 PureTech Hybrid4/360 KM, 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na wszystkie koła. Peugeot 508 PSE SW został wyceniony na 338 800 zł. Klienci mają do wyboru 3 kolory nadwozia: Szary Selenium (lakier metalizowany, bez dopłaty), Czarny Perla Nera (lakier metalizowany, 3100 zł) oraz Biały Nacre (lakier perłowy, 3900 zł). Peugeot 508 PSE jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Peugeot Sport Engineered – od 333 800 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:
- 20-calowe felgi aluminiowe Exxar, dwutonowe, diamentowane (kute), lakierowane w kolorze Black Mist, z oponami 245/35 R20
- Zestaw naprawczy do kół
- Zoptymalizowana konstrukcja PEUGEOT SPORT – zmniejszony prześwit (-10 mm z przodu i -1 mm z tyłu), powiększony rozstaw kół (+24 mm z przodu i +12 mm z tyłu), zoptymalizowane zawieszenie (amortyzatory, osie napędowe, sprężyny, stabilizatory 22 mm)
- Przednie tarcze hamulcowe wentylowane (380 mm) z 4-tłoczkowymi zaciskami stałymi
- Zaciski hamulcowe „Kryptonite” z napisem „PEUGEOT SPORT ENGINEERED”
- Adaptacyjne zawieszenie z trzema trybami – Normal / Comfort / Sport
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z nawiewami dla drugiego rzędu siedzeń
- 6 poduszek powietrznych (adaptacyjne przednie, boczne przednie, kurtynowe przednie i tylne)
- Mocowania ISOFIX na tylnych bocznych miejscach
- Zagłówki regulowane na wysokość dla wszystkich miejsc
- Aktywna pokrywa silnika
- Elektroniczna kontrola stabilności (ESP) z kontrolą antypoślizgową przy ruszaniu (ASR), kontrolą blokady kół podczas hamowania (ABS), elektronicznym rozdziałem siły hamowania (EBD), wspomaganiem hamowania awaryjnego (EBA)
- Dynamiczna kontrola stabilności jazdy (DSC) i kołysania przyczepy (TSM)
- System Night Vision z kamerą na podczerwień wykrywający obecność pieszych lub zwierząt poza zasięgiem reflektorów
- System hamowania awaryjnego z kamerą wideo i radarem
- System ostrzegania przed kolizją i kontrola uwagi kierowcy
- System utrzymania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi
- System utrzymywania środka pasa ruchu
- Monitorowanie martwego pola
- Kontrola czasu jazdy kierowcy
- Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych
- Adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości i funkcją Stop&Go
- Przełącznik trybu jazdy – Electric / Hybrid / Comfort / Sport / 4WD
- Audible Vehicle Alert System (AVAS) – dźwiękowy system ostrzegawczy emitowany przy małej prędkości dla bezpieczeństwa pieszych
- Kontrola ciśnienia w ogumieniu pośrednia
- Elektryczne wspomaganie kierownicy
- Elektryczny hamulec postojowy ze wspomaganiem ruszania na wzniesieniu i automatyczną blokadą
- Wspomaganie parkowania tyłem, przodem i bokiem (z sygnalizacją graficzną i dźwiękową)
- VisioPark 2 – przednia i tylna kamera HD wyświetlająca obraz na ekranie dotykowym z widokiem z przodu, z tyłu i widokiem z góry 360 stopni
- Pakiet Antykradzieżowy – alarm (obwodowy, objętościowy, zabezpieczenie przed podnoszeniem), zabezpieczenie antykradzieżowe zamków (maska, drzwi, bagażnik) i superzamek
- System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania auta ADML
- Automatyczna blokada drzwi po ruszeniu
- Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Automatyczny włącznik reflektorów
- Funkcja „Follow Me Home”
- Reflektory przednie w technologii Peugeot Matrix LED
- Światła do jazdy dziennej LED w kształcie 3 pazurów
- Tylne światła Full LED z funkcją zmiennej intensywności świecenia
- Obudowy i podstawy lusterek zewnętrznych w kolorze czarnym błyszczącym
- Ekskluzywna osłona wlotu powietrza z dodatkami w kolorze błyszczącej czerni
- Przednie i tylne zderzaki ze spojlerami i czarnymi naklejkami ze śladem „pazurów” (i znak „Kryptonite” z przodu)
- Błyszcząca czarna osłona tylnego zderzaka z pionowymi płetwami
- Dwie końcówki układu wydechowego z czarnym wykończeniem
- Czarny satynowy monogram „508” i napis „PEUGEOT” na pokrywie bagażnika
- Trzy pazury „Kryptonite” na masce, słupkach (w modelu 508 SW na przednich błotnikach) i pokrywie bagażnika
- Relingi dachowe w kolorze czarnym błyszczącym (dla modelu 508 SW)
- Czarne błyszczące obramowania szyb bocznych
- Kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
- Kierownica pokryta perforowaną skórą licową z przeszyciami „Kryptonite”/„Tramontane” oraz błyszczącą czarną wstawką z 3 śladami pazurów „Kryptonite”
- Przełącznik automatycznej skrzyni biegów „e-Toggle”
- Chromowane przełączniki typu „Toggle Switch”
- Deska rozdzielcza, panele drzwiowe i konsola centralna wykończone drewnem w kolorze „Zebrano”
- Deska rozdzielcza z przeszyciami „Kryptonite”/ „Tramontane”
- Konsola centralna w kolorze błyszczącej czerni
- Przyciski otwierania szyb z chromowanymi wstawkami
- Wnętrze i podsufitka w kolorze czarnym
- Tapicerka ze skóry Nappa łączona z Alcantarą z przeszyciami „Kryptonite”/„Tramontane”
- Fotele przednie z certyfikatem AGR, sterowane elektrycznie, podgrzewane, z funkcją masażu
- Tylna kanapa składana w proporcjach 1/3 – 2/3 z centralnym podłokietnikiem, otworem na narty (i sterowaniem z bagażnika w modelu 508 SW)
- Listwy progowe drzwi przednich z anodowanego na czarno aluminium z napisem „PEUGEOT SPORT ENGINEERED”
- Pedały i podnóżek kierowcy w kolorze aluminium
- Dywaniki przednie i tylne z przeszyciami „Kryptonite”/„Tramontane”
- Podłokietnik centralny z podświetlanym schowkiem
- Aluminiowe szyny w bagażniku (dla modelu 508 SW)
- Uchylna mata bagażnika zapewniająca łatwy dostęp do schowka na kabel ładujący
- Oświetlenie wewnętrzne LED – przednie i tylne lampy sufitowe z dwoma miejscami do czytania, osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami, schowki, wnęki na nogi
- Niebieskie oświetlenie Ambient na desce rozdzielczej, uchwytach na kubki i konsoli centralnej
- Elektrochromatyczne bezramkowe wewnętrzne lusterko wsteczne
- Lusterka boczne elektrochromatyczne z indeksacją przy biegu wstecznym
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie, podgrzewane, składane, z kierunkowskazami LED, światłem powitalnym, ze wskaźnikami monitorowania martwego pola
- Blokada rodzicielska tylnych szyb
- Dwa gniazda 12V – w zamkniętym schowku w konsoli centralnej oraz w bagażniku
- Dwa porty USB -C z przodu – w schowku w przednim podłokietniku (1x ładowanie + przesyłanie danych oraz 1x ładowanie)
- Dwa porty USB-A z tyłu – z tyłu konsoli centralnej (2x ładowanie)
- Bezprzewodowa ładowarka indukcyjna do telefonu (moc 15 W)
- Peugeot i-Cockpit z 12,3-calowym panelem wirtualnych zegarów
- Ekskluzywny zestaw wskaźników „Kryptonite” oraz ekran dotykowy z dedykowanym motywem graficznym
- Zaawansowany Peugeot i-Connect – nawigacja satelitarna 3D online (mapy Europy) z 10-calowym ekranem dotykowym HD i funkcją sterowania za pomocą poleceń głosowych
- PEUGEOT Connect SOS & Assistance
- Bezprzewodowy interfejs Mirror Screen (Apple CarPlay / Android Auto)
- Radio cyfrowe DAB (Digital Audio Broadcasting)
- System nagłośnienia FOCAL Premium Hi -Fi z 10 głośnikami
- Podświetlane gniazdo ładowania ze wskaźnikiem statusu ładowania
- Kabel do ładowania trybu 2 do gniazda typu 2
- Ładowarka pokładowa o mocy 7,4 kW
Więcej na temat Peugeota 508: